Pel·lícules a 2,90€ per la ‘Festa del Cine’

 

La ‘Festa del Cine’ torna per 10é any consecutiu este juny a les nostres sales. Els cinèfils estan d’enhorabona, ja que durant els dies 3, 4 i 5 de juny, podran adquirir una entrada per a vore qualsevol pel·lícula per 2,90 euros en les sales adherides a la promoció. A més a més, enguany la ‘Festa del Cine’ està de celebració, ja que complix el seu 10è aniversari, per tant, l’organització ja ha avançat que hi haurà sorpreses especials.

 

En la seua pàgina web Festa del Cinema, pots consultar les sales adherides i, també, les pel·lícules recomanades i totes les novetats d’enguany. Les entrades es podran adquirir en les taquilles, en els caixers automàtics situats en els halls i a través d’internet en les plataformes de venda habituals.

 

 

Pel·lícules interessants per a vore

Si encara no saps què anar a vore durant estos dies, et donem algunes idees que t’ajudaran a orientar-te; alguns dels grans èxits de les últimes setmanes són: ‘Vengadores: Endgame’, que s’ha convertit en la millor estrena de la història en tot el món, ‘Detective Pikachu’, ‘Hellboy’ o ‘Aladdín’. Alguns films que encara s’han d’estrenar i que el gran públic està esperant amb candeletes són ‘John Wick 3: Parabellum’ o ‘Rocketman’, que narra la vida d’Elton John.

 

Enguany es tenen perspectives de millorar les vendes de l’any passat, ja que l’edició del 2018, que es va celebrar entre l’1 i el 3 d’octubre, no va obtindre l’èxit esperat. El seu seguiment va ser baix amb 1.648.638 d’entrades venudes, només un 1% més que el 2017. El 2015 en canvi, va ser l’any que més èxits va arreplegar la ‘Festa del Cine’, amb 2 milions de persones que van assistir a les sales de tota Espanya per a disfrutar de la gran pantalla al millor preu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Milers de pelegrins recorren a peu els 7,5 quilòmetres fins a la Santa Faç a Alacant

Milers de persones participen en la 537 romeria de la Santa Faç, que recorre 7,5 quilòmetres des del centre d'Alacant fins al monestir, en la segona peregrinació més multitudinària d'Espanya.

Pérez Llorca celebra el pacte de govern a Extremadura com a exemple d’estabilitat

Juanfran Pérez Llorca considera que Extremadura està d'enhorabona per l'acord de govern entre PP i Vox, que interpreta com un mandat ciutadà en favor de l'estabilitat política.

Rubén Burgos celebra l’històric número 3 de Awa Fam en el draft de la WNBA

Rubén Burgos destaca l'impacte històric del número 3 de Awa Fam en el draft de la WNBA i confirma la seua presència davant Durán Maquinaria Ensino Lugo, amb la vista posada en el play off.

Pedro Delgado veu a Paul Seixas com el gran rival que posarà en dificultats a Pogacar en 2028

Pedro Delgado apunta al jove francés Paul Seixas com el corredor cridat a desafiar el domini de Tadej Pogacar i obligat al fet que l'eslové es reinvente a partir de 2028.

Transports completa les obres per a vianants i bicis en la N-332 al seu pas per Sueca

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha conclòs l'adequació de la N-332 a Sueca per a vianants i ciclistes, amb una inversió de 4,32 milions i un redissenye urbà que prioritza la mobilitat sostenible.

Lucas Beltrán es retroba amb Demichelis, el tècnic que va impulsar la seua explosió en River

Lucas Beltrán es mesura de nou a Martín Demichelis, l'entrenador amb el qual va firmar la seua temporada més brillant en River abans de fer el salt a Europa i arribar al València.

València reforça la Policia de Barri i preveu sumar 100 agents més en 2026

L'Ajuntament de València ha duplicat en dos anys els efectius de la Policia de Barri, ampliat el seu desplegament a nous barris i preveu convocar 100 places més en 2026, a més d'estrenar una app de contacte directe amb els agents.

El Skyline Benidorm Film Festival celebra la seua desena edició amb un homenatge a Fele Martínez

La desena edició del Skyline Benidorm Film Festival s'inaugura este dissabte amb una gala en el Centre Cultural en la qual Fele Martínez rebrà el Premi Skyliner i s'estrenarà el curtmetratge 'Cremar al pare'.