Un bebé de cinc mesos es queda tancat en un cotxe a Castelló

A Castelló una bebé de 5 mesos s’ha quedat tancada en un cotxe al sol. Tot va succeir perquè la mare va oblidar les claus a l’interior del vehicle i quan va intentar traure-la es va quedar sense poder obrir la porta del cotxe.
Afortunadament la Policia va actuar ràpidament i va poder obrir la finestreta del cotxe i rescatar a la xicoteta que ja presentava signes severs de sufocació.

Una dona va donar avís als agents que una bebé romania sola a l’interior d’un vehicle”. Gonzalo López i Manuel Pérez són els agents de la Policia Nacional que amb la seua ràpida actuació van salvar la vida a aquesta bebé. Tots dos recomanen que sempre que isquem del cotxe portem les claus amb nosaltres perquè pot en tancar el vehicle no hi ha manera d’accedir a l’interior creant-se aquest tipus de situacions.

El cas del bebé de Castelló

Els policies van rebre l’avís d’una dona que manifestava que al final del carrer hi havia un bebé sol a l’interior d’un vehicle que estava exposat al sol amb altes temperatures. Immediatament els agents es van traslladar al lloc dels fets i van trobar al bebé amb signes de sufocació. Destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

La mare de la xicoteta va oblidar les claus del vehicle a l’interior del mateix i el tancament centralitzat es va bloquejar, quedant la xiqueta tancada al sol, plorant i a una elevadíssima temperatura.

Els agents destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

Els agents van considerar que l’assistència mèdica no era necessària. La mare va dir als policies de Castelló que vigilaria l’estat de la bebé i que, davant qualsevol anomalia, la traslladaria a un centre mèdic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.