Caixa Ontinyent s’adhereix al Pacte Mundial de les Nacions Unides

Una oficina de Caixa Ontinyent | Cedida

Caixa Ontinyent s’ha adherit al ‘Pacte Mundial de les Nacions Unides‘, una iniciativa amb la qual l’entitat es compromet a fomentar la implantació i la divulgació dels Deu Principis que recull i que s’agrupen en quatre grans matèries: drets humans, normes laborals, medi ambient i lluita contra la corrupció.

 

Es tracta de la major iniciativa de sostenibilitat corporativa del planeta, a la qual actualment hi ha adherides més de 13.000 entitats de més de 160 països. Caixa Ontinyent s’uneix així al compromís de contribuir a la sostenibilitat del món que volem a través d’actuacions empresarials responsables, i el fa públic precisament hui, Dia Mundial del Medi Ambient, perquè tres d’eixos ‘Deu Principis del Pacte Mundial’ van referits a això:

 

  • Mantindre un enfocament preventiu que afavorisca el medi ambient.
  • Fomentar les iniciatives que promoguen una major responsabilitat ambiental.
  • Afavorir el desenvolupament i la difusió de les tecnologies respectuoses amb el medi ambient.

 

El President de Caixa Ontinyent, Antonio Carbonell, ha destacat el «compromís de Caixa Ontinyent amb la societat des de la seua fundació en 1884, un compromís que volem fer patent amb l’adhesió a aquesta iniciativa internacional tendent a millorar la qualitat de vida de les persones i a garantir el futur per a les pròximes generacions, per això cal potenciar les accions que propicien la sostenibilitat de l’ecosistema davant l’amenaça que suposa l’acció de l’home i el canvi climàtic».

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.