Anuncios

Atraquen una joieria del Centre Comercial La Salera amb pistoles

Una coneguda joieria en el centre comercial La Salera de Castelló ha sigut atracada este matí. Un soroll que ha sonat “com un petard o com un tir, però rar” segons relaten a València Diari testimonis presencials, ha disparat les alarmes que alguna cosa estava succeint.

Pel que sembla, diverses persones encaputxades haurien entrat en la joieria José Luís, situada en una cantonada i pròxima a les portes d’eixida. “Tot ha sigut molt ràpid, però hem vist córrer a un guàrdia de seguretat amb un extintor a la mà, així que creiem que igual el que hem sentit eren tirs de salva o amb pistoles falses. No l’és”, compta l’empleada d’un comerç pròxim a l’establiment atracat.

De moment, la Policia Nacional que s’ha fet càrrec dels fets, encara no ha ofert més detalls del succeït atés que la recerca està en curs. No obstant això, sí que se sap que immediatament s’han abaixat les persianes de molts dels establiments i que molts clients desconcertats han quedat dins per raons de seguretat.

Algunes fonts afirmen que els atracadors haurien aconseguit fugir “en un cotxe negre” que els esperava enfront de la porta; no obstant això, encara no hi ha confirmació oficial per part de la Policia de com ha succeït el sinistre.

La Policia Local està col·laborant amb Policia Nacional, mantenint el perímetre de seguretat en la zona i en la localització del vehicle i els atracadors que s’ha donat a la fugida.

(NOTÍCIA EN AMPLIACIÓ)

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.