Sanitat activa tres alertes sanitàries per productes distribuïts en el territori valencià

Torró

Un dels productes afectats per l’alerta sanitària | Openfoodfacts

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha activat una alerta sanitària al voltant de diferents productes venuts dins del territori valencià.

 

De la primera es va tindre coneixement el passat 04.12.19, a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI), d’una notificació d’alerta traslladada per les Autoritats Sanitàries de Madrid, relativa a la presència de gluten no etiquetat en comí molt de la marca ‘Ducros’.

 

En la mateixa línia, l’entitat advertix de la comercialització de productes gelats de coco amb cacau amb presència de gluten no declarat en l’etiquetatge. Els productes implicats són, gelats de coco amb cacau Abbot Kinney’s: Coco Frost Cacau 125ml i Coco Frost Cacau 500ml

 

Per últim, l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició va advertir el passat dia 20 de desembre de la presència de llet no esmentada en l’etiquetatge en torró bla d’ametla procedent de Catalunya.

 

L’empresa fabricadora Torrons Vicens va decidir ampliar l’alerta a tot el producte Torró Bla d’ametla en presentació de 500 gr, 300 gr i 200 gr de qualsevol lot fabricat amb anterioritat al 18.12.2019.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Bernabé acusa Pérez Llorca d’estafar els valencians per no forçar Feijóo a desbloquejar la financiació

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha qualificat d’estafa que el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, no pressione Alberto Núñez Feijóo per alçar el bloqueig del nou sistema de financiació autonòmica que, segons afirma, doblaria els recursos per a la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing de deute autonòmic amb un 40,4 % del seu PIB

La Comunitat Valenciana ha acumulat 64.348 milions de deute públic en el primer trimestre de lany i registra la ràtio més alta despanya, amb un 40,4 % del seu PIB, segons el Banc dEspanya.

Bernabé acusa Catalá de esquivar responsabilitats per la DANA mortal de València

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de no assumir cap responsabilitat per la DANA del 29 d’octubre de 2024 i de carregar-les sobre altres administracions després de la seua compareixença en la comissió d’investigació del Congrés.

Detinguts dos lladres per robar 2.000 quilos de coure en pobles d’Alacant i València

Dos hòmens de 21 i 41 anys han sigut detinguts acusats de robar 2.000 quilos de coure en l’enllumenat públic i carregadors de vehicles elèctrics de diversos pobles d’Alacant i València, amb un perjuí que supera els 100.000 euros.

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.

Educació reprén dijous la negociació amb els sindicats docents sobre inclusió

La Conselleria d'Educació ha convocat per a dijous una nova mesa sectorial amb els cinc sindicats de l'ensenyament públic per a negociar les mesures d'inclusió, després de la suspensió de la vaga indefinida docent iniciada el 11 de maig.

Les falsificacions fan perdre més de 1.200 milions d’euros cada any a Espanya

Les falsificacions en confecció, bosses, joieria i rellotgeria provoquen a Espanya pèrdues anuals de més de 1.200 milions d’euros, segons la EUIPO amb seu a Alacant.

Ferran Torres iguala Albiol com a valencianista amb més partits amb Espanya

Ferran Torres ha arribat als 58 partits amb la selecció espanyola en el debut mundialista contra Cap Verd i ha igualat així el registre de Raúl Albiol com a jugador valencià amb més internacionalitats.