18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és la millor del mercat

 
L'hamburguesa vegana de Lidl ha estat premiada com la millor del mercat

L’hamburguesa vegana de Lidl ha sigut premiada com la millor del mercat | LIDL

 

Les distribuïdores d’alimentació són cada volta més conscients de la rellevància que estan adquirint els productes ecològics. Els consumidors demanen més alternatives veganes i vegetarianes, i les cadenes de supermercats estan afegint nous productes que són respectuosos amb el medi ambient. En resum, s’està apostant per una millor qualitat de vida que no es base en el consum de carn i de peix, sinó en productes d’origen ecològic.

 

És per eixe motiu que podem trobar cada volta més esta classe d’aliments en els supermercats per a conseguir una dieta sana i equilibrada que no depenga de la ingestió de carn o de peix. Entre eixes empreses, cal destacar Carrefour, Mercadona i Lidl, que tenen la seua marca ‘vegana’ pròpia.

 

I ara, Lidl, la cadena de supermercats d’origen alemany, ha sigut premiada per l’OCU (Organització de Consumidors i Usuaris) per la seua opció d’hamburguesa vegana, que pot adquirir-se baix la marca ‘My Best Veggie’.

 

L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és reconeguda com la millor del mercat

'My Best Veggie' està composta per ingredients procedents d'agricultura ecològica

‘My Best Veggie’ està composta per ingredients procedents d’agricultura ecològica | LIDL

Estem parlant d’un producte que ha sigut premiat per l’OCU com la millor hamburguesa vegana del mercat. Composta per tofu i algues ecològiques, ‘My Best Veggie’ de Lidl té el segell 100% vegà i sense lactosa. La seua preparació té una base vegetal i els seus ingredients procedixen de l’agricultura ecològica.

 

Arantxa Conde, responsable de Relacions Públiques de Lidl Espanya, ha explicat que es tracta d’un producte «de gust deliciós» amb ingredients ecològics que aporten una gran quantitat de beneficis al nostre organisme. I la veritat és que la mitat dels espanyols ja ha tastat les hamburgueses vegetals, i un 57% consumix aliments vegans, tot i no portar una dieta estrictament vegana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.

Catalá nega que Vox demanara renunciar a la ZBE per a facilitar a Pérez Llorca

L'alcaldessa ha rebutjat que la ZBE de València siga una moneda de canvi en la negociació autonòmica i ha defés mantindre el calendari per a no perdre fons europeus.

AVA estima que el graníssol del dilluns ha danyat 5.000 tones de caquis a la Ribera

AVA-Asaja estima 5.000 tones de caqui afectades per la calamarsada del dilluns a la Ribera, amb danys a Carlet i Massalavés. La pèrdua agreuja el minvament de la campanya i pot elevar el preu de la fruita sana

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria

Detingut a Castelló un fugitiu entre els deu més buscats del Canadà

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu inclòs entre els deu més buscats del Canadà. Està reclamat per frau, robatori d'identitat i trànsit d'informació personal.

El MUBAG enriquix la seua exposició permanent amb l’oli ‘Jardí de la Casa Sorolla’

El MUBAG ha presentat l'oli Jardí de la Casa Sorolla (1919), que s'exhibirà en l'exposició permanent durant tres anys gràcies al depòsit d'un col·leccionista. L'obra, de caràcter íntim i centrada en la llum, reforça el discurs sobre paisatge i modernitat.

Nando Pastor assumix la sindicatura del PP i reivindica el deixant de Pérez Llorca per a fer-ho bé

El nou síndic del PP en Les Corts ha defés un relleu continuista i orientat al diàleg, i ha assenyalat que no té sentit allargar la investidura.

El nou síndic del PP en Les Corts reivindica el deixant de Pérez Llorca

Nando Pastor ha sigut designat síndic del PP en Les Corts i ha assegurat que seguirà el deixant de Juanfran Pérez Llorca. Ha demanat no allargar la investidura.