Condemnats per usar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga


L’Audiència Provincial de València ha condemnat a una parella per utilitzar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga a més de tres anys de presó.

La sentència explica que l’Audiència els ha condemnat per un delicte contra la salut pública i a més ha imposat quatre anys i mig de presó a l’home, i tres a la dona. Tots dos van reconéixer els fets.

Antecedents

Tot va començar després d’unes denúncies interposades perquè la parella desenvolupava activitats il·legals relacionades amb el tràfic de drogues en l’habitatge on residien.

Arran d’aquests fets van començar a vigilar als acusats, per la qual cosa es va esbrinar que utilitzaven al seu fill menor d’edat per a efectuar alguna de les vendes il·lícites.

El novembre de 2020, els agents que vigilaven el domicili van detectar la presència d’un individu que va contactar amb el condemnat i se li va ocupar una bosseta amb cocaïna. I, així, es van anar identificant a diferents persones que compraven droguen dels condemnats.

En una ocasió van veure com la parella va enviar al seu fill menor al fet que li entregara una bosseta amb droga a una altra persona.

Després d’això, els agents van registrar el domicili i van intervindre 35 embolcalls de plàstic que continuen cocaïna; un altre embolcall amb més cocaïna; 1.855,80 euros; 59 dècims de loteria nacional; quatre telèfons mòbils i una tauleta.

Les substàncies que posseïen els condemnats tenien la intenció de destinar-les a la seua venda a tercers. El valor de la cocaïna intervinguda en el mercat il·lícit ascendeix a la suma de 1.697,19 euros.

Últimes notícies

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.