Nou cas de listèria en unes creps venudes en ALDI

aldi-supermercat

ALDI va emetre divendres un comunicat a on anunciava que retirava «preventivament» el producte per a estudiar quins serien els lots afectats | València Diari

 

Després de la gran polèmica que va causar la listeriosi este passat mes d’agost, cada notícia sobre este bacteri causa alerta en la població. L’últim cas s’ha donat ara en la famosa cadena de supermercats ALDI. Des de la mateixa empresa han confirmat l’existència del bacteri de la listeriosi en un dels seus productes: els “Mini Blinis”.

 

Es tracta d’unes xicotetes creps que, normalment, són utilitzades per a muntar canapés. Són, més concretament, les creps de la línia ‘Special’ d’ALDI, fets a base de farina de blat, llet i ou. Segons ha comunicat l’empresa, el lot afectat seria el següent: Mini Blinis de Special ALDI. Data de caducitat 22.11.10. Lot: 101.111 DCL. D’altra banda, la cadena de supermercats ha posat a disposició de tots els afectats una línia d’atenció al client per a qualsevol dubte que els puga eixir: 900 902 466. 

 

mini-blinis-aldi

Un lot dels ‘Mini Blinis’ ha sigut retirat del mercat després de detectar listèria | ALDI Supermercados

 

Es van retirar tots els lots de forma preventiva per a fer l’estudi

En el comunicat que ALDI ha publicat després de l’incident, ha lamentat els fets succeïts i demana als clients que tinguen el lot d’este producte en sa casa que no el consumisquen. Per altra banda, tots els lots d’este producte  seran arreplegats en les botigues, en físic, per a procedir a la seua devolució.

 

La publicació del comunicat es va fer el passat divendres de vesprada i, en el mateix moment, van informar que es retirarien totes les unitats de forma preventiva per a poder detectar de quin lot era el que seria portador del bacteri. Finalment, han assegurat que la listèria s’ha detectat «exclusivament» en un lot

 

A més, la mateixa cadena de supermercats s’ha posat a disposició dels servicis mèdics. Tal com apunten en el seu comunicat, facilitaran «puntualment tota la informació necessària, col·laborant estretament» amb les autoritats sanitàries.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.