Bitllets a 5 euros per a menors de 13 anys a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity

Renfe llança una campanya d’estiu amb bitllets de tren a 5 euros per als menors de tretze anys inclòs per viatjar a tots els trens AVE, Alvia, Euromed i Intercity, i bitllets de tren a 19 euros per als adults en una selecció de trajectes. Estos bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins diumenge 9 de juliol.

Esta nova campanya llançada per Renfe està enfocada a les famílies, perquè puguen gaudir de les millors ofertes per viatjar este estiu amb tren a qualsevol destinació, durant el 24 de juliol al 10 de setembre.

Els bitllets dels infants a partir dels quatre anys tenen un preu fix promocional de 5 euros amb l’opció Bàsica, podent escollir un bitllet Tria per 12 euros. Els bitllets promocionals de xiquet estan disponibles per a tots els trens i trajectes sense restricció de quota. Els xiquets fins als tres anys viatgen de franc si no ocupen plaça.

Pel que fa als bitllets promocionals d’adult, la campanya permet escollir entre bitllet Bàsic a 19 euros, o bitllet Tria a 25 euros, oferint la major flexibilitat per personalitzar els complements del bitllet, podent afegir extres com l’anul·lació i despesa, triar seient o portar mascotes, adaptant-se així a les necessitats de cada família.

Els bitllets d’adult estan disponibles per viatjar en una selecció de trajectes com ara Madrid-Barcelona, ​​València, Sevilla, Granada, Pamplona, ​​Logronyo o Lleó, fins a esgotar existències.

Els bitllets promocionals es poden adquirir des de hui fins al 9 de juliol a tots els canals de venda habituals de Renfe: a la web renfe.com, a taquilles i màquines d’autovenda de les estacions, a agències de viatges presencials o virtuals i al 91 232 03 20.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.