Anuncios

Carmen Alcayde s’estrena com a nova col·laboradora de Sálvame

 

Aquest dilluns 30 d’agost, Sálvame ha presentat a una nova col·laboradora, en substitució d’Antonio Canales. Carmen Alcayde s’ha convertit en el nou fitxatge del programa vespertí de Telecinco i les xarxes socials han celebrat la seua incorporació.

 

Kiko Hernández va ser l’encarregat de rebre a la periodista valenciana al principi de la vesprada. “Hui tenim una nova col·laboradora, Carmen Alcayde. No sé si estem en Sálvame o en Las bodas de Sálvame“, va comentar ell fent l’ullet al format que els dos havien conduït junts en 2013. “O en Sálvame Tomate o en el que siga, jo estic encantada”, va respondre la presentadora.

Anuncios

 

A la valenciana no li va costar participar en el programa i començar a donar joc. Durant la seua intervenció, Alcayde va dir que li agradaria que Lydia Lozano i Kiko Hernández arribaren a la final de ‘La última cena‘: “A ella no li abelleix res tornar a cuinar i tu la faràs plorar. Lydia plorant està meravellosa”.

 

D’altra banda, l’expresentadora de ‘Aquí hay tomate’ també es va pronunciar sobre la possible marxa de Kiko Matamoros de ‘Sálvame’: “Té ja edat de prejubilar-se, eh. Ja es pot jubilar”, va soltar la nova tertuliana sense tallar-se.

 

En un altre moment, la valenciana li va llançar un dard a Anabel Pantoja: “Convidaràs a Amador Mohedano a les teues noces? Que ell és molt ecologista”. D’aquesta manera va fer al·lusió a les imatges del germà de Rocío Jurado quan havia sigut enxampat defecant a la platja. El presentador va agregar: “Carmen Alcayde ha vingut per a donar una miqueta d’humor al programa, està la cosa molt dramàtica i ha volgut fer l’acudit de la vesprada”.

 

 

Celebració en les Xarxes

El fitxatge de Carmen Alcayde ha sigut rebut amb gran ovació pels espectadors. “Ja era hora! Una col·laboradora nova competent i una incorporació que tots estàvem esperant”, va comentar un d’ells en Twitter. “Ja era hora de contractar a algú assenyada, coherent i divertida”, va opinar un altre. “Tirar a Canales i fitxar a Carmen Alcayde és el millor que ha fet Sálvame aquest estiu”, va escriure un tercer.

 

Les seues anteriors aparicions

Carmen Alcayde ja havia participat en Sálvame en altres ocasions. El 3 de març de 2020, la presentadora valenciana es va retrobar amb Jorge Javier Vázquez en el lliurament especial de ‘Sálvame Tomate’, amb la qual van homenatjar a ‘Aquí hay tomate’, el magazine que tots dos van presentar durant cinc anys.

 

A principis d’agost havia visitat el programa per a promocionar una obra de teatre. Aqueix dia va estar en el plató durant més temps del previst i no va dubtar a compartir la seua opinió sobre diversos temes d’actualitat. Alcayde va acabar proposant entre bromes la possibilitat de quedar-se en ‘Sálvame’.

 

La seua intervenció en el format de Telecinco va propiciar que alguns espectadors deixaren clar en les xarxes socials que volien a Carmen Alcayde en ‘Sálvame’. Finalment, ‘La Fàbrica de la Tele’, productora del programa ha escoltat l’audiència.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios