Carolina Marín torna a agafar la raqueta vuit mesos després de la seua lesió a París

Carolina Marín, la destacada jugadora espanyola de bàdminton i campiona olímpica a Rio 2016, ha tornat a les pistes per primera vegada en vuit mesos. Aquesta reaparició es produeix després de patir la seua tercera greu lesió de genoll durant els Jocs Olímpics de París 2024.

Marín va compartir el seu moment emotiu a través de les xarxes socials, on va publicar una sèrie d’imatges que la mostren entrenant i somrient, afirmant: «De tornada a la pista huit mesos després«. Aquesta tornada no només marca un nou inici, sinó que és també un testimoni de la seva força i determinació.

La seua lesió va ocórrer durant el partit de semifinals dels Jocs Olímpics de París, contra la jugadora xinesa He Bing Jiao. Marín dominava el partit amb un 21-14 i 10-6 quan es va lesionar. Va caure al sòl, portada per l’angoixa del seu antic mal, va rebre atenció mèdica i es va enfundar una genollera, però, lamentablement, no va poder continuar el partit i va haver de retirar-se entre llàgrimes.

En el seu procés de recuperació, Carolina Marín ha treballat incansablement per tornar a la seua millor forma. Ara, amb la raqueta a la mà un altre cop, la jugadora de Huelva ja mira al futur amb la vista posada en el Campionat Europeu del 2026, que tindrà lloc al Palau d’Esports Carolina Marín d’Huelva. Aquesta competència significarà un moment especial no només per a ella, sinó per a tots els seus seguidors que han estat al seu costat durant aquest llarg i difícil camí de recuperació.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.