Nou cas de listèria en unes creps venudes en ALDI

aldi-supermercat

ALDI va emetre divendres un comunicat a on anunciava que retirava «preventivament» el producte per a estudiar quins serien els lots afectats | València Diari

 

Després de la gran polèmica que va causar la listeriosi este passat mes d’agost, cada notícia sobre este bacteri causa alerta en la població. L’últim cas s’ha donat ara en la famosa cadena de supermercats ALDI. Des de la mateixa empresa han confirmat l’existència del bacteri de la listeriosi en un dels seus productes: els «Mini Blinis».

 

Es tracta d’unes xicotetes creps que, normalment, són utilitzades per a muntar canapés. Són, més concretament, les creps de la línia ‘Special’ d’ALDI, fets a base de farina de blat, llet i ou. Segons ha comunicat l’empresa, el lot afectat seria el següent: Mini Blinis de Special ALDI. Data de caducitat 22.11.10. Lot: 101.111 DCL. D’altra banda, la cadena de supermercats ha posat a disposició de tots els afectats una línia d’atenció al client per a qualsevol dubte que els puga eixir: 900 902 466. 

 

mini-blinis-aldi

Un lot dels ‘Mini Blinis’ ha sigut retirat del mercat després de detectar listèria | ALDI Supermercados

 

Es van retirar tots els lots de forma preventiva per a fer l’estudi

En el comunicat que ALDI ha publicat després de l’incident, ha lamentat els fets succeïts i demana als clients que tinguen el lot d’este producte en sa casa que no el consumisquen. Per altra banda, tots els lots d’este producte  seran arreplegats en les botigues, en físic, per a procedir a la seua devolució.

 

La publicació del comunicat es va fer el passat divendres de vesprada i, en el mateix moment, van informar que es retirarien totes les unitats de forma preventiva per a poder detectar de quin lot era el que seria portador del bacteri. Finalment, han assegurat que la listèria s’ha detectat «exclusivament» en un lot

 

A més, la mateixa cadena de supermercats s’ha posat a disposició dels servicis mèdics. Tal com apunten en el seu comunicat, facilitaran «puntualment tota la informació necessària, col·laborant estretament» amb les autoritats sanitàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.

Com vore hui l’històric eclipsi total de Sol que creuarà Espanya

La vesprada d’este 12 d’agost es produïx un eclipsi total de Sol visible com a total en bona part d’Espanya i com a parcial en tot el territori, amb milions de desplaçaments previstos i importants recomanacions de seguretat.

La maièutica ens fa falta

Maièutica és una veu que no pronunciem tots els...

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.