Caixa Ontinyent s’adhereix al Pacte Mundial de les Nacions Unides

Una oficina de Caixa Ontinyent | Cedida

Caixa Ontinyent s’ha adherit al ‘Pacte Mundial de les Nacions Unides‘, una iniciativa amb la qual l’entitat es compromet a fomentar la implantació i la divulgació dels Deu Principis que recull i que s’agrupen en quatre grans matèries: drets humans, normes laborals, medi ambient i lluita contra la corrupció.

 

Es tracta de la major iniciativa de sostenibilitat corporativa del planeta, a la qual actualment hi ha adherides més de 13.000 entitats de més de 160 països. Caixa Ontinyent s’uneix així al compromís de contribuir a la sostenibilitat del món que volem a través d’actuacions empresarials responsables, i el fa públic precisament hui, Dia Mundial del Medi Ambient, perquè tres d’eixos ‘Deu Principis del Pacte Mundial’ van referits a això:

 

  • Mantindre un enfocament preventiu que afavorisca el medi ambient.
  • Fomentar les iniciatives que promoguen una major responsabilitat ambiental.
  • Afavorir el desenvolupament i la difusió de les tecnologies respectuoses amb el medi ambient.

 

El President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat el «compromís de Caixa Ontinyent amb la societat des de la seua fundació en 1884, un compromís que volem fer patent amb l’adhesió a aquesta iniciativa internacional tendent a millorar la qualitat de vida de les persones i a garantir el futur per a les pròximes generacions, per això cal potenciar les accions que propicien la sostenibilitat de l’ecosistema davant l’amenaça que suposa l’acció de l’home i el canvi climàtic».

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.