Carmen Alcayde s’estrena com a nova col·laboradora de Sálvame

 

Aquest dilluns 30 d’agost, Sálvame ha presentat a una nova col·laboradora, en substitució d’Antonio Canales. Carmen Alcayde s’ha convertit en el nou fitxatge del programa vespertí de Telecinco i les xarxes socials han celebrat la seua incorporació.

 

Kiko Hernández va ser l’encarregat de rebre a la periodista valenciana al principi de la vesprada. «Hui tenim una nova col·laboradora, Carmen Alcayde. No sé si estem en Sálvame o en Las bodas de Sálvame«, va comentar ell fent l’ullet al format que els dos havien conduït junts en 2013. «O en Sálvame Tomate o en el que siga, jo estic encantada», va respondre la presentadora.

 

A la valenciana no li va costar participar en el programa i començar a donar joc. Durant la seua intervenció, Alcayde va dir que li agradaria que Lydia Lozano i Kiko Hernández arribaren a la final de ‘La última cena‘: «A ella no li abelleix res tornar a cuinar i tu la faràs plorar. Lydia plorant està meravellosa».

 

D’altra banda, l’expresentadora de ‘Aquí hay tomate’ també es va pronunciar sobre la possible marxa de Kiko Matamoros de ‘Sálvame’: «Té ja edat de prejubilar-se, eh. Ja es pot jubilar», va soltar la nova tertuliana sense tallar-se.

 

En un altre moment, la valenciana li va llançar un dard a Anabel Pantoja: «Convidaràs a Amador Mohedano a les teues noces? Que ell és molt ecologista». D’aquesta manera va fer al·lusió a les imatges del germà de Rocío Jurado quan havia sigut enxampat defecant a la platja. El presentador va agregar: «Carmen Alcayde ha vingut per a donar una miqueta d’humor al programa, està la cosa molt dramàtica i ha volgut fer l’acudit de la vesprada».

 

 

Celebració en les Xarxes

El fitxatge de Carmen Alcayde ha sigut rebut amb gran ovació pels espectadors. «Ja era hora! Una col·laboradora nova competent i una incorporació que tots estàvem esperant», va comentar un d’ells en Twitter. «Ja era hora de contractar a algú assenyada, coherent i divertida», va opinar un altre. «Tirar a Canales i fitxar a Carmen Alcayde és el millor que ha fet Sálvame aquest estiu», va escriure un tercer.

 

Les seues anteriors aparicions

Carmen Alcayde ja havia participat en Sálvame en altres ocasions. El 3 de març de 2020, la presentadora valenciana es va retrobar amb Jorge Javier Vázquez en el lliurament especial de ‘Sálvame Tomate’, amb la qual van homenatjar a ‘Aquí hay tomate’, el magazine que tots dos van presentar durant cinc anys.

 

A principis d’agost havia visitat el programa per a promocionar una obra de teatre. Aqueix dia va estar en el plató durant més temps del previst i no va dubtar a compartir la seua opinió sobre diversos temes d’actualitat. Alcayde va acabar proposant entre bromes la possibilitat de quedar-se en ‘Sálvame’.

 

La seua intervenció en el format de Telecinco va propiciar que alguns espectadors deixaren clar en les xarxes socials que volien a Carmen Alcayde en ‘Sálvame’. Finalment, ‘La Fàbrica de la Tele’, productora del programa ha escoltat l’audiència.

Últimes notícies

L’estiu més mortal per calor en la Comunitat des de 2015: 586 morts

L’estiu astronòmic de 2026 ha deixat 586 morts atribuïdes a la calor en la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des que existixen registres del sistema MoMo. Juliol ha sigut el mes amb més víctimes i la província d’Alacant encapçala el balanç.

Onze activistes de Greenpeace s’asseuen al banc dels acusats a València per la protesta al Port de Sagunt

El juí contra onze activistes de Greenpeace per la protesta de 2021 al Port de Sagunt ha arrancat a València, amb una petició fiscal de cinc anys de presó per desordes públics agreujats i la defensa reclamant l’absolució en nom del dret a la protesta.

Les huit funcions del Principal es traslladen al Teatre Martín i Soler

Cultura ha decidit reubicar al Teatre Martín i Soler del Palau de les Arts les huit propostes del Teatre Principal després del seu tancament per la Diputació de Valencia. La programació es manté íntegra a la ciutat i s’anunciarà prompte un nou calendari.

El Govern central es planteja portar al Constitucional els canvis en la inspecció educativa valenciana

L’Executiu central està analitzant la llei d’Acompanyament als Pressupostos de la Generalitat per 2026 i no descarta un recurs al Tribunal Constitucional pels nous poders de la inspecció educativa per controlar l’adoctrinament ideològic.

Els sindicats de Ford Almussafes apreten per millores salarials en l’Acord 2030

UGT i STM-Intersindical han traslladat a la direcció de Ford Almussafes les seues exigències econòmiques sobre l’Acord 2030, clau per a les condicions laborals i salarials dels pròxims quatre anys.

Les màximes continuen pujant i freguen els 36 graus a Xàtiva

Les temperatures màximes han tornat a pujar este dimarts a la Comunitat Valenciana i han arribat als 35,9 graus a Xàtiva. El repunt, que ha sigut de fins a 5 graus en alguns punts, s’ha notat especialment a l’interior de València.

‘El mal pare’, la pel·lícula que sacsa els silencis familiars amb un Eduard Fernández magnètic

'El mal pare', del director valencià Roberto Bueso, competeix per la Concha de Oro amb un relat sobre traumes familiars, silencis i reconciliació, protagonitzat per un intens Eduard Fernández. La cinta, rodada en la Comunitat Valenciana, s'estrenarà el 20 de novembre.

Chiva reforça la seguretat del barranc després de les obres urgents de la CHJ

L’Ajuntament de Chiva ha detallat en un ple extraordinari que el barranc del municipi és ara més segur que abans de la dana de 2024, gràcies a les obres d’emergència de la Confederación Hidrográfica del Júcar i a una segona fase ja planificada.