Atraquen una joieria del Centre Comercial La Salera amb pistoles

Una coneguda joieria en el centre comercial La Salera de Castelló ha sigut atracada este matí. Un soroll que ha sonat «com un petard o com un tir, però rar» segons relaten a València Diari testimonis presencials, ha disparat les alarmes que alguna cosa estava succeint.

Pel que sembla, diverses persones encaputxades haurien entrat en la joieria José Luís, situada en una cantonada i pròxima a les portes d’eixida. «Tot ha sigut molt ràpid, però hem vist córrer a un guàrdia de seguretat amb un extintor a la mà, així que creiem que igual el que hem sentit eren tirs de salva o amb pistoles falses. No l’és», compta l’empleada d’un comerç pròxim a l’establiment atracat.

De moment, la Policia Nacional que s’ha fet càrrec dels fets, encara no ha ofert més detalls del succeït atés que la recerca està en curs. No obstant això, sí que se sap que immediatament s’han abaixat les persianes de molts dels establiments i que molts clients desconcertats han quedat dins per raons de seguretat.

Algunes fonts afirmen que els atracadors haurien aconseguit fugir «en un cotxe negre» que els esperava enfront de la porta; no obstant això, encara no hi ha confirmació oficial per part de la Policia de com ha succeït el sinistre.

La Policia Local està col·laborant amb Policia Nacional, mantenint el perímetre de seguretat en la zona i en la localització del vehicle i els atracadors que s’ha donat a la fugida.

(NOTÍCIA EN AMPLIACIÓ)

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.