L’Euromilions deixa un premi de tercera categoria en Requena

Administració de Loteries núm. 2 de Requena (València)

Administració núm. 2 de Requena a on ha sigut validat un dels bitllets guanyadors | Google Maps

 

El primer sorteig d’Euromilions s’ha celebrat este dimarts, 19 de maig, després de dos mesos de suspensió pel decret d’estat d’alarma a causa de la crisi sanitària per la COVID-19. El sorteig d’este divendres, 22 de maig, ha deixat premi en el territori valencià.

 

En este quart sorteig després de la tornada, no hi ha hagut cap encertant de primera i segona categoria, però sí de la tercera (5+1). En concret, hi ha un total de cinc bitllets premiats amb 55.708 euros. Un d’ells ha sigut validat en l’Administració de Loteries número 2 de Requena, en la Plana d’Utiel (València).

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La combinació guanyadora d’este divendres, 22 de maig, ha sigut:

  • Números: 18 – 22 – 32 – 3 – 27
  • Estrelles: 2 – 7

 

Els altres bitllets encertants s’han validat en Centelles (Barcelona), la Línea de la Concepción (Cadis), Begues (Barcelona) i Santa Cruz de Tenerife. Per la seua banda, el ‘Milió‘ ha caigut en Màlaga.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.