Carlos Corberán: ‘El pla és transformar el dolor en reacció’

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

L’entrenador del València CF, Carlos Corberán, lamenta la imatge de l’equip anit en una nova dura derrota (0-5) davant del FC Barcelona que va costar l’eliminació en Copa del Rei, obligats ara a «transformar el dolor en reacció» per a jugar una «final» darrere d’altra en LaLiga EA Sports per a buscar la permanència.

«A l’afició, demanar disculpes. La imatge no és la que havíem de donar, no hem competit a l’altura del que exigia el partit. Hem comès errades que han fet que l’eliminatòria no tinguera sentit als 15 minuts. El dolor de l’afició és compartit, és un dia amarg per a l’afició i per a nosaltres», ha dit.

El tècnic ‘che’ apunta que els jugadors estan igual de fastiguejats que l’afició, però afegix a treballar ja en el partit contra el Leganés.

«El partit de hui ha finalitzat amb una derrota contundent, no hem donat la resposta i este dolor cal convertir-ho en reacció. És el que desitgen els jugadors i el que l’afició es mereix. No ens queda altra que compensar-ho amb entrega absoluta per al partit del diumenge», afirma.

Últimes notícies

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.