11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Nou horari de Mercadona a partir d’este dijous davant la crisi de coronavirus

Mercadona coronavirus

Els clients hauran de mantindre la distància mínima de seguretat en les cues | Agència EFE

 

Mercadona ha enviat noves mesures de seguretat i recomanacions per als seus clients durant l’alerta sanitària pel coronavirus que inclouen una modificació de l’horari d’obertura, que serà de 09.00 a 19.00 hores, i també posarà gel desinfectant i paper per a què els usuaris puguen netejar el mànec del carro abans d’usar-lo.

 

Estes mesures actualitzen les ja adoptades dilluns passat 16 de març i entraran en vigor este dijous, de les que s’informava tant a través dels membres de la plantilla com per mitjà de cartelleria, megafonia i xarxes socials.

 

Prioritat per a determinats col·lectius

Entre estes recomanacions estaven: Acudir solament una persona a fer la compra (no en família, o amb xiquets o grups), i no acudir a fer la compra persones que formen part dels grups de risc; ancians, persones amb malalties cròniques. Com a novetat, la cadena ha indicat que majors, persones amb discapacitat, amb mobilitat reduïda, embarassades, i els acompanyants necessaris tindran prioritat per a realitzar les seues compres.

 

A demés, continuen recomanant espaiar la compra al llarg del dia i no a l’hora d’obertura de l’establiment, amb el que hi ha garantia de poder atendre a tots els clients cada dia. També demanen, per solidaritat, realitzar la compra amb agilitat i rapidesa i no emmagatzemar innecessàriament productes: el subministrament de productes de primera necessitat està més que garantit. I demanen pagar preferentment amb targeta i evitar l’ús de diners en efectiu.

Últimes notícies

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.