Cau per un celobert mentre intentava accedir a una festa privada a Novelda

Cau per un celobert mentre intentava accedir a una festa privada a Novelda

Cau per un celobert mentre intentava accedir a una festa privada a Novelda | Bombers Alacant

El Consorci de Bombers de la Diputació d’Alacant s’ha mobilitzat aquesta matinada per a rescatar a un jove d’uns 30 anys després de caure per un celobert des d’una distància aproximada de 15 metres en un edifici de Novelda.

La caiguda es va produir sobre un sostre de uralita del mateix celobert mentre el jove intentava accedir a l’habitatge pel buit del pati, ja que, pel que sembla, en aquest habitatge s’estava realitzant una festa privada.

Els bombers van haver de realitzar una operació difícil tècnicament, ja que van haver de despenjar-se amb cordes per a arribar a la persona accidentada i moure’s amb cura per a no desestabilitzar el sòl de uralita.

L’accidentat va rebre medicació inhalada per a calmar el dolor, ja que, a més de diverses contusions, tenia una cama trencada i possiblement també el maluc. Els bombers van immobilitzar al jove en un llit niu i van elevar aquest llit usant l’escala mecànica de manera inversa per a traure-la del buit de celobert i fer la transferència als serveis sanitaris que ho van portar a l’hospital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.

Pérez Llorca reclama menys burocràcia i impostos perquè els jóvens puguen emprendre

Juanfran Pérez Llorca defén que les administracions reduïsquen burocràcia i impostos i reforcen la formació i les ajudes directes perquè els jóvens puguen emprendre i desenrotllar el seu projecte de vida en la Comunitat Valenciana.

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.