Bitllets a 5 euros per a menors de 13 anys a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity

Renfe llança una campanya d’estiu amb bitllets de tren a 5 euros per als menors de tretze anys inclòs per viatjar a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity, i bitllets de tren a 19 euros per als adults en una selecció de trajectes. Estos bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins diumenge 9 de juliol.

Esta nova campanya llançada per Renfe està enfocada a les famílies, perquè puguen gaudir de les millors ofertes per viatjar este estiu amb tren a qualsevol destinació, durant el 24 de juliol al 10 de setembre.

Els bitllets dels infants a partir dels quatre anys tenen un preu fix promocional de 5 euros amb l’opció Bàsica, podent escollir un bitllet Tria per 12 euros. Els bitllets promocionals de xiquet estan disponibles per a tots els trens i trajectes sense restricció de quota. Els xiquets fins als tres anys viatgen de franc si no ocupen plaça.

Pel que fa als bitllets promocionals d’adult, la campanya permet escollir entre bitllet Bàsic a 19 euros, o bitllet Tria a 25 euros, oferint la major flexibilitat per personalitzar els complements del bitllet, podent afegir extres com l’anul·lació i despesa, triar seient o portar mascotes, adaptant-se així a les necessitats de cada família.

Els bitllets d’adult estan disponibles per viatjar en una selecció de trajectes com ara Madrid-Barcelona, ​​València, Sevilla, Granada, Pamplona, ​​Logronyo o Lleó, fins a esgotar existències.

Els bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins al 9 de juliol a tots els canals de venda habituals de Renfe: a la web renfe.com, a taquilles i màquines d’autovenda de les estacions, a agències de viatges presencials o virtuals i al 91 232 03 20.

Últimes notícies

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.

L’ampliació de l’Hospital de Torrevieja sumarà 457 llits i 667 sanitaris amb una inversió de 175 milions

L’Hospital Universitari de Torrevieja augmentarà un 75 % la superfície, tindrà 457 llits i 150 consultes externes, i contractarà 667 professionals en tres fases fins a completar el nou complex sanitari.

El professorat públic reprén les protestes i recorda que la lluita continua als instituts

Docents de la xarxa pública no universitària s’han concentrat als centres de la Comunitat Valenciana per avisar que la lluita iniciada el curs passat continua i que la vaga indefinida està suspesa però no desconvocada.

Neal Sako continua de baixa pel pubis i el València Basket fitxa Jasiel Rivero per un mes

Neal Sako continua recuperant-se de unes molèsties al pubis que li han impedit iniciar la temporada amb el València Basket, que ha reaccionat fitxant el cubà Jasiel Rivero per un mes abans de la Supercopa.

Un València en crisi busca reaccionar en la visita al Sevilla sòlid

El Sevilla rep divendres un València colista i ple de baixes en un duel clau per al futur de Carlos Corberán a Mestalla.

La patronal del transport alerta d’un col·lapse viari a València després de l’estiu

La FVET alerta que les principals carreteres d’accés a l’àrea metropolitana de València estan col·lapsades diàriament i reclama actuacions immediates, inclosa una nova connexió amb el Port per la zona nord.

La jutgessa del cas DANA torna a rebutjar les telefonades de Bernabé del 29 d’octubre

La jutgessa de Catarroja ha desestimat de nou reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, el registre de cridades i missatges del 29 d’octubre de 2024, clau en la investigació de la gestió de la DANA.