Benidorm diu no a la guerra amb una marxa per la pau i en solidaritat amb el poble d’Ucraïna

Més de 1.500 persones han participat aquest demà a Benidorm en una marxa solidària amb el poble ucraïnés i contra la guerra que assota aquest país d’Europa.

La convocatòria, organitzada des del col·lectiu ‘Trobades empresarials’ ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Benidorm i de col·lectius ucraïnesos i russos locals i de la comarca, a més d’amb la presència de l’alcalde, Toni Pérez; de la regidor de Presidència, Ana Pellicer; i regidors dels tres grups polítics municipals. També han assistit el diputat nacional, Agustín Almodóbar, i l’autonòmic, Manuel Pérez Fenoll.

La manifestació va recórrer el Passeig de Llevant i va finalitzar en la plaça de la Hispanitat. Allà, en representació de l’Ajuntament, Toni Pérez es va dirigir als assistents per a apostar per la pau “que mereix Ucraïna, que mereix el món i que mereix Benidorm” va demanar acabar amb la invasió promoguda per Vladimir Putin que ha acabat ja amb milers de vides i amb milers de refugiats exiliats.

Antonio Alcaraz, en nom de Trobades Empresarials, va agrair el suport de l’Ajuntament de les colònies ucraïnesa i russa de Benidorm i va advocar per “detindre aquesta guerra tots junts”.

Últimes notícies

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.

bp comença el desmantellament de l’antiga illa d’amarre davant la costa de Castelló

La companyia energètica bp ha iniciat la fase principal de desmantellament de l’antiga illa d’amarre i les línies submarines davant la costa de Castelló, una instal·lació en desús des que en 2012 va traslladar les operacions al port.

La sequera golejadora de Danjuma en Lliga amb el València ja frega l’any

Arnaut Danjuma porta quasi un any sense marcar en Lliga amb el València CF i acumula més de 1.600 minuts sense gol, tot i mantindre la confiança de l’entrenador en este inici de temporada.

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.