Carolina Marín torna a agafar la raqueta vuit mesos després de la seua lesió a París

Carolina Marín, la destacada jugadora espanyola de bàdminton i campiona olímpica a Rio 2016, ha tornat a les pistes per primera vegada en vuit mesos. Aquesta reaparició es produeix després de patir la seua tercera greu lesió de genoll durant els Jocs Olímpics de París 2024.

Marín va compartir el seu moment emotiu a través de les xarxes socials, on va publicar una sèrie d’imatges que la mostren entrenant i somrient, afirmant: «De tornada a la pista huit mesos després«. Aquesta tornada no només marca un nou inici, sinó que és també un testimoni de la seva força i determinació.

La seua lesió va ocórrer durant el partit de semifinals dels Jocs Olímpics de París, contra la jugadora xinesa He Bing Jiao. Marín dominava el partit amb un 21-14 i 10-6 quan es va lesionar. Va caure al sòl, portada per l’angoixa del seu antic mal, va rebre atenció mèdica i es va enfundar una genollera, però, lamentablement, no va poder continuar el partit i va haver de retirar-se entre llàgrimes.

En el seu procés de recuperació, Carolina Marín ha treballat incansablement per tornar a la seua millor forma. Ara, amb la raqueta a la mà un altre cop, la jugadora de Huelva ja mira al futur amb la vista posada en el Campionat Europeu del 2026, que tindrà lloc al Palau d’Esports Carolina Marín d’Huelva. Aquesta competència significarà un moment especial no només per a ella, sinó per a tots els seus seguidors que han estat al seu costat durant aquest llarg i difícil camí de recuperació.

Últimes notícies

Els treballadors afectats pels incendis podran cobrar una ajuda fins a quatre mesos

El Govern central ha aprovat una nova prestació extraordinària del SEPE per a treballadors afectats pels incendis forestals, que cobrirà el 70 % de la base reguladora i es podrà percebre fins a quatre mesos.

Alacant tanca el pressupost de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions

L'Ajuntament d'Alacant ha tancat l'exercici pressupostari de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions i un remanent de tresoreria de 176,8 milions, segons l'informe de la Intervenció General. El govern local del PP destaca que es complixen les tres regles fiscals: estabilitat pressupostària, regla de gasto i límit de deute públic.

Els embassaments del Xúquer baixen al 59,7% i els del Segura al 55,8% després d’una setmana més seca

Els embassaments del Xúquer han perdut 31 hm³ i baixen al 59,7% de capacitat, mentres que els del Segura resten 7 hm³ i se situen en el 55,8%. La reserva hídrica espanyola global ha retrocedit fins al 71,3% esta setmana d’estiu.

La gira wagneriana de Bayreuth farà parada a València este setembre

La bisneta de Richard Wagner qualifica d’excepcional la gira de l’Orquestra del Festival de Bayreuth per Espanya, que passarà per Barcelona, Santander, Sevilla, Madrid i culminarà al Palau de la Música de València el 6 de setembre, amb Pablo Heras-Casado al front.

Hisenda ajorna a setembre el Consell de Política Fiscal i Financera

El Ministeri d'Hisenda ha acceptat la petició de diverses comunitats del PP i ha ajornat fins al 4 de setembre el Consell de Política Fiscal i Financera previst per a esta setmana, dedicat a la reforma del sistema de finançament autonòmic.

La Guàrdia Civil blinda els pobles desallotjats de la Vall d’Uixó davant possibles robatoris

La Guàrdia Civil de Castelló ha reforçat les patrulles de seguretat en les zones desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó per evitar robatoris o pillatges i transmetre tranquil·litat als veïns.

Quasi 1.500 agents vetlaran per la seguretat durant l’eclipsi solar a la província de València

Un dispositiu de quasi 1.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil reforçarà la seguretat durant l’eclipsi solar del 12 d’agost a la província de València, amb especial atenció als punts oficials d’observació i als accessos per carretera.

Trini Amorós serà la candidata del PSOE a l’Alcaldia d’Alacant sense primàries

La comissió de llistes del PSOE ha designat la regidora Trini Amorós com a candidata a l’Alcaldia d’Alacant, després d’aprovar l’excepcionalitat que evita la celebració de primàries i amb el suport de totes les estructures socialistes implicades.
FILMOTECA D'ESTIU