12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Carla Vigo, neboda de Letícia, trenca el silenci i posa contra les cordes Elionor

 

La neboda més díscola de la reina torna a ser notícia, i esta és la frase que més terroritza Letícia. Carla Vigo s’ha mostrat sempre molt oposada a tots els costums de la Casa Reial, ja que s’ha desmarcat completament de tot el que té a vore amb la monarquia. De fet, la jove vol arribar a ser algú sense l’ajuda de la seua tia, la reina d’Espanya.

 

Recentment, Carla ha decidit anar-se’n a l’estranger per aprendre idiomes i per treure’s un salari com a ‘au pair‘. Així, està molt centrada en els seus estudis i en tot l’aprenentatge que està conseguint. La neboda de la reina vol ser algú important en el món de l’art i la interpretació. 

 

De moment, la xica està conscienciada en la importància del seu futur acadèmic i per a això, Carla Vigo va decidir en el seu dia estar al marge de la Família Reial. Encara que pareix que ha conseguit allunyar-se de la Casa Reial, no ha pogut evitar ser un personatge conegut, i fins i tot polèmic. No obstant això, de moment mai l’hem vist asseguda en un plató de televisió, i segur que ofertes no li han faltat.

 

Ara, Carla ha tornat a ser notícia en diferents mitjans per un fet que Letícia segur que no esperava. La neboda de la reina ha rebut una pregunta a través d’Instagram, a on els seus seguidors han volgut saber tot el que ella opina sobre la Casa Reial i la monarquia en general. Una molt bona pregunta que segur que molts mitjans pagarien una gran quantitat de diners per saber la resposta.

 

Lluny de no contestar, Carla Vigo s’ha mostrat transparent i ha contestat als seus seguidors. La seua resposta ha generat moltes reaccions, ja que ha sigut un poc ambigua, però contundent alhora.

 

La dona de Felip segur que ha estat molt atenta a les xarxes socials de la seua neboda per saber què opina al respecte. «La meua resposta és òbvia, passo paraula», ha contestat Carla Vigo. Tot i haver dit això, la jove ha volgut afegir alguna cosa més.

 

Carla Vigo posa en un compromís a la Casa Reial

«Per favor, no em pregunteu coses així que em poseu entre l’espasa i la paret i no és còmode», ha tancat Carla Vigo. Estes paraules han generat els dubtes, encara que ella mateixa ha confessat que la seua resposta és òbvia. Tot apunta que la jove passa olímpicament de la Casa Reial, tot i que té cert respecte per la seua tia, ja que a la fi és família directa.

 

La seua resposta ha generat molt debat en les xarxes, ja que, a pesar de no haver estat massa explícita, ha quedat clar que té una «opinió òbvia». Ella no vol saber res de tot el que relaciona amb la monarquia espanyola.

 

Carla Vigo preferix seguir amb la seua vida al marge de la Casa Reial. Fa molt de temps que no veu la seua tia Letícia per motius obvis com la pandèmia. No obstant això, tampoc no han estat molt unides.

 

És evident que amb estes paraules ha posat en dificultats a la seua cosina Elionor, ja que serà la futura reina d’Espanya, i la relació que té amb la primogènita dels reis és estranya.

 

Fa uns quants mesos van eixir a la llum unes confessions de l’entorn de Carla Vigo que afirmaven que la jove li van denegar poder fer-se qualsevol fotografia al costat de les seues cosines per por que estes veren la llum en alguna xarxa social.

 

Cal recordar que cap membre de la Casa Reial té comptes a les xarxes socials i totes les fotografies d’actes eixen publicades en el perfil oficial de la institució.

Últimes notícies

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.

Bernabé Zapata es retira del tenis professional als 28 anys

El valencià va anunciar el seu adeu en Instagram, va demanar 'perdó' i va admetre que ja no té 'gana i motivació'. marxa després d'aconseguir el 37 del món en 2023

Dansa València rep la Medalla d’Or de l’Acadèmia de les Arts Escèniques

El festival de la Conselleria de Cultura ha sigut distingit per unanimitat i consolida el seu model híbrid entre exhibició i mercat. El guardó reconeix la seua projecció amb la Spanish Danse Platform i el seu suport a les companyies valencianes.

Marsa Maroc adquirix el 45% de Boluda Maritime Terminals per 80 milions

Marsa Maroc, a través de MMIL, prendrà el 45% de BMT per 80 milions en una aliança amb Boluda, que conservarà la gestió. L'acord prioritza el corredor Marroc–Espanya.

Pérez Llorca destaca la recuperació total de la circulació entre l’Hospital de La Vila i Benidorm

El TRAM d'Alacant ha recuperat la circulació entre l'Hospital de La Vila i Benidorm després de duplicar via i electrificar 6,23 km, amb una inversió pròxima a 40 milions. L'obra millora capacitat, regularitat i accessibilitat i deixa llista la infraestructura per a augmentar freqüències.

Pérez Llorca reclama ajuda immediata al Govern per a finançament i inversions en la Comunitat

Pérez Llorca ha avançat que acudirà demà a reunir-se amb Sánchez per a exigir mesures urgents en finançament, inversions i grans infraestructures. També ha demanat coordinació per al bo de transport i ha recordat l'infrafinançament autonòmic.

Bernabé demana respectar els temps davant les denúncies d’assetjament en el PSOE

Bernabé ha subratllat que qualsevol decisió sobre portar a Fiscalia els casos d'assetjament sexual ha de supeditar-se als temps i decisions de les afectades. Ha insistit en l'acompanyament del partit a les dones.