9.2 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Mercadona recupera el suc de taronja espremut en el moment

 

La cadena Mercadona ha recuperat el servici de suc de taronja espremut en el moment en 600 supermercats, paralitzat el mes passat març per la crisi sanitària, amb l’objectiu «de garantir el servici i les necessitats principals dels clients».

 

La companyia valenciana va començar a reactivar l’ús de les màquines espremedores d’autoservici a mitjan maig i té previst tornar a oferir este producte en les més de 1.600 botigues «en els pròxims mesos», segons ha informat en un comunicat.

 

El suc de taronja espremut en el moment i llest per a consumir està disponible en la secció de Fruita i Verdura en els tres formats habituals: botella de 250 mil·lilitres, 500 mil·lilitres i un litre.

 

Este servici va començar a implantar-se progressivament en 2016, fins que en abril de 2017 va estar instaurat en tots els establiments de la cadena. El projecte es va crear a través de la innovació conjunta entre Mercadona, el proveïdor especialista Zumex i els mateixos clients.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.