Carolina Marín torna a agafar la raqueta vuit mesos després de la seua lesió a París

Carolina Marín, la destacada jugadora espanyola de bàdminton i campiona olímpica a Rio 2016, ha tornat a les pistes per primera vegada en vuit mesos. Aquesta reaparició es produeix després de patir la seua tercera greu lesió de genoll durant els Jocs Olímpics de París 2024.

Marín va compartir el seu moment emotiu a través de les xarxes socials, on va publicar una sèrie d’imatges que la mostren entrenant i somrient, afirmant: «De tornada a la pista huit mesos després«. Aquesta tornada no només marca un nou inici, sinó que és també un testimoni de la seva força i determinació.

La seua lesió va ocórrer durant el partit de semifinals dels Jocs Olímpics de París, contra la jugadora xinesa He Bing Jiao. Marín dominava el partit amb un 21-14 i 10-6 quan es va lesionar. Va caure al sòl, portada per l’angoixa del seu antic mal, va rebre atenció mèdica i es va enfundar una genollera, però, lamentablement, no va poder continuar el partit i va haver de retirar-se entre llàgrimes.

En el seu procés de recuperació, Carolina Marín ha treballat incansablement per tornar a la seua millor forma. Ara, amb la raqueta a la mà un altre cop, la jugadora de Huelva ja mira al futur amb la vista posada en el Campionat Europeu del 2026, que tindrà lloc al Palau d’Esports Carolina Marín d’Huelva. Aquesta competència significarà un moment especial no només per a ella, sinó per a tots els seus seguidors que han estat al seu costat durant aquest llarg i difícil camí de recuperació.

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.