Cau per un celobert mentre intentava accedir a una festa privada a Novelda

Cau per un celobert mentre intentava accedir a una festa privada a Novelda

Cau per un celobert mentre intentava accedir a una festa privada a Novelda | Bombers Alacant

El Consorci de Bombers de la Diputació d’Alacant s’ha mobilitzat aquesta matinada per a rescatar a un jove d’uns 30 anys després de caure per un celobert des d’una distància aproximada de 15 metres en un edifici de Novelda.

La caiguda es va produir sobre un sostre de uralita del mateix celobert mentre el jove intentava accedir a l’habitatge pel buit del pati, ja que, pel que sembla, en aquest habitatge s’estava realitzant una festa privada.

Els bombers van haver de realitzar una operació difícil tècnicament, ja que van haver de despenjar-se amb cordes per a arribar a la persona accidentada i moure’s amb cura per a no desestabilitzar el sòl de uralita.

L’accidentat va rebre medicació inhalada per a calmar el dolor, ja que, a més de diverses contusions, tenia una cama trencada i possiblement també el maluc. Els bombers van immobilitzar al jove en un llit niu i van elevar aquest llit usant l’escala mecànica de manera inversa per a traure-la del buit de celobert i fer la transferència als serveis sanitaris que ho van portar a l’hospital.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.