Carolina Marín torna a agafar la raqueta vuit mesos després de la seua lesió a París

Carolina Marín, la destacada jugadora espanyola de bàdminton i campiona olímpica a Rio 2016, ha tornat a les pistes per primera vegada en vuit mesos. Aquesta reaparició es produeix després de patir la seua tercera greu lesió de genoll durant els Jocs Olímpics de París 2024.

Marín va compartir el seu moment emotiu a través de les xarxes socials, on va publicar una sèrie d’imatges que la mostren entrenant i somrient, afirmant: «De tornada a la pista huit mesos després«. Aquesta tornada no només marca un nou inici, sinó que és també un testimoni de la seva força i determinació.

La seua lesió va ocórrer durant el partit de semifinals dels Jocs Olímpics de París, contra la jugadora xinesa He Bing Jiao. Marín dominava el partit amb un 21-14 i 10-6 quan es va lesionar. Va caure al sòl, portada per l’angoixa del seu antic mal, va rebre atenció mèdica i es va enfundar una genollera, però, lamentablement, no va poder continuar el partit i va haver de retirar-se entre llàgrimes.

En el seu procés de recuperació, Carolina Marín ha treballat incansablement per tornar a la seua millor forma. Ara, amb la raqueta a la mà un altre cop, la jugadora de Huelva ja mira al futur amb la vista posada en el Campionat Europeu del 2026, que tindrà lloc al Palau d’Esports Carolina Marín d’Huelva. Aquesta competència significarà un moment especial no només per a ella, sinó per a tots els seus seguidors que han estat al seu costat durant aquest llarg i difícil camí de recuperació.

Últimes notícies

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.
FILMOTECA D'ESTIU