13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Pel·lícules a 2,90€ per la ‘Festa del Cine’

 

La ‘Festa del Cine’ torna per 10é any consecutiu este juny a les nostres sales. Els cinèfils estan d’enhorabona, ja que durant els dies 3, 4 i 5 de juny, podran adquirir una entrada per a vore qualsevol pel·lícula per 2,90 euros en les sales adherides a la promoció. A més a més, enguany la ‘Festa del Cine’ està de celebració, ja que complix el seu 10è aniversari, per tant, l’organització ja ha avançat que hi haurà sorpreses especials.

 

En la seua pàgina web Festa del Cinema, pots consultar les sales adherides i, també, les pel·lícules recomanades i totes les novetats d’enguany. Les entrades es podran adquirir en les taquilles, en els caixers automàtics situats en els halls i a través d’internet en les plataformes de venda habituals.

 

 

Pel·lícules interessants per a vore

Si encara no saps què anar a vore durant estos dies, et donem algunes idees que t’ajudaran a orientar-te; alguns dels grans èxits de les últimes setmanes són: ‘Vengadores: Endgame’, que s’ha convertit en la millor estrena de la història en tot el món, ‘Detective Pikachu’, ‘Hellboy’ o ‘Aladdín’. Alguns films que encara s’han d’estrenar i que el gran públic està esperant amb candeletes són ‘John Wick 3: Parabellum’ o ‘Rocketman’, que narra la vida d’Elton John.

 

Enguany es tenen perspectives de millorar les vendes de l’any passat, ja que l’edició del 2018, que es va celebrar entre l’1 i el 3 d’octubre, no va obtindre l’èxit esperat. El seu seguiment va ser baix amb 1.648.638 d’entrades venudes, només un 1% més que el 2017. El 2015 en canvi, va ser l’any que més èxits va arreplegar la ‘Festa del Cine’, amb 2 milions de persones que van assistir a les sales de tota Espanya per a disfrutar de la gran pantalla al millor preu.

Últimes notícies

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.