Sanitat activa tres alertes sanitàries per productes distribuïts en el territori valencià

Torró

Un dels productes afectats per l’alerta sanitària | Openfoodfacts

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha activat una alerta sanitària al voltant de diferents productes venuts dins del territori valencià.

 

De la primera es va tindre coneixement el passat 04.12.19, a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI), d’una notificació d’alerta traslladada per les Autoritats Sanitàries de Madrid, relativa a la presència de gluten no etiquetat en comí molt de la marca ‘Ducros’.

 

En la mateixa línia, l’entitat advertix de la comercialització de productes gelats de coco amb cacau amb presència de gluten no declarat en l’etiquetatge. Els productes implicats són, gelats de coco amb cacau Abbot Kinney’s: Coco Frost Cacau 125ml i Coco Frost Cacau 500ml

 

Per últim, l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició va advertir el passat dia 20 de desembre de la presència de llet no esmentada en l’etiquetatge en torró bla d’ametla procedent de Catalunya.

 

L’empresa fabricadora Torrons Vicens va decidir ampliar l’alerta a tot el producte Torró Bla d’ametla en presentació de 500 gr, 300 gr i 200 gr de qualsevol lot fabricat amb anterioritat al 18.12.2019.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.