Condemnats per usar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga


L’Audiència Provincial de València ha condemnat a una parella per utilitzar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga a més de tres anys de presó.

La sentència explica que l’Audiència els ha condemnat per un delicte contra la salut pública i a més ha imposat quatre anys i mig de presó a l’home, i tres a la dona. Tots dos van reconéixer els fets.

Antecedents

Tot va començar després d’unes denúncies interposades perquè la parella desenvolupava activitats il·legals relacionades amb el tràfic de drogues en l’habitatge on residien.

Arran d’aquests fets van començar a vigilar als acusats, per la qual cosa es va esbrinar que utilitzaven al seu fill menor d’edat per a efectuar alguna de les vendes il·lícites.

El novembre de 2020, els agents que vigilaven el domicili van detectar la presència d’un individu que va contactar amb el condemnat i se li va ocupar una bosseta amb cocaïna. I, així, es van anar identificant a diferents persones que compraven droguen dels condemnats.

En una ocasió van veure com la parella va enviar al seu fill menor al fet que li entregara una bosseta amb droga a una altra persona.

Després d’això, els agents van registrar el domicili i van intervindre 35 embolcalls de plàstic que continuen cocaïna; un altre embolcall amb més cocaïna; 1.855,80 euros; 59 dècims de loteria nacional; quatre telèfons mòbils i una tauleta.

Les substàncies que posseïen els condemnats tenien la intenció de destinar-les a la seua venda a tercers. El valor de la cocaïna intervinguda en el mercat il·lícit ascendeix a la suma de 1.697,19 euros.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.