20.6 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Carlos Corberán: ‘El pla és transformar el dolor en reacció’

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

L’entrenador del València CF, Carlos Corberán, lamenta la imatge de l’equip anit en una nova dura derrota (0-5) davant del FC Barcelona que va costar l’eliminació en Copa del Rei, obligats ara a “transformar el dolor en reacció” per a jugar una “final” darrere d’altra en LaLiga EA Sports per a buscar la permanència.

“A l’afició, demanar disculpes. La imatge no és la que havíem de donar, no hem competit a l’altura del que exigia el partit. Hem comès errades que han fet que l’eliminatòria no tinguera sentit als 15 minuts. El dolor de l’afició és compartit, és un dia amarg per a l’afició i per a nosaltres”, ha dit.

El tècnic ‘che’ apunta que els jugadors estan igual de fastiguejats que l’afició, però afegix a treballar ja en el partit contra el Leganés.

“El partit de hui ha finalitzat amb una derrota contundent, no hem donat la resposta i este dolor cal convertir-ho en reacció. És el que desitgen els jugadors i el que l’afició es mereix. No ens queda altra que compensar-ho amb entrega absoluta per al partit del diumenge”, afirma.

Últimes notícies

El València iguala la seua pitjor ratxa sense guanyar de l’últim any

L'empat davant el Betis a Mestalla prolonga a set els partits sense victòria del València, que iguala la seua pitjor ratxa de l'últim any amb 4 derrotes i 3 empats.

El Torrent es mesurarà al Betis en la Copa

El Torrent, de Segona RFEF, s'enfrontarà al Betis en la segona ronda de la Copa del Rei, a partit únic en la primera setmana de desembre. Llevant, Elx, Vila-real, València i Eldense també coneixen les seues creus.

Juanfran Pérez Llorca, mà dreta de Mazón, proposat per a rellevar-ho en la Generalitat

El PP proposa a Juanfran Pérez Llorca per a succeir a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat. Alcalde de Finestrat, secretari general del PPCV i síndic en Les Corts, arriba amb un perfil negociador clau per a la investidura.

Vox insistix que l’important són les polítiques després de la proposta del PP per a rellevar a Mazón

Ignacio Garriga ha reiterat que el focus està en les mesures, no en els noms, després que el PP haja proposat a Juan Francisco Pérez Llorca per a substituir a Carlos Mazón. Vox ha evitat valorar el relleu fins a tindre informació 'de primera mà' i ha subratllat la urgència de la reconstrucció després de la DANA.

Feijóo designa a Pérez Llorca com a candidat a la Presidència de la Generalitat

Feijóo ha comunicat que Juan Francisco Pérez Llorca serà el candidat del PP per a substituir a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat Valenciana. El PPCV informarà a Vox i a la resta de grups en Les Corts.

El PSPV titlla d’indigne que les víctimes de la DANA no puguen assistir a la comissió de Mazón

El PSPV ha denunciat que les associacions de víctimes de la DANA no puguen acudir a la comissió en la qual compareixerà Mazón i ha registrat una protesta formal. Compromís ha criticat que es prevalga a assessors del president en els seients reservats per a convidats.

Torrevieja relleva a Benidorm i acollirà el Low Festival en l’estiu de 2026

Torrevieja acollirà el Low Festival en 2026 després de l'adeu a Benidorm. El parc Antonio Soria serà el recinte i les dates es concretaran este matí.

La cirurgia endovascular amb endopròtesis fenestrades demostra eficàcia en majors de 80 amb aneurismes d’aorta complexos

Un estudi de l'Hospital Doctor Peset ha confirmat que la tècnica FEVAR és segura i eficaç en octogenaris amb aneurismes complexos d'aorta, amb èxit tècnic del 100%.