11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Nou horari de Mercadona a partir d’este dijous davant la crisi de coronavirus

Mercadona coronavirus

Els clients hauran de mantindre la distància mínima de seguretat en les cues | Agència EFE

 

Mercadona ha enviat noves mesures de seguretat i recomanacions per als seus clients durant l’alerta sanitària pel coronavirus que inclouen una modificació de l’horari d’obertura, que serà de 09.00 a 19.00 hores, i també posarà gel desinfectant i paper per a què els usuaris puguen netejar el mànec del carro abans d’usar-lo.

 

Estes mesures actualitzen les ja adoptades dilluns passat 16 de març i entraran en vigor este dijous, de les que s’informava tant a través dels membres de la plantilla com per mitjà de cartelleria, megafonia i xarxes socials.

 

Prioritat per a determinats col·lectius

Entre estes recomanacions estaven: Acudir solament una persona a fer la compra (no en família, o amb xiquets o grups), i no acudir a fer la compra persones que formen part dels grups de risc; ancians, persones amb malalties cròniques. Com a novetat, la cadena ha indicat que majors, persones amb discapacitat, amb mobilitat reduïda, embarassades, i els acompanyants necessaris tindran prioritat per a realitzar les seues compres.

 

A demés, continuen recomanant espaiar la compra al llarg del dia i no a l’hora d’obertura de l’establiment, amb el que hi ha garantia de poder atendre a tots els clients cada dia. També demanen, per solidaritat, realitzar la compra amb agilitat i rapidesa i no emmagatzemar innecessàriament productes: el subministrament de productes de primera necessitat està més que garantit. I demanen pagar preferentment amb targeta i evitar l’ús de diners en efectiu.

Últimes notícies

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.