Condemnats per usar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga


L’Audiència Provincial de València ha condemnat a una parella per utilitzar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga a més de tres anys de presó.

La sentència explica que l’Audiència els ha condemnat per un delicte contra la salut pública i a més ha imposat quatre anys i mig de presó a l’home, i tres a la dona. Tots dos van reconéixer els fets.

Antecedents

Tot va començar després d’unes denúncies interposades perquè la parella desenvolupava activitats il·legals relacionades amb el tràfic de drogues en l’habitatge on residien.

Arran d’aquests fets van començar a vigilar als acusats, per la qual cosa es va esbrinar que utilitzaven al seu fill menor d’edat per a efectuar alguna de les vendes il·lícites.

El novembre de 2020, els agents que vigilaven el domicili van detectar la presència d’un individu que va contactar amb el condemnat i se li va ocupar una bosseta amb cocaïna. I, així, es van anar identificant a diferents persones que compraven droguen dels condemnats.

En una ocasió van veure com la parella va enviar al seu fill menor al fet que li entregara una bosseta amb droga a una altra persona.

Després d’això, els agents van registrar el domicili i van intervindre 35 embolcalls de plàstic que continuen cocaïna; un altre embolcall amb més cocaïna; 1.855,80 euros; 59 dècims de loteria nacional; quatre telèfons mòbils i una tauleta.

Les substàncies que posseïen els condemnats tenien la intenció de destinar-les a la seua venda a tercers. El valor de la cocaïna intervinguda en el mercat il·lícit ascendeix a la suma de 1.697,19 euros.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.