Nou cas de listèria en unes creps venudes en ALDI

aldi-supermercat

ALDI va emetre divendres un comunicat a on anunciava que retirava «preventivament» el producte per a estudiar quins serien els lots afectats | València Diari

 

Després de la gran polèmica que va causar la listeriosi este passat mes d’agost, cada notícia sobre este bacteri causa alerta en la població. L’últim cas s’ha donat ara en la famosa cadena de supermercats ALDI. Des de la mateixa empresa han confirmat l’existència del bacteri de la listeriosi en un dels seus productes: els «Mini Blinis».

 

Es tracta d’unes xicotetes creps que, normalment, són utilitzades per a muntar canapés. Són, més concretament, les creps de la línia ‘Special’ d’ALDI, fets a base de farina de blat, llet i ou. Segons ha comunicat l’empresa, el lot afectat seria el següent: Mini Blinis de Special ALDI. Data de caducitat 22.11.10. Lot: 101.111 DCL. D’altra banda, la cadena de supermercats ha posat a disposició de tots els afectats una línia d’atenció al client per a qualsevol dubte que els puga eixir: 900 902 466. 

 

mini-blinis-aldi

Un lot dels ‘Mini Blinis’ ha sigut retirat del mercat després de detectar listèria | ALDI Supermercados

 

Es van retirar tots els lots de forma preventiva per a fer l’estudi

En el comunicat que ALDI ha publicat després de l’incident, ha lamentat els fets succeïts i demana als clients que tinguen el lot d’este producte en sa casa que no el consumisquen. Per altra banda, tots els lots d’este producte  seran arreplegats en les botigues, en físic, per a procedir a la seua devolució.

 

La publicació del comunicat es va fer el passat divendres de vesprada i, en el mateix moment, van informar que es retirarien totes les unitats de forma preventiva per a poder detectar de quin lot era el que seria portador del bacteri. Finalment, han assegurat que la listèria s’ha detectat «exclusivament» en un lot

 

A més, la mateixa cadena de supermercats s’ha posat a disposició dels servicis mèdics. Tal com apunten en el seu comunicat, facilitaran «puntualment tota la informació necessària, col·laborant estretament» amb les autoritats sanitàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.