Sanitat activa tres alertes sanitàries per productes distribuïts en el territori valencià

Torró

Un dels productes afectats per l’alerta sanitària | Openfoodfacts

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha activat una alerta sanitària al voltant de diferents productes venuts dins del territori valencià.

 

De la primera es va tindre coneixement el passat 04.12.19, a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI), d’una notificació d’alerta traslladada per les Autoritats Sanitàries de Madrid, relativa a la presència de gluten no etiquetat en comí molt de la marca ‘Ducros’.

 

En la mateixa línia, l’entitat advertix de la comercialització de productes gelats de coco amb cacau amb presència de gluten no declarat en l’etiquetatge. Els productes implicats són, gelats de coco amb cacau Abbot Kinney’s: Coco Frost Cacau 125ml i Coco Frost Cacau 500ml

 

Per últim, l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició va advertir el passat dia 20 de desembre de la presència de llet no esmentada en l’etiquetatge en torró bla d’ametla procedent de Catalunya.

 

L’empresa fabricadora Torrons Vicens va decidir ampliar l’alerta a tot el producte Torró Bla d’ametla en presentació de 500 gr, 300 gr i 200 gr de qualsevol lot fabricat amb anterioritat al 18.12.2019.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.