Caixa Ontinyent s’adhereix al Pacte Mundial de les Nacions Unides

Una oficina de Caixa Ontinyent | Cedida

Caixa Ontinyent s’ha adherit al ‘Pacte Mundial de les Nacions Unides‘, una iniciativa amb la qual l’entitat es compromet a fomentar la implantació i la divulgació dels Deu Principis que recull i que s’agrupen en quatre grans matèries: drets humans, normes laborals, medi ambient i lluita contra la corrupció.

 

Es tracta de la major iniciativa de sostenibilitat corporativa del planeta, a la qual actualment hi ha adherides més de 13.000 entitats de més de 160 països. Caixa Ontinyent s’uneix així al compromís de contribuir a la sostenibilitat del món que volem a través d’actuacions empresarials responsables, i el fa públic precisament hui, Dia Mundial del Medi Ambient, perquè tres d’eixos ‘Deu Principis del Pacte Mundial’ van referits a això:

 

  • Mantindre un enfocament preventiu que afavorisca el medi ambient.
  • Fomentar les iniciatives que promoguen una major responsabilitat ambiental.
  • Afavorir el desenvolupament i la difusió de les tecnologies respectuoses amb el medi ambient.

 

El President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat el «compromís de Caixa Ontinyent amb la societat des de la seua fundació en 1884, un compromís que volem fer patent amb l’adhesió a aquesta iniciativa internacional tendent a millorar la qualitat de vida de les persones i a garantir el futur per a les pròximes generacions, per això cal potenciar les accions que propicien la sostenibilitat de l’ecosistema davant l’amenaça que suposa l’acció de l’home i el canvi climàtic».

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.