9.1 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

‘La casa de papel’ tindrà un ‘spin-off’ protagonitzat per un dels seus millors personatges

La popular sèrie ‘La casa de papel’, tindrà continuïtat en 2023 amb un esqueix que protagonitzarà el personatge de Berlín, interpretat per Pedro Alonso (Vigo, 1971).

Si alguna cosa pot presumir ‘La casa de pape’, és que té un ampli repertori de grans personatges. I encara més important: cadascun té una història particular que ho va portar fins a coincidir amb El Professor. Per descomptat, la narrativa a la qual més se li pot traure joc és a la de Berlín. El susdit ja tenia un historial en el món de la criminalitat abans de planejar un colp al costat del personatge d’Álvaro Morte.

Entrant en terreny de spoilers, Berlín va ser una figura clau durant la primera temporada de la casa de paper. Això sí, per desgràcia va perdre la vida al final. Malgrat l’anterior, va continuar apareixent en posteriors temporades a través de flashbacks que, de fet, ens van permetre conéixer-ho d’una manera més personal. Segurament en la seua pròpia sèrie podrem conéixer un sense fi de detalls interessants sobre una ment mestra dels atracaments.

Netflix, per part seua, torna a deixar clar que està disposada a tirar la casa per la finestra per a continuar reforçant el seu catàleg de produccions originals. Si a la seva mà ja té una mina d’or que té repercussió a nivell mundial, per què desaprofitar-la? No dubtes que en el futur, després de la sèrie de Berlín, veurem més sense-off basats en altres personatges de la casa de paper —de Tòquio, per exemple—.

«Per a entendre el seu final cal començar des del principi. En 2023 arriba ‘l’spin-off de Berlín‘, ha anunciat la plataforma Netflix en una publicació en xarxes socials, acompanyada d’imatges del personatge i amb un missatge en el qual ha assenyalat que «l’univers de ‘La casa de papel’ continua».

 

 

La notícia coincideix amb estrena aquest divendres 3 de desembre dels cinc últims capítols de la seua cinquena temporada, en els quals es resoldran el colp al Banc d’Espanya.

Segons han avançat els creadors de la sèrie, Álex Pina i Esther Martínez Lobato, durant la roda de premsa, els episodis estaran carregats «d’adrenalina i molts girs», però també aprofundiran en l’aspecte més «sentimental i emocional» del Professor, Denver, Lisboa, Estocolm i la resta de la banda.

Últimes notícies

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.

Yolanda Díaz crida a mobilitzar-se per la democràcia i acusa ingerència del poder judicial

Yolanda Díaz ha anomenat a una mobilització serena i pacífica en defensa de la democràcia i ha denunciat ingerències del poder judicial. Sumar ha reclamat un espai d'unitat estable a l'esquerra del PSOE i ha defés PGE expansius.

Puente carrega contra el franquisme i demana al PP deixar de blanquejar la dictadura

Óscar Puente ha rebutjat que la dictadura tinga 'llums i ombres' i ha demanat al PP que deixe de blanquejar-la. Ha vinculat a més el cas del fiscal general amb un retrocés en Justícia.