Nou horari d’obertura dels mercats municipals de València

Multen al Mercat Central de València per no estar equipat per al coronavirus

Actualment, hi ha 13 mercats municipals actius | Wikipedia

 

A partir de demà, dimecres 24 de març, els mercats municipals de València modifiquen, durant l’estat d’alarma i en les seues eventuals pròrrogues, l’horari d’obertura al públic, que passa a ser de 9 a 14 hores. Esta mesura té com a objectiu garantir l’obertura, vigilància i tancament dels mercats de districte.

 

Açò afectarà a 13 mercats actualment en actiu: Algirós, Benicalap, Benimàmet, Cabanyal, Castella, Central, Jerusalem, Jesús-Patraix, Mossén Sorell, Natzaret, Rojas Clemente, Russafa i Torrefiel.

 

Les persones venedores podran entrar als mercats de districte a les 8 hores i eixir a les 15:30 hores per a obrir i tancar els llocs de venda, preparar, aprovisionar o retirar el gènere.

 

El regidor de Comerç, Carlos Galiana, ha posat en valor el treball dels venedors i les venedores d’estos recintes: «Els mercats municipals estan sent més que mai la despensa dels nostres barris, omplint les nostres cases de productes frescos i de proximitat de l’horta de València. Des de l’Ajuntament garatim totes les mesures de seguretat sanitàries en els mercats municipals i el seu total abastiment gràcies als nostres agricultors i als treballadors de Mercavalència».

 

Últimes notícies

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.

El Port d’Alacant supera el milió de tones i dispara el seu trànsit de mercaderies i passatgers

El Port d'Alacant ha mogut una mica més d'un milió de tones entre gener i abril, un 16,6% més interanual, amb fortes pujades en contenidors, graneles líquids, vehicles i creuers.

L’oposició tomba en Les Corts el dictamen de la dana i l’acusa d’il·legal i fals

PSPV i Compromís presenten en Les Corts esmenes a la totalitat contra el dictamen de la comissió de la dana de 2024, que veuen il·legal, immoral i allunyat de la realitat viscuda.

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.