13.2 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Nou cas de listèria en unes creps venudes en ALDI

aldi-supermercat

ALDI va emetre divendres un comunicat a on anunciava que retirava «preventivament» el producte per a estudiar quins serien els lots afectats | València Diari

 

Després de la gran polèmica que va causar la listeriosi este passat mes d’agost, cada notícia sobre este bacteri causa alerta en la població. L’últim cas s’ha donat ara en la famosa cadena de supermercats ALDI. Des de la mateixa empresa han confirmat l’existència del bacteri de la listeriosi en un dels seus productes: els “Mini Blinis”.

 

Es tracta d’unes xicotetes creps que, normalment, són utilitzades per a muntar canapés. Són, més concretament, les creps de la línia ‘Special’ d’ALDI, fets a base de farina de blat, llet i ou. Segons ha comunicat l’empresa, el lot afectat seria el següent: Mini Blinis de Special ALDI. Data de caducitat 22.11.10. Lot: 101.111 DCL. D’altra banda, la cadena de supermercats ha posat a disposició de tots els afectats una línia d’atenció al client per a qualsevol dubte que els puga eixir: 900 902 466. 

 

mini-blinis-aldi

Un lot dels ‘Mini Blinis’ ha sigut retirat del mercat després de detectar listèria | ALDI Supermercados

 

Es van retirar tots els lots de forma preventiva per a fer l’estudi

En el comunicat que ALDI ha publicat després de l’incident, ha lamentat els fets succeïts i demana als clients que tinguen el lot d’este producte en sa casa que no el consumisquen. Per altra banda, tots els lots d’este producte  seran arreplegats en les botigues, en físic, per a procedir a la seua devolució.

 

La publicació del comunicat es va fer el passat divendres de vesprada i, en el mateix moment, van informar que es retirarien totes les unitats de forma preventiva per a poder detectar de quin lot era el que seria portador del bacteri. Finalment, han assegurat que la listèria s’ha detectat «exclusivament» en un lot

 

A més, la mateixa cadena de supermercats s’ha posat a disposició dels servicis mèdics. Tal com apunten en el seu comunicat, facilitaran «puntualment tota la informació necessària, col·laborant estretament» amb les autoritats sanitàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.

L’Ajuntament d’Alacant ha aprovat l’ajuda de 300 euros per cada fill nascut en 2025

Alacant ha aprovat la resolució provisional de les ajudes per naixement de 2025: 300 euros per fill i 100.000 euros de dotació. 332 famílies ja assignades i la resta es pagarà amb càrrec a 2026 si complix les bases.

Camps demana a Pérez Llorca la data del congrés regional del PPCV

El expresident ha demanat al secretari general del PPCV que concrete el calendari del congrés regional i explique per què no s'ha convocat. També reclama garanties perquè els aspirants puguen dirigir-se a la militància.

L’acusació readmesa en la causa de la DANA demana anul·lar la instrucció des de setembre

L'Audiència de València va estimar el recurs i va readmetre a l'acusació particular. Després d'això, ha demanat anul·lar l'actuat entre el 4 de setembre i el 10 de desembre o repetir les diligències.

El PSPV demana el nom del funcionari que suposadament va esborrar missatges del mòbil de Conca

El PSPV-PSOE ha anunciat que sol·licitarà identificar al funcionari que va fer el canvi de mòbil de José Manuel Cuenca, després del qual es van perdre mesos de missatges. Reclama també l'acte administratiu i el llistat de crides per a aclarir decisions durant la DANA.

Lorenzo Silva, Premi Alacant Noir 2025 per la seua trajectòria en la ficció policial

Lorenzo Silva rebrà el Premi Alacant Noir 2025 en reconeixement a la seua trajectòria en la ficció policial. El lliurament està previst el 18 de desembre a casa Mediterrani.

Ha mort un conductor de 24 anys després de ser atropellat en eixir del seu cotxe en l’AP-7 a Dénia

Un jove de 24 anys ha mort en ser atropellat després de baixar-se del seu cotxe en l'AP-7 a l'altura de Dénia. El succés, en el km 602 sentit València, ha provocat retencions.

Terra Nullius inaugura Fragments amb una mirada crítica a les infraestructures energètiques

Terra Nullius, d'Andreu Esteban, obri la quinta edició de Fragments amb una anàlisi visual sobre com el desplegament energètic reconfigura el paisatge valencià. La mostra s'inaugura l'11 de desembre i podrà visitar-se fins al 8 de febrer a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.