Cau per un celobert mentre intentava accedir a una festa privada a Novelda

Cau per un celobert mentre intentava accedir a una festa privada a Novelda

Cau per un celobert mentre intentava accedir a una festa privada a Novelda | Bombers Alacant

El Consorci de Bombers de la Diputació d’Alacant s’ha mobilitzat aquesta matinada per a rescatar a un jove d’uns 30 anys després de caure per un celobert des d’una distància aproximada de 15 metres en un edifici de Novelda.

La caiguda es va produir sobre un sostre de uralita del mateix celobert mentre el jove intentava accedir a l’habitatge pel buit del pati, ja que, pel que sembla, en aquest habitatge s’estava realitzant una festa privada.

Els bombers van haver de realitzar una operació difícil tècnicament, ja que van haver de despenjar-se amb cordes per a arribar a la persona accidentada i moure’s amb cura per a no desestabilitzar el sòl de uralita.

L’accidentat va rebre medicació inhalada per a calmar el dolor, ja que, a més de diverses contusions, tenia una cama trencada i possiblement també el maluc. Els bombers van immobilitzar al jove en un llit niu i van elevar aquest llit usant l’escala mecànica de manera inversa per a traure-la del buit de celobert i fer la transferència als serveis sanitaris que ho van portar a l’hospital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.