15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Condemnats per usar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga


L’Audiència Provincial de València ha condemnat a una parella per utilitzar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga a més de tres anys de presó.

La sentència explica que l’Audiència els ha condemnat per un delicte contra la salut pública i a més ha imposat quatre anys i mig de presó a l’home, i tres a la dona. Tots dos van reconéixer els fets.

Antecedents

Tot va començar després d’unes denúncies interposades perquè la parella desenvolupava activitats il·legals relacionades amb el tràfic de drogues en l’habitatge on residien.

Arran d’aquests fets van començar a vigilar als acusats, per la qual cosa es va esbrinar que utilitzaven al seu fill menor d’edat per a efectuar alguna de les vendes il·lícites.

El novembre de 2020, els agents que vigilaven el domicili van detectar la presència d’un individu que va contactar amb el condemnat i se li va ocupar una bosseta amb cocaïna. I, així, es van anar identificant a diferents persones que compraven droguen dels condemnats.

En una ocasió van veure com la parella va enviar al seu fill menor al fet que li entregara una bosseta amb droga a una altra persona.

Després d’això, els agents van registrar el domicili i van intervindre 35 embolcalls de plàstic que continuen cocaïna; un altre embolcall amb més cocaïna; 1.855,80 euros; 59 dècims de loteria nacional; quatre telèfons mòbils i una tauleta.

Les substàncies que posseïen els condemnats tenien la intenció de destinar-les a la seua venda a tercers. El valor de la cocaïna intervinguda en el mercat il·lícit ascendeix a la suma de 1.697,19 euros.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.