Atraquen una joieria del Centre Comercial La Salera amb pistoles

Una coneguda joieria en el centre comercial La Salera de Castelló ha sigut atracada este matí. Un soroll que ha sonat «com un petard o com un tir, però rar» segons relaten a València Diari testimonis presencials, ha disparat les alarmes que alguna cosa estava succeint.

Pel que sembla, diverses persones encaputxades haurien entrat en la joieria José Luís, situada en una cantonada i pròxima a les portes d’eixida. «Tot ha sigut molt ràpid, però hem vist córrer a un guàrdia de seguretat amb un extintor a la mà, així que creiem que igual el que hem sentit eren tirs de salva o amb pistoles falses. No l’és», compta l’empleada d’un comerç pròxim a l’establiment atracat.

De moment, la Policia Nacional que s’ha fet càrrec dels fets, encara no ha ofert més detalls del succeït atés que la recerca està en curs. No obstant això, sí que se sap que immediatament s’han abaixat les persianes de molts dels establiments i que molts clients desconcertats han quedat dins per raons de seguretat.

Algunes fonts afirmen que els atracadors haurien aconseguit fugir «en un cotxe negre» que els esperava enfront de la porta; no obstant això, encara no hi ha confirmació oficial per part de la Policia de com ha succeït el sinistre.

La Policia Local està col·laborant amb Policia Nacional, mantenint el perímetre de seguretat en la zona i en la localització del vehicle i els atracadors que s’ha donat a la fugida.

(NOTÍCIA EN AMPLIACIÓ)

Últimes notícies

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.