Atraquen una joieria del Centre Comercial La Salera amb pistoles

Una coneguda joieria en el centre comercial La Salera de Castelló ha sigut atracada este matí. Un soroll que ha sonat “com un petard o com un tir, però rar” segons relaten a València Diari testimonis presencials, ha disparat les alarmes que alguna cosa estava succeint.

Pel que sembla, diverses persones encaputxades haurien entrat en la joieria José Luís, situada en una cantonada i pròxima a les portes d’eixida. “Tot ha sigut molt ràpid, però hem vist córrer a un guàrdia de seguretat amb un extintor a la mà, així que creiem que igual el que hem sentit eren tirs de salva o amb pistoles falses. No l’és”, compta l’empleada d’un comerç pròxim a l’establiment atracat.

De moment, la Policia Nacional que s’ha fet càrrec dels fets, encara no ha ofert més detalls del succeït atés que la recerca està en curs. No obstant això, sí que se sap que immediatament s’han abaixat les persianes de molts dels establiments i que molts clients desconcertats han quedat dins per raons de seguretat.

Algunes fonts afirmen que els atracadors haurien aconseguit fugir “en un cotxe negre” que els esperava enfront de la porta; no obstant això, encara no hi ha confirmació oficial per part de la Policia de com ha succeït el sinistre.

La Policia Local està col·laborant amb Policia Nacional, mantenint el perímetre de seguretat en la zona i en la localització del vehicle i els atracadors que s’ha donat a la fugida.

(NOTÍCIA EN AMPLIACIÓ)

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.