La Fundació Caixa Ontinyent acosta conceptes financers als usuaris del CRIS

Curs Caixa Ontinyent

El programa Finança’t oferirà tallers bàsics d’economia diària | Caixa Ontinyent

 

La Fundació Caixa Ontinyent oferirà, a partir del dijous i a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, un taller per a acostar conceptes bàsics per a gestionar l’economia diària amb èxit als usuaris del CRIS d’Ontinyent (el Centre de Rehabilitació i d’Integració Social de persones amb malaltia mental crònica), amb l’objectiu de contribuir al seu procés d’independització.

 

Es realitzaran set sessions, impartides per la Responsable del programa, Miriam Penalba, amb una àmplia temàtica: mitjans de pagament i desaparició de l’efectiu, detectar i protegir-se davant de fraus, banca electrònica, aspectes sobre el finançament, consells per a estalviar, aprendre a fer pressupostos i diccionari financer.

 

La iniciativa s’engloba en el treball de formació i de divulgació que Caixa Ontinyent realitza a través del seu programa d’educació financera, entre les quals es troben sessions presencials destinades a públics diferents: formació a professors, sessions en Universitats, Instituts i altres centres d’educació, igual com assistència a diversos Fòrums. Des de la seua posada en funcionament el 2016, el programa ha beneficiat a 26.000 persones.

 

‘Finança’t’ compta, a més, amb activitat online a través de la seua web i les seues xarxes socials, en les quals difon aspectes d’actualitat i acosta, de forma divertida i amena, recomanacions als seus usuaris conscients que, com més gran siga el coneixement, més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.