Nou horari de Mercadona a partir d’este dijous davant la crisi de coronavirus

Mercadona coronavirus

Els clients hauran de mantindre la distància mínima de seguretat en les cues | Agència EFE

 

Mercadona ha enviat noves mesures de seguretat i recomanacions per als seus clients durant l’alerta sanitària pel coronavirus que inclouen una modificació de l’horari d’obertura, que serà de 09.00 a 19.00 hores, i també posarà gel desinfectant i paper per a què els usuaris puguen netejar el mànec del carro abans d’usar-lo.

 

Estes mesures actualitzen les ja adoptades dilluns passat 16 de març i entraran en vigor este dijous, de les que s’informava tant a través dels membres de la plantilla com per mitjà de cartelleria, megafonia i xarxes socials.

 

Prioritat per a determinats col·lectius

Entre estes recomanacions estaven: Acudir solament una persona a fer la compra (no en família, o amb xiquets o grups), i no acudir a fer la compra persones que formen part dels grups de risc; ancians, persones amb malalties cròniques. Com a novetat, la cadena ha indicat que majors, persones amb discapacitat, amb mobilitat reduïda, embarassades, i els acompanyants necessaris tindran prioritat per a realitzar les seues compres.

 

A demés, continuen recomanant espaiar la compra al llarg del dia i no a l’hora d’obertura de l’establiment, amb el que hi ha garantia de poder atendre a tots els clients cada dia. També demanen, per solidaritat, realitzar la compra amb agilitat i rapidesa i no emmagatzemar innecessàriament productes: el subministrament de productes de primera necessitat està més que garantit. I demanen pagar preferentment amb targeta i evitar l’ús de diners en efectiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.