Carla Vigo, neboda de Letícia, trenca el silenci i posa contra les cordes Elionor

 

La neboda més díscola de la reina torna a ser notícia, i esta és la frase que més terroritza Letícia. Carla Vigo s’ha mostrat sempre molt oposada a tots els costums de la Casa Reial, ja que s’ha desmarcat completament de tot el que té a vore amb la monarquia. De fet, la jove vol arribar a ser algú sense l’ajuda de la seua tia, la reina d’Espanya.

 

Recentment, Carla ha decidit anar-se’n a l’estranger per aprendre idiomes i per treure’s un salari com a ‘au pair‘. Així, està molt centrada en els seus estudis i en tot l’aprenentatge que està conseguint. La neboda de la reina vol ser algú important en el món de l’art i la interpretació. 

 

De moment, la xica està conscienciada en la importància del seu futur acadèmic i per a això, Carla Vigo va decidir en el seu dia estar al marge de la Família Reial. Encara que pareix que ha conseguit allunyar-se de la Casa Reial, no ha pogut evitar ser un personatge conegut, i fins i tot polèmic. No obstant això, de moment mai l’hem vist asseguda en un plató de televisió, i segur que ofertes no li han faltat.

 

Ara, Carla ha tornat a ser notícia en diferents mitjans per un fet que Letícia segur que no esperava. La neboda de la reina ha rebut una pregunta a través d’Instagram, a on els seus seguidors han volgut saber tot el que ella opina sobre la Casa Reial i la monarquia en general. Una molt bona pregunta que segur que molts mitjans pagarien una gran quantitat de diners per saber la resposta.

 

Lluny de no contestar, Carla Vigo s’ha mostrat transparent i ha contestat als seus seguidors. La seua resposta ha generat moltes reaccions, ja que ha sigut un poc ambigua, però contundent alhora.

 

La dona de Felip segur que ha estat molt atenta a les xarxes socials de la seua neboda per saber què opina al respecte. «La meua resposta és òbvia, passo paraula», ha contestat Carla Vigo. Tot i haver dit això, la jove ha volgut afegir alguna cosa més.

 

Carla Vigo posa en un compromís a la Casa Reial

«Per favor, no em pregunteu coses així que em poseu entre l’espasa i la paret i no és còmode», ha tancat Carla Vigo. Estes paraules han generat els dubtes, encara que ella mateixa ha confessat que la seua resposta és òbvia. Tot apunta que la jove passa olímpicament de la Casa Reial, tot i que té cert respecte per la seua tia, ja que a la fi és família directa.

 

La seua resposta ha generat molt debat en les xarxes, ja que, a pesar de no haver estat massa explícita, ha quedat clar que té una «opinió òbvia». Ella no vol saber res de tot el que relaciona amb la monarquia espanyola.

 

Carla Vigo preferix seguir amb la seua vida al marge de la Casa Reial. Fa molt de temps que no veu la seua tia Letícia per motius obvis com la pandèmia. No obstant això, tampoc no han estat molt unides.

 

És evident que amb estes paraules ha posat en dificultats a la seua cosina Elionor, ja que serà la futura reina d’Espanya, i la relació que té amb la primogènita dels reis és estranya.

 

Fa uns quants mesos van eixir a la llum unes confessions de l’entorn de Carla Vigo que afirmaven que la jove li van denegar poder fer-se qualsevol fotografia al costat de les seues cosines per por que estes veren la llum en alguna xarxa social.

 

Cal recordar que cap membre de la Casa Reial té comptes a les xarxes socials i totes les fotografies d’actes eixen publicades en el perfil oficial de la institució.

Últimes notícies

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.