Condemnen una parella per criar de manera il·legal furons en sa casa de Chiva

El Jutjat penal número 2 de València ha condemnat a 18 mesos de presó a una parella que tenia en el seu domicili de Chiva, a la Foia de Bunyol, un criader il·legal de furons, en el qual els animals es trobaven en molt males condicions higièniques. La sentència, que els condemna per un delicte de maltractament animal continuat, va ser dictada després d'un judici de conformitat en el qual els acusats es van declarar culpables i es van beneficiar d'una rebaixa en la petició de pena que va fer el ministeri fiscal, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). Els criadors no podran tenir animals durant quatre anys i hauran d'indemnitzar amb més de 750 euros a l'associació que va assumir la cura dels furons que van sobreviure. Els condemnats no ingressaran a la presó. La pena de presó els ha sigut suspesa amb la condició que no tornen a delinquir en dos anys. El criader va ser localitzat en setembre de 2015 i no disposava d'autorització administrativa. Els animals es trobaven en «condicions higièniques deplorables», en gàbies plenes d'excrements, sense aliment ni aigua neta i sense l'adequat control veterinari.

  

  

 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.