20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és la millor del mercat

 
L'hamburguesa vegana de Lidl ha estat premiada com la millor del mercat

L’hamburguesa vegana de Lidl ha sigut premiada com la millor del mercat | LIDL

 

Les distribuïdores d’alimentació són cada volta més conscients de la rellevància que estan adquirint els productes ecològics. Els consumidors demanen més alternatives veganes i vegetarianes, i les cadenes de supermercats estan afegint nous productes que són respectuosos amb el medi ambient. En resum, s’està apostant per una millor qualitat de vida que no es base en el consum de carn i de peix, sinó en productes d’origen ecològic.

 

És per eixe motiu que podem trobar cada volta més esta classe d’aliments en els supermercats per a conseguir una dieta sana i equilibrada que no depenga de la ingestió de carn o de peix. Entre eixes empreses, cal destacar Carrefour, Mercadona i Lidl, que tenen la seua marca ‘vegana’ pròpia.

 

I ara, Lidl, la cadena de supermercats d’origen alemany, ha sigut premiada per l’OCU (Organització de Consumidors i Usuaris) per la seua opció d’hamburguesa vegana, que pot adquirir-se baix la marca ‘My Best Veggie’.

 

L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és reconeguda com la millor del mercat

'My Best Veggie' està composta per ingredients procedents d'agricultura ecològica

‘My Best Veggie’ està composta per ingredients procedents d’agricultura ecològica | LIDL

Estem parlant d’un producte que ha sigut premiat per l’OCU com la millor hamburguesa vegana del mercat. Composta per tofu i algues ecològiques, ‘My Best Veggie’ de Lidl té el segell 100% vegà i sense lactosa. La seua preparació té una base vegetal i els seus ingredients procedixen de l’agricultura ecològica.

 

Arantxa Conde, responsable de Relacions Públiques de Lidl Espanya, ha explicat que es tracta d’un producte «de gust deliciós» amb ingredients ecològics que aporten una gran quantitat de beneficis al nostre organisme. I la veritat és que la mitat dels espanyols ja ha tastat les hamburgueses vegetals, i un 57% consumix aliments vegans, tot i no portar una dieta estrictament vegana.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.

L’oposició insistix en la dimissió de Barcala per irregularitats en vivendes públiques d’Alacant

PSPV-PSOE i Compromís han reclamat de nou l'eixida de l'alcalde després d'una inspecció policial en les VPP de la Platja de Sant Joan que ha revelat empadronaments absents i beneficiaris repetits. Els grups qüestionen la investigació municipal i demanen apartar a funcionaris assenyalats.

Renzo Saravia es presenta al València i apunta a guanyar-se la continuïtat

El lateral argentí, fitxat fins a final de temporada, va afirmar que seria un somni quedar-se a llarg termini i que buscarà guanyar-li'l en els 13 partits de lliga restants.

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.