Carlos Corberán: ‘El pla és transformar el dolor en reacció’

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

L’entrenador del València CF, Carlos Corberán, lamenta la imatge de l’equip anit en una nova dura derrota (0-5) davant del FC Barcelona que va costar l’eliminació en Copa del Rei, obligats ara a «transformar el dolor en reacció» per a jugar una «final» darrere d’altra en LaLiga EA Sports per a buscar la permanència.

«A l’afició, demanar disculpes. La imatge no és la que havíem de donar, no hem competit a l’altura del que exigia el partit. Hem comès errades que han fet que l’eliminatòria no tinguera sentit als 15 minuts. El dolor de l’afició és compartit, és un dia amarg per a l’afició i per a nosaltres», ha dit.

El tècnic ‘che’ apunta que els jugadors estan igual de fastiguejats que l’afició, però afegix a treballar ja en el partit contra el Leganés.

«El partit de hui ha finalitzat amb una derrota contundent, no hem donat la resposta i este dolor cal convertir-ho en reacció. És el que desitgen els jugadors i el que l’afició es mereix. No ens queda altra que compensar-ho amb entrega absoluta per al partit del diumenge», afirma.

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.