La Bonoloto deixa un únic premi en Xàtiva

 

El sorteig de la Bonoloto d’este dimecres 22 de juliol només ha deixat un premi ‘important’ i ho ha fet en el territori valencià. Es tracta d’un premi de Segona Categoria (5 encerts + complementari), que ha caigut en la ciutat de Xàtiva, capital de la Costera (València).

 

Concretament, el bitllet encertant ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 6 de Xàtiva, situada entre la plaça Major i el carrer de la Llosa de Ranes i el premi és de 202.083 euros.

 

Com que no hi ha hagut cap encertant de Primera Categoria (6 encerts), el pot general, que es posarà en joc en el pròxim sorteig i podrà emportar-se’l un únic encertant se situa en 2,9 milions d’euros.

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 01 – 04 – 29 – 33 – 38 – 49
  • Complementari: 41
  • Reintegrament: 0

Últimes notícies

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.

El Marató València assegura el futur del Valencia CA, que es bolca en la cantera

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich ha tancat un acord de patrocini amb el Valencia Club de Atletismo que garantix la seua viabilitat econòmica i redirigix el projecte cap a la cantera, amb uns huit-cents jóvens esportistes.

Aagesen defensa que la condemna a David Sánchez es pot recórrer i apel·la a la presumpció d’innocència

Sara Aagesen ha defensat a València el seu respecte a la justícia i a la presumpció d’innocència i ha remarcat que la condemna a David Sánchez és recurrible, alhora que ha mostrat suport a Cristina Narbona i ha celebrat el triomf de la selecció espanyola.

Torrevieja avança la inauguració del Certamen d’Havaneres per la final del Mundial

El Patronato de Habaneras de Torrevieja ha avançat a les 12.30 hores d’este diumenge la inauguració del 72é Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia per a no coincidir amb la final del Mundial que jugarà Espanya.

Compromís proposa sensors tèrmics per al personal municipal que treballa al carrer a València

Compromís ha proposat dotar les brigades municipals de València de sensors que detecten l’estrés tèrmic per a prevenir cops de calor i reforçar els protocols de seguretat en jornades d’altes temperatures.