La Loteria de Nadal deixa 72,77 milions en la Comunitat, 12,4 de la grossa

 

El sorteig de la Loteria de Nadal, celebrat aquest dissabte a Madrid, ha deixat uns 72,77 milions d’euros en la Comunitat Valenciana, d’ells 12,4 milions corresponents a la grossa, el número 3.347, del qual s’han venut 31 dècims en dotze poblacions de València i Alacant.

   

D’aquests 72,77 milions, 56,37 milions són dècims premiats dels tres primers premis, d’un dels quarts i de sis dels huit cinquens premis venuts per administracions de les tres províncies, mentre que els restants 16,4 corresponen a dècims comprats a Almansa (Albacete), que va vendre el segon premi (21.015), i després repartits a Paiporta (València) i Alacant.

 

12 poblacions valencianes agraciades amb la grossa de Nadal

  

Amb aquestes xifres globals, la Comunitat ha aconseguit retornar el 25,78% dels 331,11 milions invertits pels ciutadans en la compra de Loteria de Nadal.

  

Només 12,4 dels 85 milions de la grossa han recalat en la Comunitat, ja que únicament es van vendre 31 dècims en dotze poblacions: Llíria, Elx, Alacant, Benidorm, Xàtiva, Oriola, la Vila Joiosa, L’Alcúdia, Manises, Ontinyent, Paterna i València.

 

 

  

Una botiga d’ultramarins, perfumeria i drogueria de Llíria, a Camp de Túria, ha venut set dècims de la grossa, per la qual cosa ha repartit 2,8 milions d’euros per dècims venuts per màquina electrònica.

  

La propietària d’aquest comerç, María Galduf, ha assegurat a EFE que és la primera vegada en seixanta anys, des que té la botiga, que ven un premi de Nadal, encara que ha donat un primer premi del sorteig dels dijous.

    

Altres dos milions han sigut repartits per l’administració número 22 d’Elx, que va vendre cinc dècims a algú que «s’emportaria loteria per a tota la família o que va demanar un número que acabe en 47, qui sap… Portem des d’estiu venent loteria de Nadal», ha explicat a EFE Jesús García, encarregat de l’administració.

 

El segon premi deixa 8,75 milions d’euros a Pedreguer

  

D’aquest mateix número hi havia consignades deu sèries en l’administració número 1 de Pedreguer, a la comarca de la Marina Alta, però finalment van retornar tres sèries, per la qual cosa el premi s’ha quedat en 8,75 milions d’euros.

Aquest 21.015, un número bonic que s’ha venut bé, no el tenia assignat inicialment aquesta administració sinó que ho va rebre d’intercanvi d’una d’Albacete.

    

Segons Roberto Tent, un dels dos propietaris del despatx, alguns dels agraciats li han comentat que destinaran els diners del premi a pagar la hipoteca i a viatjar a destinacions exòtiques.

  

Altres 16,4 milions d’aquest segon premi han vingut de rebot a la Comunitat, ja que van ser dècims comprats en una administració d’Almansa que després van ser venuts en el bar ‘La boutique del café’ del barri de La Florida d’Alacant, per la qual cosa els clients es repartiran 15 milions d’euros, i entre els treballadors d’una fàbrica de molls de Paiporta, que cobraran 1,4 milions.

  

La Comunitat amb només 190 dècims del tercer premi 

  

Del tercer premi, el 4.211, només es van vendre 190 dècims en quinze poblacions de la Comunitat: Viver (153 dècims), Catarroja (15 dècims), Manises (4 dècims), Almàssera, Castelló i València (dos dècims en cadascuna d’elles) i un dècim en tres administracions de la ciutat d’Alacant, en una altra dels Desemparats, a Torrevieja, Xèrica, Peníscola, Sogorb, Albal, Alfafar, Gandia, Torrent i València.

    

Viver, una població de tot just 1.500 habitants, ha sigut agraciada amb 7,65 milions d’aquest tercer premi, venut entre la clientela del bar ‘Bb+’, la propietària del qual, Nora Corpas, ha assegurat que va estar en ‘KO tècnic’ res més conéixer la notícia i que va triar el número per coincidir amb la data de naixement de la seua filla.

 

El quart premi fins a València i Alacant

  

El 67.774, un dels dos quarts premis, ha deixat 3,2 milions en la Comunitat, d’ells dos milions a València per les deu sèries venudes per l’administració número 74, situada en el Camí Nou de Picanya, i altres 1,2 milions en dècims solts venuts en sis poblacions de les províncies de València i Alacant.

Els cinquens premis repartits per tota la Comunitat

 

Dels huit cinquens premis, sis han deixat 22,47 milions d’euros: 10,20 milions del 63.025 repartits per una administració del Campello pròxima a la platja; 4,5 milions del 47.862 a Foios, la majoria distribuïts per l’associació festera ‘Filles de Maria’; 4,02 milions del 18.596 venut en dos administracions d’Alacant; i 1,8 milions del 29.031 repartits a Mislata.

    

Així mateix, han deixat quantitats inferiors d’aquests mateixos números o del 20.202 i del 2.308 venuts en diferents poblacions de la Comunitat Valenciana.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.