Pel·lícules a 2,90€ per la ‘Festa del Cine’

 

La ‘Festa del Cine’ torna per 10é any consecutiu este juny a les nostres sales. Els cinèfils estan d’enhorabona, ja que durant els dies 3, 4 i 5 de juny, podran adquirir una entrada per a vore qualsevol pel·lícula per 2,90 euros en les sales adherides a la promoció. A més a més, enguany la ‘Festa del Cine’ està de celebració, ja que complix el seu 10è aniversari, per tant, l’organització ja ha avançat que hi haurà sorpreses especials.

 

En la seua pàgina web Festa del Cinema, pots consultar les sales adherides i, també, les pel·lícules recomanades i totes les novetats d’enguany. Les entrades es podran adquirir en les taquilles, en els caixers automàtics situats en els halls i a través d’internet en les plataformes de venda habituals.

 

 

Pel·lícules interessants per a vore

Si encara no saps què anar a vore durant estos dies, et donem algunes idees que t’ajudaran a orientar-te; alguns dels grans èxits de les últimes setmanes són: ‘Vengadores: Endgame’, que s’ha convertit en la millor estrena de la història en tot el món, ‘Detective Pikachu’, ‘Hellboy’ o ‘Aladdín’. Alguns films que encara s’han d’estrenar i que el gran públic està esperant amb candeletes són ‘John Wick 3: Parabellum’ o ‘Rocketman’, que narra la vida d’Elton John.

 

Enguany es tenen perspectives de millorar les vendes de l’any passat, ja que l’edició del 2018, que es va celebrar entre l’1 i el 3 d’octubre, no va obtindre l’èxit esperat. El seu seguiment va ser baix amb 1.648.638 d’entrades venudes, només un 1% més que el 2017. El 2015 en canvi, va ser l’any que més èxits va arreplegar la ‘Festa del Cine’, amb 2 milions de persones que van assistir a les sales de tota Espanya per a disfrutar de la gran pantalla al millor preu.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.