9.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Cel nuvolós, ratxes fortes de vent a Castelló i temperatures mínimes en descens a la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha clarejat este dimarts amb intervals nuvolosos i es registraran ratxes molt fortes de vent al nord de Castelló, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

Esta jornada, a més, hi haurà vent fluix variable amb predomini del nord-oest en la resta de l’autonomia que tendirà a la vesprada a component este de fluix a moderat al litoral.

Les temperatures mínimes aniran en descens mentre que les màximes pujaran al sud de València i no hi haurà canvis en la resta de la Comunitat. Així, les ciutats d’Alacant i Castelló anotaran una mínima de 10ºC i una màxima de 18ºC; i la de València, de 8 i 19ºC.

Últimes notícies

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.