9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La Fira Outlet torna a Vila-real per a presentar les millors ofertes del comerç local

La Fira Outlet, organitzada per la Unió de Comerç de Vila-real (Ucovi) amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real, traurà al carrer les millors ofertes durant la seua novena edició, amb més de 20 expositors de diversos sectors comercials, com a calçat, moda o decoració.

Com a novetat, enguany la fira es podrà visitar durant dos dies, el 5 de març de 10.30 a 20.30 hores i el 6 de març de 10.30 a 14.00 hores, i estarà situada en la plaça Major.


Aquesta fira d’oportunitats suposa una fórmula comercial beneficiosa tant per als comerciants com per als consumidors. Per als comerciants perquè tenen l’oportunitat de donar eixida a l’estoc acumulat durant temporades anteriors i per al consumidor perquè és una oportunitat singular per a adquirir productes de qualitat a un preu reduït”, asseguren des d’Ucovi, al mateix temps que remarquen que “aquesta fira és una bona oportunitat per a passejar per la ciutat i realitzar compres en un ambient relaxat, a l’aire lliure i agradable, a més de conéixer als comerços locals de Vila-real en un espai comú”.


El regidor de Comerç, Diego Vila, afig que “des de l’Ajuntament de Vila-real volem ajudar i fer costat als nostres comerços en tot el que és a les nostres mans, per això, enguany l’horari del mercat s’amplia i se celebrarà en dos dies, el dissabte 5 i el diumenge 6 de març, amb la intenció de deixar més temps perquè el públic, tant de Vila-real com d’altres localitats, puga vindre a visitar la fira”.


La iniciativa s’emmarca en les actuacions de dinamització que duu a terme Ucovi amb la finalitat de promoure el desenvolupament comercial i donar resposta a les necessitats del sector, que s’ha vist greument afectat per la crisi econòmica derivada de la pandèmia.


Enguany, els comerços participants són: Floristeria Ikebana, Zaruba, Besa Principesa,  Calzados Prieto, Cànem, Mauro Colección Hombre, Boutique D2, Kaki, M10, Deportes Eva, Texas Home, Texas Dona, Needles and Pins, Modas del Sur, El Vestidor de Sofia, Mobihogar-Maxi Cleaner, Merceria Amelia, Complements Fortuño, Menuts i Garabato.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.