12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Nou cas de listèria en unes creps venudes en ALDI

aldi-supermercat

ALDI va emetre divendres un comunicat a on anunciava que retirava «preventivament» el producte per a estudiar quins serien els lots afectats | València Diari

 

Després de la gran polèmica que va causar la listeriosi este passat mes d’agost, cada notícia sobre este bacteri causa alerta en la població. L’últim cas s’ha donat ara en la famosa cadena de supermercats ALDI. Des de la mateixa empresa han confirmat l’existència del bacteri de la listeriosi en un dels seus productes: els “Mini Blinis”.

 

Es tracta d’unes xicotetes creps que, normalment, són utilitzades per a muntar canapés. Són, més concretament, les creps de la línia ‘Special’ d’ALDI, fets a base de farina de blat, llet i ou. Segons ha comunicat l’empresa, el lot afectat seria el següent: Mini Blinis de Special ALDI. Data de caducitat 22.11.10. Lot: 101.111 DCL. D’altra banda, la cadena de supermercats ha posat a disposició de tots els afectats una línia d’atenció al client per a qualsevol dubte que els puga eixir: 900 902 466. 

 

mini-blinis-aldi

Un lot dels ‘Mini Blinis’ ha sigut retirat del mercat després de detectar listèria | ALDI Supermercados

 

Es van retirar tots els lots de forma preventiva per a fer l’estudi

En el comunicat que ALDI ha publicat després de l’incident, ha lamentat els fets succeïts i demana als clients que tinguen el lot d’este producte en sa casa que no el consumisquen. Per altra banda, tots els lots d’este producte  seran arreplegats en les botigues, en físic, per a procedir a la seua devolució.

 

La publicació del comunicat es va fer el passat divendres de vesprada i, en el mateix moment, van informar que es retirarien totes les unitats de forma preventiva per a poder detectar de quin lot era el que seria portador del bacteri. Finalment, han assegurat que la listèria s’ha detectat «exclusivament» en un lot

 

A més, la mateixa cadena de supermercats s’ha posat a disposició dels servicis mèdics. Tal com apunten en el seu comunicat, facilitaran «puntualment tota la informació necessària, col·laborant estretament» amb les autoritats sanitàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.