Nou horari d’obertura dels mercats municipals de València

Multen al Mercat Central de València per no estar equipat per al coronavirus

Actualment, hi ha 13 mercats municipals actius | Wikipedia

 

A partir de demà, dimecres 24 de març, els mercats municipals de València modifiquen, durant l’estat d’alarma i en les seues eventuals pròrrogues, l’horari d’obertura al públic, que passa a ser de 9 a 14 hores. Esta mesura té com a objectiu garantir l’obertura, vigilància i tancament dels mercats de districte.

 

Açò afectarà a 13 mercats actualment en actiu: Algirós, Benicalap, Benimàmet, Cabanyal, Castella, Central, Jerusalem, Jesús-Patraix, Mossén Sorell, Natzaret, Rojas Clemente, Russafa i Torrefiel.

 

Les persones venedores podran entrar als mercats de districte a les 8 hores i eixir a les 15:30 hores per a obrir i tancar els llocs de venda, preparar, aprovisionar o retirar el gènere.

 

El regidor de Comerç, Carlos Galiana, ha posat en valor el treball dels venedors i les venedores d’estos recintes: «Els mercats municipals estan sent més que mai la despensa dels nostres barris, omplint les nostres cases de productes frescos i de proximitat de l’horta de València. Des de l’Ajuntament garatim totes les mesures de seguretat sanitàries en els mercats municipals i el seu total abastiment gràcies als nostres agricultors i als treballadors de Mercavalència».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.

El PP exigix a Ximo Puig explicacions i el seu cessament com a ambaixador després del processament del seu germà

El PPCV reclama que Ximo Puig done explicacions públiques i deixe el càrrec d'ambaixador davant l'OCDE després que l'Audiència de València haja confirmat el processament del seu germà Francis Puig per una presumpta trama de subvencions.

L’UCO detalla reunions de Jorge Bellver amb l’empresari d’Assut per a tractar operacions urbanístiques

Un nou informe de l'UCO aporta al jutjat detalls sobre reunions de Jorge Bellver amb l'empresari Jaime Febrer i reforça la tesi d'obsequis per a influir en tràmits urbanístics a València.