15.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Mercadona recupera el suc de taronja espremut en el moment

 

La cadena Mercadona ha recuperat el servici de suc de taronja espremut en el moment en 600 supermercats, paralitzat el mes passat març per la crisi sanitària, amb l’objectiu «de garantir el servici i les necessitats principals dels clients».

 

La companyia valenciana va començar a reactivar l’ús de les màquines espremedores d’autoservici a mitjan maig i té previst tornar a oferir este producte en les més de 1.600 botigues «en els pròxims mesos», segons ha informat en un comunicat.

 

El suc de taronja espremut en el moment i llest per a consumir està disponible en la secció de Fruita i Verdura en els tres formats habituals: botella de 250 mil·lilitres, 500 mil·lilitres i un litre.

 

Este servici va començar a implantar-se progressivament en 2016, fins que en abril de 2017 va estar instaurat en tots els establiments de la cadena. El projecte es va crear a través de la innovació conjunta entre Mercadona, el proveïdor especialista Zumex i els mateixos clients.

Últimes notícies

El grup de Leire Díez hauria cobrat sobrecostos del 50% en dos contractes de Enusa adjudicats a Acciona

La Guàrdia Civil atribuïx a Leire Díez, Vicente Fernández i Antxon Alonso una mediació perquè Acciona obtinguera dos explotacions de Enusa amb sobrecostos del 50%. L'UCO enquadra esta i altres quatre operatives en un esquema de comissions que sumaria almenys 750.614 euros.

Pradas admet fallades en la gestió de la DANA i defén que va estar al peu del canó

La exconsellera ha admés que és innegable reconéixer fallades, però ha reivindicat que va estar al peu del canó i que no va frenar l'ÉS-Alert. La compareixença ha derivat en un encreuament polític pels temps de resposta i la coordinació.

Quart de Poblet denuncia missatges d’odi contra l’alcaldessa després de les mesures pel temporal

L'Ajuntament de Quart de Poblet ha remés a les autoritats missatges d'odi i amenaces sorgits després de comunicar mesures enfront del temporal. Condemna la desinformació i recorda que la crítica no empara insults ni intimidacions.

Els municipis que van suspendre les classes reobriran els centres entre esta vesprada i demà

Després de la fi de les alertes roja i taronja per pluges, 13 municipis de la província de València reobriran els centres entre esta vesprada i demà. Vila-real manté la suspensió per dificultats de reorganització.

La jutgessa de Catarroja rebutja citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA

La magistrada ha desestimat la petició per a citar a Pedro Sánchez, en considerar que el seu missatge a Mazón de les 22.50 va quedar fora del moment de decisions. Manté la testifical de Feijóo i sol·licita un informe per a recuperar els WhatsApp de Mazón i el seu equip

L’Eibar repta en Ipurua a un Elx en hores baixes fora de casa

Eibar i Elx es mesuren en Ipurua en els setzens de la Copa del Rei a partit únic. Els armeros busquen impuls i els il·licitans alleujar la seua mala ratxa fora.

Pérez Llorca valora les obres del port de Torrevieja per a acostar la mar a la ciutat

El president ha destacat una inversió de més de 100 milions i la col·laboració públic-privada per a modernitzar el port amb un passeig marítim i una nova llotja. El pla s'ha presentat com a model sostenible per a connectar ports i ciutats en la Comunitat.

UPV i UV reprenen les classes presencials després de normalitzar-se les alertes a nivell groc

Les universitats de València i Politècnica reprenen hui la docència presencial després de passar a nivell groc l'avís meteorològic en tota la Comunitat. La UV torna des de les 15.00 i la UPV des de les 14.00 a València i Gandia, amb Alcoi operant amb normalitat.