11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Caixa Ontinyent s’adhereix al Pacte Mundial de les Nacions Unides

Una oficina de Caixa Ontinyent | Cedida

Caixa Ontinyent s’ha adherit al ‘Pacte Mundial de les Nacions Unides‘, una iniciativa amb la qual l’entitat es compromet a fomentar la implantació i la divulgació dels Deu Principis que recull i que s’agrupen en quatre grans matèries: drets humans, normes laborals, medi ambient i lluita contra la corrupció.

 

Es tracta de la major iniciativa de sostenibilitat corporativa del planeta, a la qual actualment hi ha adherides més de 13.000 entitats de més de 160 països. Caixa Ontinyent s’uneix així al compromís de contribuir a la sostenibilitat del món que volem a través d’actuacions empresarials responsables, i el fa públic precisament hui, Dia Mundial del Medi Ambient, perquè tres d’eixos ‘Deu Principis del Pacte Mundial’ van referits a això:

 

  • Mantindre un enfocament preventiu que afavorisca el medi ambient.
  • Fomentar les iniciatives que promoguen una major responsabilitat ambiental.
  • Afavorir el desenvolupament i la difusió de les tecnologies respectuoses amb el medi ambient.

 

El President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat el «compromís de Caixa Ontinyent amb la societat des de la seua fundació en 1884, un compromís que volem fer patent amb l’adhesió a aquesta iniciativa internacional tendent a millorar la qualitat de vida de les persones i a garantir el futur per a les pròximes generacions, per això cal potenciar les accions que propicien la sostenibilitat de l’ecosistema davant l’amenaça que suposa l’acció de l’home i el canvi climàtic».

Últimes notícies

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.