Condemnada a 74 anys de presó per prostituir a dones nigerianes a Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
Prometia a les víctimes una vida millor a Europa


L’Audiència de Madrid a condemnat amb 74 anys de presó a una dona nigeriana per prostituir a compatriotes, algunes d’elles menors, en una xarxa que operava a Madrid i a Castelló. Com ha informat Efe, enganyava les víctimes prometent-los una vida millor a Europa.

Es tracta de la pena més alta acordada pel tribunal en una sentència que condemna així mateix a 24 i 4 anys de presó a altres dos acusats, també nigerians. La resolució judicial no castiga, en canvi, als líders de la trama de prostitució, dues dones que es troben en parador ignorat.

La xarxa captava a Nigèria a joves, fins i tot menors, en situació precària i les portava a Espanya sota la falsa promesa d’una vida millor. Després del viatge en pastera, amuntegades al costat de mig centenar de persones i sense armilla salvavides, eren obligades a residir en habitatges de Fuenlabrada o Humanes (Madrid) o a Castelló i forçades a exercir la prostitució, sota l’amenaça que si no ho feien, les matarien a elles i a les seues famílies.

Últimes notícies

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.

El funeral de Jesús de Miguel serà a Navahermosa

Jesús de Miguel serà acomiadat a Navahermosa quan el seu cos puga ser traslladat. El CD Tenerife ha convocat un homenatge i demana ajornar dos partits.

La collita de caqui afronta menys oferta i busca més reconeixement

La campanya de la DOP Kaki Ribera del Xúquer preveu menys fruita per les pluges i la pedra, però millors calibres i qualitat. El sector vol ampliar el reconeixement de la marca Persimon®.