La Loteria de Nadal deixa 72,77 milions en la Comunitat, 12,4 de la grossa

Ejemplo de shortcode con estilo
  El sorteig de la Loteria de Nadal, celebrat aquest dissabte a Madrid, ha deixat uns 72,77 milions d’euros en la Comunitat Valenciana, d’ells 12,4 milions corresponents a la grossa, el número 3.347, del qual s’han venut 31 dècims en dotze poblacions de València i Alacant.     D’aquests 72,77 milions, 56,37 milions són dècims premiats […]

 

El sorteig de la Loteria de Nadal, celebrat aquest dissabte a Madrid, ha deixat uns 72,77 milions d’euros en la Comunitat Valenciana, d’ells 12,4 milions corresponents a la grossa, el número 3.347, del qual s’han venut 31 dècims en dotze poblacions de València i Alacant.

   

D’aquests 72,77 milions, 56,37 milions són dècims premiats dels tres primers premis, d’un dels quarts i de sis dels huit cinquens premis venuts per administracions de les tres províncies, mentre que els restants 16,4 corresponen a dècims comprats a Almansa (Albacete), que va vendre el segon premi (21.015), i després repartits a Paiporta (València) i Alacant.

 

12 poblacions valencianes agraciades amb la grossa de Nadal

  

Amb aquestes xifres globals, la Comunitat ha aconseguit retornar el 25,78% dels 331,11 milions invertits pels ciutadans en la compra de Loteria de Nadal.

  

Només 12,4 dels 85 milions de la grossa han recalat en la Comunitat, ja que únicament es van vendre 31 dècims en dotze poblacions: Llíria, Elx, Alacant, Benidorm, Xàtiva, Oriola, la Vila Joiosa, L’Alcúdia, Manises, Ontinyent, Paterna i València.

 

 

  

Una botiga d’ultramarins, perfumeria i drogueria de Llíria, a Camp de Túria, ha venut set dècims de la grossa, per la qual cosa ha repartit 2,8 milions d’euros per dècims venuts per màquina electrònica.

  

La propietària d’aquest comerç, María Galduf, ha assegurat a EFE que és la primera vegada en seixanta anys, des que té la botiga, que ven un premi de Nadal, encara que ha donat un primer premi del sorteig dels dijous.

    

Altres dos milions han sigut repartits per l’administració número 22 d’Elx, que va vendre cinc dècims a algú que «s’emportaria loteria per a tota la família o que va demanar un número que acabe en 47, qui sap… Portem des d’estiu venent loteria de Nadal», ha explicat a EFE Jesús García, encarregat de l’administració.

 

El segon premi deixa 8,75 milions d’euros a Pedreguer

  

D’aquest mateix número hi havia consignades deu sèries en l’administració número 1 de Pedreguer, a la comarca de la Marina Alta, però finalment van retornar tres sèries, per la qual cosa el premi s’ha quedat en 8,75 milions d’euros.

Aquest 21.015, un número bonic que s’ha venut bé, no el tenia assignat inicialment aquesta administració sinó que ho va rebre d’intercanvi d’una d’Albacete.

    

Segons Roberto Tent, un dels dos propietaris del despatx, alguns dels agraciats li han comentat que destinaran els diners del premi a pagar la hipoteca i a viatjar a destinacions exòtiques.

  

Altres 16,4 milions d’aquest segon premi han vingut de rebot a la Comunitat, ja que van ser dècims comprats en una administració d’Almansa que després van ser venuts en el bar ‘La boutique del café’ del barri de La Florida d’Alacant, per la qual cosa els clients es repartiran 15 milions d’euros, i entre els treballadors d’una fàbrica de molls de Paiporta, que cobraran 1,4 milions.

  

La Comunitat amb només 190 dècims del tercer premi 

  

Del tercer premi, el 4.211, només es van vendre 190 dècims en quinze poblacions de la Comunitat: Viver (153 dècims), Catarroja (15 dècims), Manises (4 dècims), Almàssera, Castelló i València (dos dècims en cadascuna d’elles) i un dècim en tres administracions de la ciutat d’Alacant, en una altra dels Desemparats, a Torrevieja, Xèrica, Peníscola, Sogorb, Albal, Alfafar, Gandia, Torrent i València.

    

Viver, una població de tot just 1.500 habitants, ha sigut agraciada amb 7,65 milions d’aquest tercer premi, venut entre la clientela del bar ‘Bb+’, la propietària del qual, Nora Corpas, ha assegurat que va estar en ‘KO tècnic’ res més conéixer la notícia i que va triar el número per coincidir amb la data de naixement de la seua filla.

 

El quart premi fins a València i Alacant

  

El 67.774, un dels dos quarts premis, ha deixat 3,2 milions en la Comunitat, d’ells dos milions a València per les deu sèries venudes per l’administració número 74, situada en el Camí Nou de Picanya, i altres 1,2 milions en dècims solts venuts en sis poblacions de les províncies de València i Alacant.

Els cinquens premis repartits per tota la Comunitat

 

Dels huit cinquens premis, sis han deixat 22,47 milions d’euros: 10,20 milions del 63.025 repartits per una administració del Campello pròxima a la platja; 4,5 milions del 47.862 a Foios, la majoria distribuïts per l’associació festera ‘Filles de Maria’; 4,02 milions del 18.596 venut en dos administracions d’Alacant; i 1,8 milions del 29.031 repartits a Mislata.

    

Així mateix, han deixat quantitats inferiors d’aquests mateixos números o del 20.202 i del 2.308 venuts en diferents poblacions de la Comunitat Valenciana.

 

Últimes notícies

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.

El descarrilament d’un tramvia interromp la Línia 4 a València

Un tramvia ha descarrilat este diumenge abans de les 10 hores i ha interromput la Línia 4 entre Pont de Fusta i Empalme. No hi ha ferits i els tècnics treballen per a restablir el servici.

Natzaret tindrà un tanc de tempestes de més de 3.000 m³

El futur depòsit de Natzaret tindrà una capacitat superior a 3.000 metres cúbics i costarà 12 milions d’euros. Retindrà temporalment l’aigua més contaminada quan ploga i la conduirà a la depuradora de Pinedo.