L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és la millor del mercat

 
L'hamburguesa vegana de Lidl ha estat premiada com la millor del mercat

L’hamburguesa vegana de Lidl ha sigut premiada com la millor del mercat | LIDL

 

Les distribuïdores d’alimentació són cada volta més conscients de la rellevància que estan adquirint els productes ecològics. Els consumidors demanen més alternatives veganes i vegetarianes, i les cadenes de supermercats estan afegint nous productes que són respectuosos amb el medi ambient. En resum, s’està apostant per una millor qualitat de vida que no es base en el consum de carn i de peix, sinó en productes d’origen ecològic.

 

És per eixe motiu que podem trobar cada volta més esta classe d’aliments en els supermercats per a conseguir una dieta sana i equilibrada que no depenga de la ingestió de carn o de peix. Entre eixes empreses, cal destacar Carrefour, Mercadona i Lidl, que tenen la seua marca ‘vegana’ pròpia.

 

I ara, Lidl, la cadena de supermercats d’origen alemany, ha sigut premiada per l’OCU (Organització de Consumidors i Usuaris) per la seua opció d’hamburguesa vegana, que pot adquirir-se baix la marca ‘My Best Veggie’.

 

L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és reconeguda com la millor del mercat

'My Best Veggie' està composta per ingredients procedents d'agricultura ecològica

‘My Best Veggie’ està composta per ingredients procedents d’agricultura ecològica | LIDL

Estem parlant d’un producte que ha sigut premiat per l’OCU com la millor hamburguesa vegana del mercat. Composta per tofu i algues ecològiques, ‘My Best Veggie’ de Lidl té el segell 100% vegà i sense lactosa. La seua preparació té una base vegetal i els seus ingredients procedixen de l’agricultura ecològica.

 

Arantxa Conde, responsable de Relacions Públiques de Lidl Espanya, ha explicat que es tracta d’un producte «de gust deliciós» amb ingredients ecològics que aporten una gran quantitat de beneficis al nostre organisme. I la veritat és que la mitat dels espanyols ja ha tastat les hamburgueses vegetals, i un 57% consumix aliments vegans, tot i no portar una dieta estrictament vegana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.