17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Nou horari d’obertura dels mercats municipals de València

Multen al Mercat Central de València per no estar equipat per al coronavirus

Actualment, hi ha 13 mercats municipals actius | Wikipedia

 

A partir de demà, dimecres 24 de març, els mercats municipals de València modifiquen, durant l’estat d’alarma i en les seues eventuals pròrrogues, l’horari d’obertura al públic, que passa a ser de 9 a 14 hores. Esta mesura té com a objectiu garantir l’obertura, vigilància i tancament dels mercats de districte.

 

Açò afectarà a 13 mercats actualment en actiu: Algirós, Benicalap, Benimàmet, Cabanyal, Castella, Central, Jerusalem, Jesús-Patraix, Mossén Sorell, Natzaret, Rojas Clemente, Russafa i Torrefiel.

 

Les persones venedores podran entrar als mercats de districte a les 8 hores i eixir a les 15:30 hores per a obrir i tancar els llocs de venda, preparar, aprovisionar o retirar el gènere.

 

El regidor de Comerç, Carlos Galiana, ha posat en valor el treball dels venedors i les venedores d’estos recintes: «Els mercats municipals estan sent més que mai la despensa dels nostres barris, omplint les nostres cases de productes frescos i de proximitat de l’horta de València. Des de l’Ajuntament garatim totes les mesures de seguretat sanitàries en els mercats municipals i el seu total abastiment gràcies als nostres agricultors i als treballadors de Mercavalència».

 

Últimes notícies

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.