Quina cançó és la que més demanen els valencians a Alexa?

‘Alexa ponme Tacones Rojos’ és la cançó més sol·licitada pels valencians. En aquesta línia, a la Comunitat Valenciana l’artista més escoltat en aquesta comunitat a través d’Alexa ha sigut el colombià Camilo. En total es van reproduir més de 21 milions d’hores de música a través d’aquesta música.

Una altra de les ocasions en què Alexa també ajuda els valencians és quan volen comunicar-se amb altres usuaris, ja que en l’últim any s’han realitzat més d’un milió tres-centes mil telefonades. A més 562 mil vegades que els usuaris valencians han dit “Alexa, t’estime”.

D’altra banda, els usuaris també usen Alexa per a gestionar les seues llars intel·ligents i posar temporitzadors. En concret, a l’últim any s’han registrat en aquesta comunitat més de 66 milions d’interaccions vinculades a la Llar digital, com ara peticions a Alexa per encendre o apagar els llums i active la cafetera connectada. Només l’últim any, els usuaris d’Alexa al País Valencià han activat 76 milions de rutines (un 46% més que l’any anterior).

Mentre que s’han programat més de 7 milions de temporitzadors i més de 7 milions d’alarmes. La configuració d’aquests avisos sembla estar cada vegada més instaurada en la vida dels usuaris valencians, els quals, només dient “Alexa, posa un temporitzador de 5 minuts”, o “Alexa, desperta’m demà a les 7”.

A més, estar informats i al dia de què passa, sembla ser una tendència dels usuaris d’Alexa a la Comunitat Valenciana, ja que han estat més de dos milions d’ocasions les que se li han consultat les notícies. Molts han volgut conéixer la previsió del temps, sumant més d’11 milions i mig de sol·licituds.

Referent a això, Andrés Pazos, Senior Business Development Manager d’Alexa ha indicat que els usuaris valencians “utilitzen cada vegada més Alexa i en més varietat d’ocasions”. Concretament, amb més de 444 milions d’interaccions en l’últim any, Alexa l’és “ajuda en tasques del dia a dia com preparar la llista de la compra del súper, gestionar els seus dispositius de llar digital, o per relaxar-se o entretindre’s”.

Els valencians, els cinquens que més usen Alexa

Així mateix, en el cas de la Comunitat Valenciana, aquesta es troba entre les cinc comunitats autònomes que més ha interactuat amb Alexa a Espanya l’últim any i, a més, ha incrementat un 27% el nombre d’usuaris a la regió.

Aquesta suma més de 444 milions d’interaccions amb Alexa en els dotze últims mesos, un 36% més que l’any anterior. València ocupa el primer lloc al rànquing de la regió, amb més de 258 milions de sol·licituds a Alexa, seguida d’Alacant i Castelló. Si analitzem el creixement respecte a l’any anterior, Alacant està al capdavant, amb un 37% més d’interaccions.

Últimes notícies

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en un any

Compromís va denunciar que Francisco Camps va destinar 15.000 euros en 2025 a gasolina del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP i va reclamar limitar estos privilegis.

EMT València bat rècord de negoci i viatgers en 2025 i accelera la seua modernització

EMT València va elevar la seua xifra de negoci un 18,5% en 2025, va superar els 120 milions de desplaçaments i avança en un pla de modernització de flota i infraestructures.

Mazón sol·licita personar-se en la causa que investiga la gestió de la dana

Carlos Mazón demana a la jutgessa de Catarroja personar-se en la causa sobre la gestió de la dana i accedir a totes les diligències, després del rebuig del TSJCV a investigar-li penalment.

Plans critica que Compromís recórrega a Oltra i veu embolics i egos interns

José María Llanos, síndic de Vox en Les Corts, qüestiona que Compromís recórrega a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València i veu símptomes d'embolics, egos i lluites internes en la coalició.

Un comandament dubta que Basset desconeguera la retirada dels bombers en la DANA

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara que li costa creure que el exinspector cap José Miguel Basset no coneguera la desmobilització dels equips enviats a vigilar els llits del Magre i el Pedrís durant la DANA.

El València Basket culmina la seua reconstrucció conquistant la Copa de la Reina

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina després de diversos mesos de reconstrucció en plena temporada, amb el decisiu impacte de Khaalia Hillsman i els canvis en la plantilla interior i exterior.

Presó provisional per a tres dels set detinguts per una xarxa de narcotràfic desarticulada a Alzira

La Policia Nacional desarticula a Alzira una organització criminal que venia cocaïna, heroïna, marihuana i haixix i es quedava amb objectes robats com a pagament. Set persones han sigut detingudes i tres d'elles han ingressat a la presó provisional.

Baldoví tanca files amb Mónica Oltra i recolza la seua candidatura a l’Alcaldia de València

Joan Baldoví assegura que Compromís recolzarà a Mónica Oltra quan la seua candidatura a l'Alcaldia de València siga ferma i la definix com una líder absolutament neta enfront del que qualifica de lawfare de manual.