Un bebé de cinc mesos es queda tancat en un cotxe a Castelló

A Castelló una bebé de 5 mesos s’ha quedat tancada en un cotxe al sol. Tot va succeir perquè la mare va oblidar les claus a l’interior del vehicle i quan va intentar traure-la es va quedar sense poder obrir la porta del cotxe.
Afortunadament la Policia va actuar ràpidament i va poder obrir la finestreta del cotxe i rescatar a la xicoteta que ja presentava signes severs de sufocació.

Una dona va donar avís als agents que una bebé romania sola a l’interior d’un vehicle”. Gonzalo López i Manuel Pérez són els agents de la Policia Nacional que amb la seua ràpida actuació van salvar la vida a aquesta bebé. Tots dos recomanen que sempre que isquem del cotxe portem les claus amb nosaltres perquè pot en tancar el vehicle no hi ha manera d’accedir a l’interior creant-se aquest tipus de situacions.

El cas del bebé de Castelló

Els policies van rebre l’avís d’una dona que manifestava que al final del carrer hi havia un bebé sol a l’interior d’un vehicle que estava exposat al sol amb altes temperatures. Immediatament els agents es van traslladar al lloc dels fets i van trobar al bebé amb signes de sufocació. Destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

La mare de la xicoteta va oblidar les claus del vehicle a l’interior del mateix i el tancament centralitzat es va bloquejar, quedant la xiqueta tancada al sol, plorant i a una elevadíssima temperatura.

Els agents destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

Els agents van considerar que l’assistència mèdica no era necessària. La mare va dir als policies de Castelló que vigilaria l’estat de la bebé i que, davant qualsevol anomalia, la traslladaria a un centre mèdic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.