Carolina Marín torna a agafar la raqueta vuit mesos després de la seua lesió a París

Carolina Marín, la destacada jugadora espanyola de bàdminton i campiona olímpica a Rio 2016, ha tornat a les pistes per primera vegada en vuit mesos. Aquesta reaparició es produeix després de patir la seua tercera greu lesió de genoll durant els Jocs Olímpics de París 2024.

Marín va compartir el seu moment emotiu a través de les xarxes socials, on va publicar una sèrie d’imatges que la mostren entrenant i somrient, afirmant: «De tornada a la pista huit mesos després«. Aquesta tornada no només marca un nou inici, sinó que és també un testimoni de la seva força i determinació.

La seua lesió va ocórrer durant el partit de semifinals dels Jocs Olímpics de París, contra la jugadora xinesa He Bing Jiao. Marín dominava el partit amb un 21-14 i 10-6 quan es va lesionar. Va caure al sòl, portada per l’angoixa del seu antic mal, va rebre atenció mèdica i es va enfundar una genollera, però, lamentablement, no va poder continuar el partit i va haver de retirar-se entre llàgrimes.

En el seu procés de recuperació, Carolina Marín ha treballat incansablement per tornar a la seua millor forma. Ara, amb la raqueta a la mà un altre cop, la jugadora de Huelva ja mira al futur amb la vista posada en el Campionat Europeu del 2026, que tindrà lloc al Palau d’Esports Carolina Marín d’Huelva. Aquesta competència significarà un moment especial no només per a ella, sinó per a tots els seus seguidors que han estat al seu costat durant aquest llarg i difícil camí de recuperació.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.