Retiren dels supermercats unes verdures per contindre al·lergens no declarats

Es tracta d’un producte de verdures congelades | Cedida

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentaria i Nutrició (AESAN) ha publicat una notificació d’alerta, anteriorment traslladada per les Autoritats Sanitàries dels Països Baixos a través de la Xarxa d’Alerta Alimentaria Europea (RASFF), per la presència d’un al·lergogen no declarat en unes verdures que es venen en Espanya.

 

Es tracta de la presència de mostassa no declarada en l’etiquetatge d’unes verdures precuinades procedents de Dinamarca. El producte afectat és una bossa de verdures congelades en la graella amb salsa balsàmica. La marca del producte, que s’anomena ‘Roast Supreme’, és Ardo. Este lot és un producte que ve en una bossa de plàstic d’1,5 kg i la seua data de caducitat és del 03/2020 fins a 02/2022.

 

Recomanen no consumir-lo en cas de ser al·lèrgic

Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics a la mostassa que eviten consumir-lo en cas de tindre el producte en casa. Amb tot, cal dir que el consum d’estos productes no comporta cap risc per als consumidors que no pateixen cap al·lèrgia.

Últimes notícies

Els guardonats del 9 d’Octubre reben per correu les distincions sense acte oficial

La Generalitat ha fet arribar per correu les distincions del 9 d’Octubre de 2025 als més de 400 guardonats després d’ajornar l’acte institucional per una alerta taronja per pluges.

Els nusos de DOMESTICA convertixen la memòria domèstica en art al MuVIM

L’artista valencià JARR presenta a la Sala Parpalló del MuVIM DOMESTICA, un projecte tèxtil que transforma teixits, nusos i objectes quotidians en arxius de memòria i vincles emocionals.

Noves rutes d’Air Nostrum este estiu i més vols entre València, Balears, Canàries i Melilla

Air Nostrum ha reforçat la seua programació d’estiu amb noves rutes des de València i més freqüències en una vintena de connexions peninsulars, balears, canàries i internacionals per a atendre l’augment de demanda vacacional.

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.

L’Elx es queda sense davanters titulars a un mes de l’inici de Lliga

L’Elx afronta el tram decisiu de la pretemporada sense els seus tres davanters més golejadors del curs passat i amb l’obligació de refer tot l’atac.

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.