Nou horari de Mercadona a partir d’este dijous davant la crisi de coronavirus

Mercadona coronavirus

Els clients hauran de mantindre la distància mínima de seguretat en les cues | Agència EFE

 

Mercadona ha enviat noves mesures de seguretat i recomanacions per als seus clients durant l’alerta sanitària pel coronavirus que inclouen una modificació de l’horari d’obertura, que serà de 09.00 a 19.00 hores, i també posarà gel desinfectant i paper per a què els usuaris puguen netejar el mànec del carro abans d’usar-lo.

 

Estes mesures actualitzen les ja adoptades dilluns passat 16 de març i entraran en vigor este dijous, de les que s’informava tant a través dels membres de la plantilla com per mitjà de cartelleria, megafonia i xarxes socials.

 

Prioritat per a determinats col·lectius

Entre estes recomanacions estaven: Acudir solament una persona a fer la compra (no en família, o amb xiquets o grups), i no acudir a fer la compra persones que formen part dels grups de risc; ancians, persones amb malalties cròniques. Com a novetat, la cadena ha indicat que majors, persones amb discapacitat, amb mobilitat reduïda, embarassades, i els acompanyants necessaris tindran prioritat per a realitzar les seues compres.

 

A demés, continuen recomanant espaiar la compra al llarg del dia i no a l’hora d’obertura de l’establiment, amb el que hi ha garantia de poder atendre a tots els clients cada dia. També demanen, per solidaritat, realitzar la compra amb agilitat i rapidesa i no emmagatzemar innecessàriament productes: el subministrament de productes de primera necessitat està més que garantit. I demanen pagar preferentment amb targeta i evitar l’ús de diners en efectiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.