18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Castelló en avís groc per fortes ratxes de vent de fins a 80km/h

La província de Castelló està hui dilluns, 18 de desembre, en avís groc per ratxes fortes de vent de fins a 80 quilòmetres per hora en una jornada en la qual els cels seran clars a la Comunitat. Això sí, al final del dia augmentaran els núvols tal com assegura la predicció de l'Aemet.

  

D'altra banda, les temperatures aniran en ascens especialment en el terç nord i pocs canvis en el terç sud i s'aconseguirà màximes de 18 graus. A més a més, hi haurà gelades dèbils en punts de l'interior.

  

Així, les màximes es situaran en els 16 graus en les tres capitals de província mentre que les mínimes es quedaran els 5 graus a València i Alacant i els 6 graus a Castelló.

Últimes notícies

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.