17.6 C
València
Dijous, 16 octubre, 2025

La Fira Outlet torna a Vila-real per a presentar les millors ofertes del comerç local

La Fira Outlet, organitzada per la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real, traurà al carrer les millors ofertes durant la seua novena edició, amb més de 20 expositors de diversos sectors comercials, com a calçat, moda o decoració.

Com a novetat, enguany la fira es podrà visitar durant dos dies, el 5 de març de 10.30 a 20.30 hores i el 6 de març de 10.30 a 14.00 hores, i estarà situada en la plaça Major.


Aquesta fira d’oportunitats suposa una fórmula comercial beneficiosa tant per als comerciants com per als consumidors. Per als comerciants perquè tenen l’oportunitat de donar eixida a l’estoc acumulat durant temporades anteriors i per al consumidor perquè és una oportunitat singular per a adquirir productes de qualitat a un preu reduït”, asseguren des d’Ucovi, al mateix temps que remarquen que “aquesta fira és una bona oportunitat per a passejar per la ciutat i realitzar compres en un ambient relaxat, a l’aire lliure i agradable, a més de conéixer als comerços locals de Vila-real en un espai comú”.


El regidor de Comerç, Diego Vila, afig que “des de l’Ajuntament de Vila-real volem ajudar i fer costat als nostres comerços en tot el que és a les nostres mans, per això, enguany l’horari del mercat s’amplia i se celebrarà en dos dies, el dissabte 5 i el diumenge 6 de març, amb la intenció de deixar més temps perquè el públic, tant de Vila-real com d’altres localitats, puga vindre a visitar la fira”.


La iniciativa s’emmarca en les actuacions de dinamització que duu a terme Ucovi amb la finalitat de promoure el desenvolupament comercial i donar resposta a les necessitats del sector, que s’ha vist greument afectat per la crisi econòmica derivada de la pandèmia.


Enguany, els comerços participants són: Floristeria Ikebana, Zaruba, Besa Principesa,  Calzados Prieto, Cànem, Mauro Colección Hombre, Boutique D2, Kaki, M10, Deportes Eva, Texas Home, Texas Dona, Needles and Pins, Modas del Sur, El Vestidor de Sofia, Mobihogar-Maxi Cleaner, Merceria Amelia, Complements Fortuño, Menuts i Garabato.

Últimes notícies

Micic i Chris Jones apaguen la remuntada i el València Basket cau 93-100 a porta tancada

El València Basket va perdre 93-100 davant el Hapoel Tel Aviv en un Roig Arena sense públic. Micic va marcar el ritme i l'ex taronja Chris Jones va frenar amb un triple l'última reacció local.

93-100. Micic i Chris Jones apaguen la remuntada d’un València Basket sense públic

El València Basket va perdre 93-100 davant el Hapoel Tel Aviv en un Roig Arena a porta tancada. Un inici fred i l'encert final de Micic i Jones van frustrar la reacció.

Dos detinguts, una ferida i càrregues en la manifestació de València contra Israel

Dos persones van ser detingudes i una manifestant va resultar ferida en una protesta enfront del Roig Arena a València. Va haver-hi càrregues, salves a l'aire i petards.

Tres detingudes per destrosses i pintades contra Israel en el centre de València

La Policia Nacional va arrestar de matinada a tres dones de 24 a 26 anys per un presumpte delicte de danys després de destrosses i pintades contra Israel en el centre de València. L'operació continua oberta i no es descarten més detencions.

Quasi mil persones protesten davant el Roig Arena de València contra Israel

Quasi mil persones es van concentrar davant el Roig Arena en protesta contra Israel mentres el València Basket rebia al Hapoel Tel Aviv a porta tancada. Va haver-hi una breu càrrega policial després d'un intent de trencar el cordó i l'accés de l'equip visitant es va realitzar sense incidents.

La comissió del Congrés sobre la dana arrancarà el dimarts amb el pla de treball i la llista de citats

La comissió que investiga la dana del 29 d'octubre de 2024 es reunirà el dimarts a les 13.00 per a aprovar el pla, les peticions de documentació i el llistat de compareixents. L'arrancada ordenarà el calendari, amb víctimes primer i una bateria àmplia de sol·licituds d'informació.

La Generalitat Valenciana garantix el resultat de les mamografies en un màxim de 30 dies

La Generalitat Valenciana garantix que els resultats de les mamografies del programa de cribratge arribaran en un màxim de 30 dies. En 2026 culminarà la digitalització amb app, email i SMS per a millorar la participació i la rapidesa en les comunicacions.

Mazón reclama agilitat perquè els fons europeus acceleren la reconstrucció postdana en la Comunitat Valenciana

Mazón exigix mecanismes àgils i menys tràmits per a activar les ajudes europees després de la DANA. Recorda els 1.600 milions previstos i critica els retards del Govern central.