La Fundació Caixa Ontinyent acosta conceptes financers als usuaris del CRIS

Curs Caixa Ontinyent

El programa Finança’t oferirà tallers bàsics d’economia diària | Caixa Ontinyent

 

La Fundació Caixa Ontinyent oferirà, a partir del dijous i a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, un taller per a acostar conceptes bàsics per a gestionar l’economia diària amb èxit als usuaris del CRIS d’Ontinyent (el Centre de Rehabilitació i d’Integració Social de persones amb malaltia mental crònica), amb l’objectiu de contribuir al seu procés d’independització.

 

Es realitzaran set sessions, impartides per la Responsable del programa, Miriam Penalba, amb una àmplia temàtica: mitjans de pagament i desaparició de l’efectiu, detectar i protegir-se davant de fraus, banca electrònica, aspectes sobre el finançament, consells per a estalviar, aprendre a fer pressupostos i diccionari financer.

 

La iniciativa s’engloba en el treball de formació i de divulgació que Caixa Ontinyent realitza a través del seu programa d’educació financera, entre les quals es troben sessions presencials destinades a públics diferents: formació a professors, sessions en Universitats, Instituts i altres centres d’educació, igual com assistència a diversos Fòrums. Des de la seua posada en funcionament el 2016, el programa ha beneficiat a 26.000 persones.

 

‘Finança’t’ compta, a més, amb activitat online a través de la seua web i les seues xarxes socials, en les quals difon aspectes d’actualitat i acosta, de forma divertida i amena, recomanacions als seus usuaris conscients que, com més gran siga el coneixement, més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Últimes notícies

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.