Bitllets a 5 euros per a menors de 13 anys a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity

Renfe llança una campanya d’estiu amb bitllets de tren a 5 euros per als menors de tretze anys inclòs per viatjar a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity, i bitllets de tren a 19 euros per als adults en una selecció de trajectes. Estos bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins diumenge 9 de juliol.

Esta nova campanya llançada per Renfe està enfocada a les famílies, perquè puguen gaudir de les millors ofertes per viatjar este estiu amb tren a qualsevol destinació, durant el 24 de juliol al 10 de setembre.

Els bitllets dels infants a partir dels quatre anys tenen un preu fix promocional de 5 euros amb l’opció Bàsica, podent escollir un bitllet Tria per 12 euros. Els bitllets promocionals de xiquet estan disponibles per a tots els trens i trajectes sense restricció de quota. Els xiquets fins als tres anys viatgen de franc si no ocupen plaça.

Pel que fa als bitllets promocionals d’adult, la campanya permet escollir entre bitllet Bàsic a 19 euros, o bitllet Tria a 25 euros, oferint la major flexibilitat per personalitzar els complements del bitllet, podent afegir extres com l’anul·lació i despesa, triar seient o portar mascotes, adaptant-se així a les necessitats de cada família.

Els bitllets d’adult estan disponibles per viatjar en una selecció de trajectes com ara Madrid-Barcelona, ​​València, Sevilla, Granada, Pamplona, ​​Logronyo o Lleó, fins a esgotar existències.

Els bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins al 9 de juliol a tots els canals de venda habituals de Renfe: a la web renfe.com, a taquilles i màquines d’autovenda de les estacions, a agències de viatges presencials o virtuals i al 91 232 03 20.

Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.