Condemnada a 74 anys de presó per prostituir a dones nigerianes a Castelló


L’Audiència de Madrid a condemnat amb 74 anys de presó a una dona nigeriana per prostituir a compatriotes, algunes d’elles menors, en una xarxa que operava a Madrid i a Castelló. Com ha informat Efe, enganyava les víctimes prometent-los una vida millor a Europa.

Es tracta de la pena més alta acordada pel tribunal en una sentència que condemna així mateix a 24 i 4 anys de presó a altres dos acusats, també nigerians. La resolució judicial no castiga, en canvi, als líders de la trama de prostitució, dues dones que es troben en parador ignorat.

La xarxa captava a Nigèria a joves, fins i tot menors, en situació precària i les portava a Espanya sota la falsa promesa d’una vida millor. Després del viatge en pastera, amuntegades al costat de mig centenar de persones i sense armilla salvavides, eren obligades a residir en habitatges de Fuenlabrada o Humanes (Madrid) o a Castelló i forçades a exercir la prostitució, sota l’amenaça que si no ho feien, les matarien a elles i a les seues famílies.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.