Nou horari d’obertura dels mercats municipals de València

Multen al Mercat Central de València per no estar equipat per al coronavirus

Actualment, hi ha 13 mercats municipals actius | Wikipedia

 

A partir de demà, dimecres 24 de març, els mercats municipals de València modifiquen, durant l’estat d’alarma i en les seues eventuals pròrrogues, l’horari d’obertura al públic, que passa a ser de 9 a 14 hores. Esta mesura té com a objectiu garantir l’obertura, vigilància i tancament dels mercats de districte.

 

Açò afectarà a 13 mercats actualment en actiu: Algirós, Benicalap, Benimàmet, Cabanyal, Castella, Central, Jerusalem, Jesús-Patraix, Mossén Sorell, Natzaret, Rojas Clemente, Russafa i Torrefiel.

 

Les persones venedores podran entrar als mercats de districte a les 8 hores i eixir a les 15:30 hores per a obrir i tancar els llocs de venda, preparar, aprovisionar o retirar el gènere.

 

El regidor de Comerç, Carlos Galiana, ha posat en valor el treball dels venedors i les venedores d’estos recintes: «Els mercats municipals estan sent més que mai la despensa dels nostres barris, omplint les nostres cases de productes frescos i de proximitat de l’horta de València. Des de l’Ajuntament garatim totes les mesures de seguretat sanitàries en els mercats municipals i el seu total abastiment gràcies als nostres agricultors i als treballadors de Mercavalència».

 

Últimes notícies

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.