9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

La Fundació Caixa Ontinyent acosta conceptes financers als usuaris del CRIS

Curs Caixa Ontinyent

El programa Finança’t oferirà tallers bàsics d’economia diària | Caixa Ontinyent

 

La Fundació Caixa Ontinyent oferirà, a partir del dijous i a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, un taller per a acostar conceptes bàsics per a gestionar l’economia diària amb èxit als usuaris del CRIS d’Ontinyent (el Centre de Rehabilitació i d’Integració Social de persones amb malaltia mental crònica), amb l’objectiu de contribuir al seu procés d’independització.

 

Es realitzaran set sessions, impartides per la Responsable del programa, Miriam Penalba, amb una àmplia temàtica: mitjans de pagament i desaparició de l’efectiu, detectar i protegir-se davant de fraus, banca electrònica, aspectes sobre el finançament, consells per a estalviar, aprendre a fer pressupostos i diccionari financer.

 

La iniciativa s’engloba en el treball de formació i de divulgació que Caixa Ontinyent realitza a través del seu programa d’educació financera, entre les quals es troben sessions presencials destinades a públics diferents: formació a professors, sessions en Universitats, Instituts i altres centres d’educació, igual com assistència a diversos Fòrums. Des de la seua posada en funcionament el 2016, el programa ha beneficiat a 26.000 persones.

 

‘Finança’t’ compta, a més, amb activitat online a través de la seua web i les seues xarxes socials, en les quals difon aspectes d’actualitat i acosta, de forma divertida i amena, recomanacions als seus usuaris conscients que, com més gran siga el coneixement, més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.