Caixa Ontinyent s’adhereix al Pacte Mundial de les Nacions Unides

Una oficina de Caixa Ontinyent | Cedida

Caixa Ontinyent s’ha adherit al ‘Pacte Mundial de les Nacions Unides‘, una iniciativa amb la qual l’entitat es compromet a fomentar la implantació i la divulgació dels Deu Principis que recull i que s’agrupen en quatre grans matèries: drets humans, normes laborals, medi ambient i lluita contra la corrupció.

 

Es tracta de la major iniciativa de sostenibilitat corporativa del planeta, a la qual actualment hi ha adherides més de 13.000 entitats de més de 160 països. Caixa Ontinyent s’uneix així al compromís de contribuir a la sostenibilitat del món que volem a través d’actuacions empresarials responsables, i el fa públic precisament hui, Dia Mundial del Medi Ambient, perquè tres d’eixos ‘Deu Principis del Pacte Mundial’ van referits a això:

 

  • Mantindre un enfocament preventiu que afavorisca el medi ambient.
  • Fomentar les iniciatives que promoguen una major responsabilitat ambiental.
  • Afavorir el desenvolupament i la difusió de les tecnologies respectuoses amb el medi ambient.

 

El President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat el «compromís de Caixa Ontinyent amb la societat des de la seua fundació en 1884, un compromís que volem fer patent amb l’adhesió a aquesta iniciativa internacional tendent a millorar la qualitat de vida de les persones i a garantir el futur per a les pròximes generacions, per això cal potenciar les accions que propicien la sostenibilitat de l’ecosistema davant l’amenaça que suposa l’acció de l’home i el canvi climàtic».

Últimes notícies

València es convertix en banc de proves europeu contra les inundacions amb tecnologia espacial

València ha sigut triada per a provar FLOODWISE, un sistema europeu pioner que permet emetre alertes d inundacions fins a 15 dies abans, combinant satèl·lits, predicció meteorològica i intel·ligència hidrodinàmica.

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.

Parejo, Pedraza, Partey i Rafa Marín tanquen etapa al Vila-real CF este 30 de juny

El Vila-real CF ha confirmat este dimarts la marxa de Dani Parejo, Alfonso Pedraza, Thomas Partey i Rafa Marín en finalitzar el seu contracte el 30 de juny, amb especial pes emocional per les eixides de Parejo i Pedraza per la seua llarga trajectòria al club.

Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha reaccionat a l’oferta del Real Madrid per Jaime Pradilla amb una millora de contracte i espera la decisió del jugador, en un estiu marcat també per les eixides de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.

El Valencia Basket dona per feta la marxa de Pedro Martínez al Real Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez abandonarà el club rumb al Real Madrid després d’haver conquistat la Lliga Endesa fa només una setmana.

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.