21.2 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Un pacient s’atrinxera en una consulta mèdica i s’autolesiona en Torrent

Centre d'Especialitats de Torrent

El Centre d’Especialitats de Torrent és a on el pacient s’ha atrinxerat | Jose Miquel Ojeda

 

Este dijous, a les 14.00 hores del migdia, un home es va tancar en la consulta del Centre d’Especialitats de Torrent (en la comarca de l’Horta, València) amb unes tisores i va amenaçar al metge. El centre es va alarmar prou tot i que, a l’hora que va passar, no hi havia tants pacients ja i la cosa estava més tranquil·la.

 

Segons pareix, l’home, un pacient de 40 anys que estava en baixa mèdica, va entrar a la consulta i, de repent, van començar a sentir-se crits. Quan va entrar un treballador a vore què passava, es van trobar que el pacient estava cridant-li al doctor i amenaçant-lo amb unes tisores perquè volia allargar la baixa mèdica.

 

El metge es va escapar de la consulta, tal com avança ‘las Provincias’, i el malalt es va atrinxerar dins de la sala mentres va acudir la Policia Nacional. Una volta amb la policia allí, el pacient va amenaçar en autolesionar-se si entraven, cosa que va acabar fent: es va clavar les tisores en l’abdomen i en el cap repetidament per a ferir-se.

 

Una hora després de l’inici dels fets, cap a les 15.00, un treballador del centre va conseguir que el malalt deixara estar la conducta violenta per a poder curar-lo, ja que estava tot ple de sang i no se sabia com de severes podien ser les ferides. Un equip del SAMU el va traslladar, una volta curat, a l’Hospital General de València acompanyats d’agents de la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.