14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és la millor del mercat

 
L'hamburguesa vegana de Lidl ha estat premiada com la millor del mercat

L’hamburguesa vegana de Lidl ha sigut premiada com la millor del mercat | LIDL

 

Les distribuïdores d’alimentació són cada volta més conscients de la rellevància que estan adquirint els productes ecològics. Els consumidors demanen més alternatives veganes i vegetarianes, i les cadenes de supermercats estan afegint nous productes que són respectuosos amb el medi ambient. En resum, s’està apostant per una millor qualitat de vida que no es base en el consum de carn i de peix, sinó en productes d’origen ecològic.

 

És per eixe motiu que podem trobar cada volta més esta classe d’aliments en els supermercats per a conseguir una dieta sana i equilibrada que no depenga de la ingestió de carn o de peix. Entre eixes empreses, cal destacar Carrefour, Mercadona i Lidl, que tenen la seua marca ‘vegana’ pròpia.

 

I ara, Lidl, la cadena de supermercats d’origen alemany, ha sigut premiada per l’OCU (Organització de Consumidors i Usuaris) per la seua opció d’hamburguesa vegana, que pot adquirir-se baix la marca ‘My Best Veggie’.

 

L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és reconeguda com la millor del mercat

'My Best Veggie' està composta per ingredients procedents d'agricultura ecològica

‘My Best Veggie’ està composta per ingredients procedents d’agricultura ecològica | LIDL

Estem parlant d’un producte que ha sigut premiat per l’OCU com la millor hamburguesa vegana del mercat. Composta per tofu i algues ecològiques, ‘My Best Veggie’ de Lidl té el segell 100% vegà i sense lactosa. La seua preparació té una base vegetal i els seus ingredients procedixen de l’agricultura ecològica.

 

Arantxa Conde, responsable de Relacions Públiques de Lidl Espanya, ha explicat que es tracta d’un producte «de gust deliciós» amb ingredients ecològics que aporten una gran quantitat de beneficis al nostre organisme. I la veritat és que la mitat dels espanyols ja ha tastat les hamburgueses vegetals, i un 57% consumix aliments vegans, tot i no portar una dieta estrictament vegana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.