Begoña Gómez rebutja declarar a l’Assemblea de Madrid i diu que és víctima de bulos que tenen un objectiu polític

Reivindica en un minut la seua carrera professional i afirma que “més ràpid que tard la veritat posarà les coses en el seu lloc”

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

Begoña Gómez, esposa del president del Govern, Pedro Sánchez, s’ha acollit hui dimecres al seu dret a no declarar en la seua intervenció en la comissió d’investigació oberta a l’Assemblea de Madrid per a aclarir si va haver-hi tracte de favor amb ella en la Universitat Complutense de Madrid (UCM).

La dona del president del Govern ha sigut la primera persona a comparèixer a la Càmera de Vallecas en el marc d’esta comissió impulsada al juny pel PP per a “netejar el nom” de la UCM arran de les notícies que estaven publicant-se en premsa sobre les càtedres de Gómez i els seus màsters en este centre públic.

En la seua primera intervenció en la sala Caserón de Sant Bernardo de l’Assemblea davant de la comissió d’investigació, amb gran expectació mediàtica i un centenar de mitjans acreditats, l’esposa del cap de l’Executiu, que ha acudit acompanyada del seu advocat, Antonio Camacho, ha explicat que s’acollia al seu dret a no respondre, atès que el procés es troba judicialitzat.

“Més ràpid que tard la veritat posarà les coses en el seu lloc”, ha llançat Gómez després de carregar contra els “bulos” i remarcar que ella s’ha llaurat una “vida professional” amb “molt esforç i amb plena dedicació com una més com fan milions de dones”.

INTERVÉ UN MINUT

Gómez arrancava la seua intervenció indicant que exposaria en “un minut” suposició per a aclarir l’ocorregut. “Des de fa 25 anys treballe en consultoria i docència. He coordinat equips, he dirigit projectes, he assessorat a més de mig centenar de professionals en el sector privat i en el tercer sector”, ha arrancat la dona del president del Govern.

Ha narrat com fa 12 anys va arrancar una col·laboració amb la UCM com a codirectora d’un màster per a formar a professionals especialitzats en projectes socials i en projectes de sostenibilitat. És el 2020 quan esta col·laboració s'”amplia” amb la creació de la càtedra extraordinària. “Una càtedra extraordinària que és una pràctica habitual dins de les universitats públiques”, ha argumentat Begoña Gómez.

De fet, en este moment ha carregat contra esta comissió i “la col·lecció de denúncies judicials i quantitat de bulos” que tenen un objectiu polític. “Tot això té un objectiu polític evident. Només han de fixar-se en la llista de denunciants. I per esta raó, i aconsellada pel meu lletrat, em vaig a acollir al meu dret a no respondre a les seues preguntes, després de complir amb la meua obligació de comparèixer en esta comissió. Més ràpid que tard, la veritat posarà les coses en el seu lloc”, ha rematat l’esposa del president del Govern.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.