Condemnats per usar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga


L’Audiència Provincial de València ha condemnat a una parella per utilitzar al seu fill menor d’edat per a traficar amb droga a més de tres anys de presó.

La sentència explica que l’Audiència els ha condemnat per un delicte contra la salut pública i a més ha imposat quatre anys i mig de presó a l’home, i tres a la dona. Tots dos van reconéixer els fets.

Antecedents

Tot va començar després d’unes denúncies interposades perquè la parella desenvolupava activitats il·legals relacionades amb el tràfic de drogues en l’habitatge on residien.

Arran d’aquests fets van començar a vigilar als acusats, per la qual cosa es va esbrinar que utilitzaven al seu fill menor d’edat per a efectuar alguna de les vendes il·lícites.

El novembre de 2020, els agents que vigilaven el domicili van detectar la presència d’un individu que va contactar amb el condemnat i se li va ocupar una bosseta amb cocaïna. I, així, es van anar identificant a diferents persones que compraven droguen dels condemnats.

En una ocasió van veure com la parella va enviar al seu fill menor al fet que li entregara una bosseta amb droga a una altra persona.

Després d’això, els agents van registrar el domicili i van intervindre 35 embolcalls de plàstic que continuen cocaïna; un altre embolcall amb més cocaïna; 1.855,80 euros; 59 dècims de loteria nacional; quatre telèfons mòbils i una tauleta.

Les substàncies que posseïen els condemnats tenien la intenció de destinar-les a la seua venda a tercers. El valor de la cocaïna intervinguda en el mercat il·lícit ascendeix a la suma de 1.697,19 euros.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.