Bitllets a 5 euros per a menors de 13 anys a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity

Renfe llança una campanya d’estiu amb bitllets de tren a 5 euros per als menors de tretze anys inclòs per viatjar a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity, i bitllets de tren a 19 euros per als adults en una selecció de trajectes. Estos bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins diumenge 9 de juliol.

Esta nova campanya llançada per Renfe està enfocada a les famílies, perquè puguen gaudir de les millors ofertes per viatjar este estiu amb tren a qualsevol destinació, durant el 24 de juliol al 10 de setembre.

Els bitllets dels infants a partir dels quatre anys tenen un preu fix promocional de 5 euros amb l’opció Bàsica, podent escollir un bitllet Tria per 12 euros. Els bitllets promocionals de xiquet estan disponibles per a tots els trens i trajectes sense restricció de quota. Els xiquets fins als tres anys viatgen de franc si no ocupen plaça.

Pel que fa als bitllets promocionals d’adult, la campanya permet escollir entre bitllet Bàsic a 19 euros, o bitllet Tria a 25 euros, oferint la major flexibilitat per personalitzar els complements del bitllet, podent afegir extres com l’anul·lació i despesa, triar seient o portar mascotes, adaptant-se així a les necessitats de cada família.

Els bitllets d’adult estan disponibles per viatjar en una selecció de trajectes com ara Madrid-Barcelona, ​​València, Sevilla, Granada, Pamplona, ​​Logronyo o Lleó, fins a esgotar existències.

Els bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins al 9 de juliol a tots els canals de venda habituals de Renfe: a la web renfe.com, a taquilles i màquines d’autovenda de les estacions, a agències de viatges presencials o virtuals i al 91 232 03 20.

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.