Una baralla entre okupes mobilitza a la Guàrdia Civil i la Policia en Picanya

 

Diferents unitats de la Guàrdia Civil de Paiporta i la Policia Local de Picanya, en la comarca de l’Horta Sud (València), han hagut d’intervindre en una violenta baralla produïda en una casa ocupada del centre històric de Picanya.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’espectacular desplegament en una zona molt tranquil·la de Picanya va sorprendre el veïnat, fins al punt que alguns testimonis han qualificat els fets de «el més apassionant que ha passat en este poble en molts anys».

 

Tal com pareix, els fets es van produir el passat divendres en el carrer Sant Francesc de la localitat. Les autoritats van rebre un gran número de telefonades del veïnat pels crits que s’escoltaven en una casa d’una planta baixa ocupada des de fa temps.

 

Una detenció

La baralla va provocar que es desplaçaren a la zona tant la Guàrdia Civil, que va dirigir l’operatiu, com la Policia Local, que va actuar en faenes de suport. En un moment donat va fer la seua aparició un helicòpter de l’Institut Armat.

 

Fonts oficials han indicat al citat mitjà que, després de dur a terme diferents identificacions, va ser detinguda una persona pels disturbis, i posteriorment es va restablir la calma.

 

Sospiten que una màfia podria llogar la casa ocupada

Tot apunta al fet que la casa du ocupada molt de temps, amb diferents persones que es van alternant. Per este motiu, el veïnat i el consistori de Picanya han presentat una denúncia, per les molèsties que causen i perquè se sospita de possibles activitats il·lícites dins de la vivenda en determinats períodes.

 

Les autoritats es troben investigant si alguna màfia és la que està darrere de l’activitat i és la que presumptament lloga la casa a diferents persones cada cert temps. A voltes, han residit també menors d’edat en el domicili ocupat. Per això, l’assumpte està en mans del jutjat per l’ocupació il·legal i les possibles activitats il·lícites que pot haver-hi a l’interior.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.