Sanitat activa tres alertes sanitàries per productes distribuïts en el territori valencià

Torró

Un dels productes afectats per l’alerta sanitària | Openfoodfacts

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha activat una alerta sanitària al voltant de diferents productes venuts dins del territori valencià.

 

De la primera es va tindre coneixement el passat 04.12.19, a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI), d’una notificació d’alerta traslladada per les Autoritats Sanitàries de Madrid, relativa a la presència de gluten no etiquetat en comí molt de la marca ‘Ducros’.

 

En la mateixa línia, l’entitat advertix de la comercialització de productes gelats de coco amb cacau amb presència de gluten no declarat en l’etiquetatge. Els productes implicats són, gelats de coco amb cacau Abbot Kinney’s: Coco Frost Cacau 125ml i Coco Frost Cacau 500ml

 

Per últim, l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició va advertir el passat dia 20 de desembre de la presència de llet no esmentada en l’etiquetatge en torró bla d’ametla procedent de Catalunya.

 

L’empresa fabricadora Torrons Vicens va decidir ampliar l’alerta a tot el producte Torró Bla d’ametla en presentació de 500 gr, 300 gr i 200 gr de qualsevol lot fabricat amb anterioritat al 18.12.2019.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.

Un camió de Bombers de València donarà suport als bombers voluntaris d’Atalaya, al cor de l’Amazònia

Bombers pel Món presentarà en València la primera fase d’un projecte solidari que inclou la formació de bombers voluntaris i l’enviament d’un camió nodrissa a Atalaya, en plena Amazònia peruana.

La Fe es converteix en centre de referència valencià en consell genètic per a càncer hematològic

L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha sigut acreditat com a unitat de referència en consell genètic per a síndromes de predisposició al càncer hematològic per a tota la Comunitat Valenciana, després de superar un exigent procés d'avaluació de la Conselleria de Sanitat.

Veïns de Novelda s’alcen contra dos macroplantes solars que amenaçen 340 hectàrees de camp

Agricultors, propietaris i associacions de Novelda i municipis veïns s’han organitzat contra dos macroplantes solars que podrien ocupar 340 hectàrees de sòl agrícola productiu al paratge de La Horna i entorns.