L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és la millor del mercat

 
L'hamburguesa vegana de Lidl ha estat premiada com la millor del mercat

L’hamburguesa vegana de Lidl ha sigut premiada com la millor del mercat | LIDL

 

Les distribuïdores d’alimentació són cada volta més conscients de la rellevància que estan adquirint els productes ecològics. Els consumidors demanen més alternatives veganes i vegetarianes, i les cadenes de supermercats estan afegint nous productes que són respectuosos amb el medi ambient. En resum, s’està apostant per una millor qualitat de vida que no es base en el consum de carn i de peix, sinó en productes d’origen ecològic.

 

És per eixe motiu que podem trobar cada volta més esta classe d’aliments en els supermercats per a conseguir una dieta sana i equilibrada que no depenga de la ingestió de carn o de peix. Entre eixes empreses, cal destacar Carrefour, Mercadona i Lidl, que tenen la seua marca ‘vegana’ pròpia.

 

I ara, Lidl, la cadena de supermercats d’origen alemany, ha sigut premiada per l’OCU (Organització de Consumidors i Usuaris) per la seua opció d’hamburguesa vegana, que pot adquirir-se baix la marca ‘My Best Veggie’.

 

L’hamburguesa ‘My Best Veggie’ de Lidl és reconeguda com la millor del mercat

'My Best Veggie' està composta per ingredients procedents d'agricultura ecològica

‘My Best Veggie’ està composta per ingredients procedents d’agricultura ecològica | LIDL

Estem parlant d’un producte que ha sigut premiat per l’OCU com la millor hamburguesa vegana del mercat. Composta per tofu i algues ecològiques, ‘My Best Veggie’ de Lidl té el segell 100% vegà i sense lactosa. La seua preparació té una base vegetal i els seus ingredients procedixen de l’agricultura ecològica.

 

Arantxa Conde, responsable de Relacions Públiques de Lidl Espanya, ha explicat que es tracta d’un producte «de gust deliciós» amb ingredients ecològics que aporten una gran quantitat de beneficis al nostre organisme. I la veritat és que la mitat dels espanyols ja ha tastat les hamburgueses vegetals, i un 57% consumix aliments vegans, tot i no portar una dieta estrictament vegana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.