Pel·lícules a 2,90€ per la ‘Festa del Cine’

 

La ‘Festa del Cine’ torna per 10é any consecutiu este juny a les nostres sales. Els cinèfils estan d’enhorabona, ja que durant els dies 3, 4 i 5 de juny, podran adquirir una entrada per a vore qualsevol pel·lícula per 2,90 euros en les sales adherides a la promoció. A més a més, enguany la ‘Festa del Cine’ està de celebració, ja que complix el seu 10è aniversari, per tant, l’organització ja ha avançat que hi haurà sorpreses especials.

 

En la seua pàgina web Festa del Cinema, pots consultar les sales adherides i, també, les pel·lícules recomanades i totes les novetats d’enguany. Les entrades es podran adquirir en les taquilles, en els caixers automàtics situats en els halls i a través d’internet en les plataformes de venda habituals.

 

 

Pel·lícules interessants per a vore

Si encara no saps què anar a vore durant estos dies, et donem algunes idees que t’ajudaran a orientar-te; alguns dels grans èxits de les últimes setmanes són: ‘Vengadores: Endgame’, que s’ha convertit en la millor estrena de la història en tot el món, ‘Detective Pikachu’, ‘Hellboy’ o ‘Aladdín’. Alguns films que encara s’han d’estrenar i que el gran públic està esperant amb candeletes són ‘John Wick 3: Parabellum’ o ‘Rocketman’, que narra la vida d’Elton John.

 

Enguany es tenen perspectives de millorar les vendes de l’any passat, ja que l’edició del 2018, que es va celebrar entre l’1 i el 3 d’octubre, no va obtindre l’èxit esperat. El seu seguiment va ser baix amb 1.648.638 d’entrades venudes, només un 1% més que el 2017. El 2015 en canvi, va ser l’any que més èxits va arreplegar la ‘Festa del Cine’, amb 2 milions de persones que van assistir a les sales de tota Espanya per a disfrutar de la gran pantalla al millor preu.

Últimes notícies

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.