15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Bitllets a 5 euros per a menors de 13 anys a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity

Renfe llança una campanya d’estiu amb bitllets de tren a 5 euros per als menors de tretze anys inclòs per viatjar a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity, i bitllets de tren a 19 euros per als adults en una selecció de trajectes. Estos bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins diumenge 9 de juliol.

Esta nova campanya llançada per Renfe està enfocada a les famílies, perquè puguen gaudir de les millors ofertes per viatjar este estiu amb tren a qualsevol destinació, durant el 24 de juliol al 10 de setembre.

Els bitllets dels infants a partir dels quatre anys tenen un preu fix promocional de 5 euros amb l’opció Bàsica, podent escollir un bitllet Tria per 12 euros. Els bitllets promocionals de xiquet estan disponibles per a tots els trens i trajectes sense restricció de quota. Els xiquets fins als tres anys viatgen de franc si no ocupen plaça.

Pel que fa als bitllets promocionals d’adult, la campanya permet escollir entre bitllet Bàsic a 19 euros, o bitllet Tria a 25 euros, oferint la major flexibilitat per personalitzar els complements del bitllet, podent afegir extres com l’anul·lació i despesa, triar seient o portar mascotes, adaptant-se així a les necessitats de cada família.

Els bitllets d’adult estan disponibles per viatjar en una selecció de trajectes com ara Madrid-Barcelona, ​​València, Sevilla, Granada, Pamplona, ​​Logronyo o Lleó, fins a esgotar existències.

Els bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins al 9 de juliol a tots els canals de venda habituals de Renfe: a la web renfe.com, a taquilles i màquines d’autovenda de les estacions, a agències de viatges presencials o virtuals i al 91 232 03 20.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.