Carlos Corberán: ‘El pla és transformar el dolor en reacció’

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

L’entrenador del València CF, Carlos Corberán, lamenta la imatge de l’equip anit en una nova dura derrota (0-5) davant del FC Barcelona que va costar l’eliminació en Copa del Rei, obligats ara a «transformar el dolor en reacció» per a jugar una «final» darrere d’altra en LaLiga EA Sports per a buscar la permanència.

«A l’afició, demanar disculpes. La imatge no és la que havíem de donar, no hem competit a l’altura del que exigia el partit. Hem comès errades que han fet que l’eliminatòria no tinguera sentit als 15 minuts. El dolor de l’afició és compartit, és un dia amarg per a l’afició i per a nosaltres», ha dit.

El tècnic ‘che’ apunta que els jugadors estan igual de fastiguejats que l’afició, però afegix a treballar ja en el partit contra el Leganés.

«El partit de hui ha finalitzat amb una derrota contundent, no hem donat la resposta i este dolor cal convertir-ho en reacció. És el que desitgen els jugadors i el que l’afició es mereix. No ens queda altra que compensar-ho amb entrega absoluta per al partit del diumenge», afirma.

Últimes notícies

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.