14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Retiren dels supermercats unes verdures per contindre al·lergens no declarats

Es tracta d’un producte de verdures congelades | Cedida

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentaria i Nutrició (AESAN) ha publicat una notificació d’alerta, anteriorment traslladada per les Autoritats Sanitàries dels Països Baixos a través de la Xarxa d’Alerta Alimentaria Europea (RASFF), per la presència d’un al·lergogen no declarat en unes verdures que es venen en Espanya.

 

Es tracta de la presència de mostassa no declarada en l’etiquetatge d’unes verdures precuinades procedents de Dinamarca. El producte afectat és una bossa de verdures congelades en la graella amb salsa balsàmica. La marca del producte, que s’anomena ‘Roast Supreme’, és Ardo. Este lot és un producte que ve en una bossa de plàstic d’1,5 kg i la seua data de caducitat és del 03/2020 fins a 02/2022.

 

Recomanen no consumir-lo en cas de ser al·lèrgic

Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics a la mostassa que eviten consumir-lo en cas de tindre el producte en casa. Amb tot, cal dir que el consum d’estos productes no comporta cap risc per als consumidors que no pateixen cap al·lèrgia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.