Carlos Corberán: ‘El pla és transformar el dolor en reacció’

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

L’entrenador del València CF, Carlos Corberán, lamenta la imatge de l’equip anit en una nova dura derrota (0-5) davant del FC Barcelona que va costar l’eliminació en Copa del Rei, obligats ara a «transformar el dolor en reacció» per a jugar una «final» darrere d’altra en LaLiga EA Sports per a buscar la permanència.

«A l’afició, demanar disculpes. La imatge no és la que havíem de donar, no hem competit a l’altura del que exigia el partit. Hem comès errades que han fet que l’eliminatòria no tinguera sentit als 15 minuts. El dolor de l’afició és compartit, és un dia amarg per a l’afició i per a nosaltres», ha dit.

El tècnic ‘che’ apunta que els jugadors estan igual de fastiguejats que l’afició, però afegix a treballar ja en el partit contra el Leganés.

«El partit de hui ha finalitzat amb una derrota contundent, no hem donat la resposta i este dolor cal convertir-ho en reacció. És el que desitgen els jugadors i el que l’afició es mereix. No ens queda altra que compensar-ho amb entrega absoluta per al partit del diumenge», afirma.

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.