11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Pel·lícules a 2,90€ per la ‘Festa del Cine’

 

La ‘Festa del Cine’ torna per 10é any consecutiu este juny a les nostres sales. Els cinèfils estan d’enhorabona, ja que durant els dies 3, 4 i 5 de juny, podran adquirir una entrada per a vore qualsevol pel·lícula per 2,90 euros en les sales adherides a la promoció. A més a més, enguany la ‘Festa del Cine’ està de celebració, ja que complix el seu 10è aniversari, per tant, l’organització ja ha avançat que hi haurà sorpreses especials.

 

En la seua pàgina web Festa del Cinema, pots consultar les sales adherides i, també, les pel·lícules recomanades i totes les novetats d’enguany. Les entrades es podran adquirir en les taquilles, en els caixers automàtics situats en els halls i a través d’internet en les plataformes de venda habituals.

 

 

Pel·lícules interessants per a vore

Si encara no saps què anar a vore durant estos dies, et donem algunes idees que t’ajudaran a orientar-te; alguns dels grans èxits de les últimes setmanes són: ‘Vengadores: Endgame’, que s’ha convertit en la millor estrena de la història en tot el món, ‘Detective Pikachu’, ‘Hellboy’ o ‘Aladdín’. Alguns films que encara s’han d’estrenar i que el gran públic està esperant amb candeletes són ‘John Wick 3: Parabellum’ o ‘Rocketman’, que narra la vida d’Elton John.

 

Enguany es tenen perspectives de millorar les vendes de l’any passat, ja que l’edició del 2018, que es va celebrar entre l’1 i el 3 d’octubre, no va obtindre l’èxit esperat. El seu seguiment va ser baix amb 1.648.638 d’entrades venudes, només un 1% més que el 2017. El 2015 en canvi, va ser l’any que més èxits va arreplegar la ‘Festa del Cine’, amb 2 milions de persones que van assistir a les sales de tota Espanya per a disfrutar de la gran pantalla al millor preu.

Últimes notícies

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.