9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Sanitat retira uns lots de desodorant contaminat

 

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (Aemps) ha informat de la retirada del mercat del desodorant Byly Bio dermo roll-on‘ per contaminació microbiològica.

 

S’ha procedit a la retirada del mercat i a la recuperació dels lots 0707 i 0708 d’este cosmètic per la presència del microorganisme Pseudomona aeruginosa, i s’ha recomanat als consumidors que disposen d’alguna unitat que es dirigisquen a l’establiment a on el van adquirir per a la seua devolució.

 

En una nota, l’Aemps ha explicat que els Laboratoris Byly els han comunicat la retirada voluntària dels citats lots en detectar la contaminació i que han iniciat la recuperació dels consumidors.

 

La citada empresa ha explicat, a través de la seua pàgina web, de com procedir per a la devolució del producte. Les mesures adoptades per l’empresa han sigut comunicades a les autoritats sanitàries de les comunitats autònomes per a la seua difusió i actuacions oportunes.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.