Condemnada a 74 anys de presó per prostituir a dones nigerianes a Castelló


L’Audiència de Madrid a condemnat amb 74 anys de presó a una dona nigeriana per prostituir a compatriotes, algunes d’elles menors, en una xarxa que operava a Madrid i a Castelló. Com ha informat Efe, enganyava les víctimes prometent-los una vida millor a Europa.

Es tracta de la pena més alta acordada pel tribunal en una sentència que condemna així mateix a 24 i 4 anys de presó a altres dos acusats, també nigerians. La resolució judicial no castiga, en canvi, als líders de la trama de prostitució, dues dones que es troben en parador ignorat.

La xarxa captava a Nigèria a joves, fins i tot menors, en situació precària i les portava a Espanya sota la falsa promesa d’una vida millor. Després del viatge en pastera, amuntegades al costat de mig centenar de persones i sense armilla salvavides, eren obligades a residir en habitatges de Fuenlabrada o Humanes (Madrid) o a Castelló i forçades a exercir la prostitució, sota l’amenaça que si no ho feien, les matarien a elles i a les seues famílies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.