14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Atraquen una joieria del Centre Comercial La Salera amb pistoles

Una coneguda joieria en el centre comercial La Salera de Castelló ha sigut atracada este matí. Un soroll que ha sonat “com un petard o com un tir, però rar” segons relaten a València Diari testimonis presencials, ha disparat les alarmes que alguna cosa estava succeint.

Pel que sembla, diverses persones encaputxades haurien entrat en la joieria José Luís, situada en una cantonada i pròxima a les portes d’eixida. “Tot ha sigut molt ràpid, però hem vist córrer a un guàrdia de seguretat amb un extintor a la mà, així que creiem que igual el que hem sentit eren tirs de salva o amb pistoles falses. No l’és”, compta l’empleada d’un comerç pròxim a l’establiment atracat.

De moment, la Policia Nacional que s’ha fet càrrec dels fets, encara no ha ofert més detalls del succeït atés que la recerca està en curs. No obstant això, sí que se sap que immediatament s’han abaixat les persianes de molts dels establiments i que molts clients desconcertats han quedat dins per raons de seguretat.

Algunes fonts afirmen que els atracadors haurien aconseguit fugir “en un cotxe negre” que els esperava enfront de la porta; no obstant això, encara no hi ha confirmació oficial per part de la Policia de com ha succeït el sinistre.

La Policia Local està col·laborant amb Policia Nacional, mantenint el perímetre de seguretat en la zona i en la localització del vehicle i els atracadors que s’ha donat a la fugida.

(NOTÍCIA EN AMPLIACIÓ)

Últimes notícies

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.