Carmen Alcayde s’estrena com a nova col·laboradora de Sálvame

 

Aquest dilluns 30 d’agost, Sálvame ha presentat a una nova col·laboradora, en substitució d’Antonio Canales. Carmen Alcayde s’ha convertit en el nou fitxatge del programa vespertí de Telecinco i les xarxes socials han celebrat la seua incorporació.

 

Kiko Hernández va ser l’encarregat de rebre a la periodista valenciana al principi de la vesprada. “Hui tenim una nova col·laboradora, Carmen Alcayde. No sé si estem en Sálvame o en Las bodas de Sálvame“, va comentar ell fent l’ullet al format que els dos havien conduït junts en 2013. “O en Sálvame Tomate o en el que siga, jo estic encantada”, va respondre la presentadora.

 

A la valenciana no li va costar participar en el programa i començar a donar joc. Durant la seua intervenció, Alcayde va dir que li agradaria que Lydia Lozano i Kiko Hernández arribaren a la final de ‘La última cena‘: “A ella no li abelleix res tornar a cuinar i tu la faràs plorar. Lydia plorant està meravellosa”.

 

D’altra banda, l’expresentadora de ‘Aquí hay tomate’ també es va pronunciar sobre la possible marxa de Kiko Matamoros de ‘Sálvame’: “Té ja edat de prejubilar-se, eh. Ja es pot jubilar”, va soltar la nova tertuliana sense tallar-se.

 

En un altre moment, la valenciana li va llançar un dard a Anabel Pantoja: “Convidaràs a Amador Mohedano a les teues noces? Que ell és molt ecologista”. D’aquesta manera va fer al·lusió a les imatges del germà de Rocío Jurado quan havia sigut enxampat defecant a la platja. El presentador va agregar: “Carmen Alcayde ha vingut per a donar una miqueta d’humor al programa, està la cosa molt dramàtica i ha volgut fer l’acudit de la vesprada”.

 

 

Celebració en les Xarxes

El fitxatge de Carmen Alcayde ha sigut rebut amb gran ovació pels espectadors. “Ja era hora! Una col·laboradora nova competent i una incorporació que tots estàvem esperant”, va comentar un d’ells en Twitter. “Ja era hora de contractar a algú assenyada, coherent i divertida”, va opinar un altre. “Tirar a Canales i fitxar a Carmen Alcayde és el millor que ha fet Sálvame aquest estiu”, va escriure un tercer.

 

Les seues anteriors aparicions

Carmen Alcayde ja havia participat en Sálvame en altres ocasions. El 3 de març de 2020, la presentadora valenciana es va retrobar amb Jorge Javier Vázquez en el lliurament especial de ‘Sálvame Tomate’, amb la qual van homenatjar a ‘Aquí hay tomate’, el magazine que tots dos van presentar durant cinc anys.

 

A principis d’agost havia visitat el programa per a promocionar una obra de teatre. Aqueix dia va estar en el plató durant més temps del previst i no va dubtar a compartir la seua opinió sobre diversos temes d’actualitat. Alcayde va acabar proposant entre bromes la possibilitat de quedar-se en ‘Sálvame’.

 

La seua intervenció en el format de Telecinco va propiciar que alguns espectadors deixaren clar en les xarxes socials que volien a Carmen Alcayde en ‘Sálvame’. Finalment, ‘La Fàbrica de la Tele’, productora del programa ha escoltat l’audiència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benidorm pagarà 350 milions per la sentència de Serra Gelada amb un primer abonament de 60

El ple ha aprovat per àmplia majoria el pla per a executar la sentència de l'APR7 de Serra Gelada: 350 milions als propietaris i un primer pagament de 60 abans de cap d'any. Hi haurà carència fins a 2030, possibilitat de pagar amb sòl municipal i un préstec de 55 milions.

El regidor d’Altea denunciat per bufetejar a la seua parella renúncia a l’acta

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís a Altea, ha renunciat a la seua acta després de la seua detenció per presumpta agressió a la seua parella. El cas es tramitarà per juí ràpid a Benidorm i no es va dictar orde de protecció.

El PSPV ha concedit el seu premi Picota a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la seua sàtira amb Bernabé i l’UME

El PSPV de València ha premiat a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la millor escena de crítica local, amb un ninot que mostra a Pilar Bernabé al comandament d'un tanc de la UME. L'edició ha batut el seu rècord de participació amb 33 comissions.

El SOM Festival Castelló confirma a Iván Ferreiro per a l’1 d’agost

El festival confirma l'actuació d'Iván Ferreiro l'1 d'agost dins del seu cicle estiuenc. És la segona confirmació després de Sergio Dalma.

Renúncia a l’acta el regidor d’Altea de Compromís denunciat per bufetejar a la seua parella

Rafael Ramón Mompó ha renunciat este dimarts a la seua acta després de ser detingut el diumenge per bufetejar a la seua parella i causar-li lesions lleus. L'alcalde ha acceptat la dimissió i el govern local ha expressat una condemna rotunda de la violència contra les dones.

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.