19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

La Loteria Nacional del dijous cau en un poble valencià

 

El segon premi de la Loteria Nacional d’aquest dijous 26 d’agost (60.000 euros per sèrie) ha caigut en la localitat valenciana de La Pobla del Duc, una localitat de tot just 2.500 habitants situada a la comarca de La Vall d’Albaida (València). El número agraciat és el 89.600 i ha sigut molt repartit per tota Espanya. També sigut venut a Molina de Segura (Múrcia), Santa Cruz de Tenerife, Mataró (Barcelona), Talaván (Càceres) Jédula (Cadis), Barbastre (Osca), Icod l’Alt (Tenerife), L’Orotava (Tenerife), Tacoronte (Tenerife), i La Pineda (Tarragona).

 

El primer premi (300.000 euros a la sèrie) ha sigut per al número 61999, que ha sigut venut en Santa María de Guia (Las Palmas), Manacor i Madridejos (Toledo). Els reintegraments han sigut per als números 1, 2 i 9.

Últimes notícies

La borrasca Leonardo complica l’aeroport de Màlaga amb desviaments i cancel·lacions

La borrasca Leonardo està complicant el trànsit aeri a Andalusia: s'han desviat tres arribades a Màlaga i s'han cancel·lat enllaços amb Berlín i Madrid. S'esperen retards per vent creuat i ajustos de seguretat.

Compromís exigix al Consell que indemnitze ja a les víctimes de la dana

Compromís ha registrat una proposta en Les Corts perquè el Consell indemnitze de manera immediata a les famílies afectades per la dana. El grup acusa l'Executiu autonòmic d'inacció i de criticar a l'Estat mentres no paga.

Aemet eleva a taronja l’avís a Alacant per fenòmens costaners

Aemet ha elevat a taronja l'avís a Alacant per fenòmens costaners este dijous, amb vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de fins a 3 metres. La resta de províncies manté avisos grocs per vent i la costa d'Alacant repetirà nivell groc el divendres a la vesprada.

El jutge ha obert una línia per possible intent d’homicidi en l’espoli a una anciana a València

El jutjat que indaga el suposat espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer ha incorporat una perquisició per temptativa d'homicidi després de detectar-se una substància tòxica en el seu organisme. Els cinc detinguts van quedar en llibertat provisional, quatre d'ells amb mesures cautelars.

Retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia per un senglar en la via

Un senglar ha provocat retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia. Els trens circulen amb velocitat reduïda mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni després de la solsida del sostre de la seua casa a Elda

Els bombers han rescatat a una parella que ha quedat atrapada en cedir el sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut assistits i traslladats a l'hospital.

Mads Pedersen serà operat el dijous per fractures de clavícula i nina

El danés de Lidl-Trek serà intervingut després de fracturar-se la nina esquerra i la clavícula dreta en una caiguda massiva en la primera etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana. L'equip prioritza la seua recuperació i comunicarà el seu retorn més avant.

El València enllaça quatre eliminacions coperes seguides davant equips de Primera a Mestalla

El València va tornar a caure en la Copa del Rei davant un rival de la seua categoria i ja suma quatre eliminacions consecutives a Mestalla. L'última ensopegada va arribar enfront de l'Athletic (1-2), decidit amb un gol en el minut 96.