Sanitat activa tres alertes sanitàries per productes distribuïts en el territori valencià

Torró

Un dels productes afectats per l’alerta sanitària | Openfoodfacts

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha activat una alerta sanitària al voltant de diferents productes venuts dins del territori valencià.

 

De la primera es va tindre coneixement el passat 04.12.19, a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI), d’una notificació d’alerta traslladada per les Autoritats Sanitàries de Madrid, relativa a la presència de gluten no etiquetat en comí molt de la marca ‘Ducros’.

 

En la mateixa línia, l’entitat advertix de la comercialització de productes gelats de coco amb cacau amb presència de gluten no declarat en l’etiquetatge. Els productes implicats són, gelats de coco amb cacau Abbot Kinney’s: Coco Frost Cacau 125ml i Coco Frost Cacau 500ml

 

Per últim, l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició va advertir el passat dia 20 de desembre de la presència de llet no esmentada en l’etiquetatge en torró bla d’ametla procedent de Catalunya.

 

L’empresa fabricadora Torrons Vicens va decidir ampliar l’alerta a tot el producte Torró Bla d’ametla en presentació de 500 gr, 300 gr i 200 gr de qualsevol lot fabricat amb anterioritat al 18.12.2019.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.