‘La casa de papel’ tindrà un ‘spin-off’ protagonitzat per un dels seus millors personatges

La popular sèrie ‘La casa de papel’, tindrà continuïtat en 2023 amb un esqueix que protagonitzarà el personatge de Berlín, interpretat per Pedro Alonso (Vigo, 1971).

Si alguna cosa pot presumir ‘La casa de pape’, és que té un ampli repertori de grans personatges. I encara més important: cadascun té una història particular que ho va portar fins a coincidir amb El Professor. Per descomptat, la narrativa a la qual més se li pot traure joc és a la de Berlín. El susdit ja tenia un historial en el món de la criminalitat abans de planejar un colp al costat del personatge d’Álvaro Morte.

Entrant en terreny de spoilers, Berlín va ser una figura clau durant la primera temporada de la casa de paper. Això sí, per desgràcia va perdre la vida al final. Malgrat l’anterior, va continuar apareixent en posteriors temporades a través de flashbacks que, de fet, ens van permetre conéixer-ho d’una manera més personal. Segurament en la seua pròpia sèrie podrem conéixer un sense fi de detalls interessants sobre una ment mestra dels atracaments.

Netflix, per part seua, torna a deixar clar que està disposada a tirar la casa per la finestra per a continuar reforçant el seu catàleg de produccions originals. Si a la seva mà ja té una mina d’or que té repercussió a nivell mundial, per què desaprofitar-la? No dubtes que en el futur, després de la sèrie de Berlín, veurem més sense-off basats en altres personatges de la casa de paper —de Tòquio, per exemple—.

«Per a entendre el seu final cal començar des del principi. En 2023 arriba ‘l’spin-off de Berlín‘, ha anunciat la plataforma Netflix en una publicació en xarxes socials, acompanyada d’imatges del personatge i amb un missatge en el qual ha assenyalat que «l’univers de ‘La casa de papel’ continua».

 

 

La notícia coincideix amb estrena aquest divendres 3 de desembre dels cinc últims capítols de la seua cinquena temporada, en els quals es resoldran el colp al Banc d’Espanya.

Segons han avançat els creadors de la sèrie, Álex Pina i Esther Martínez Lobato, durant la roda de premsa, els episodis estaran carregats «d’adrenalina i molts girs», però també aprofundiran en l’aspecte més «sentimental i emocional» del Professor, Denver, Lisboa, Estocolm i la resta de la banda.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.