No tot són males notícies: El servei que és un 47% més barat en plena pandèmia

El preu dels bitllets d’avió ha caigut fins a gairebé la meitat en comparació amb l’estiu prepandèmia del 2019, segons un estudi de l’agència de viatges online eDreams. El preu mitjà dels vols este estiu ronda els 150 euros, un 47% més barats que a l’estiu del 2019 (280 euros).

Les Illes Balears i les Canàries, les destinacions preferides

En el rànquing dels destins més demandats per les vacances de juny, juliol i agost, les Illes Balears es posicionen com la destinació preferida, seguida de les Illes Canàries. 

 

Per ordre de nombre de reserves, el ‘top ten‘ de la llista està format per Menorca, Eivissa, Palma, Tenerife, Gran Canària, Lanzarote, Màlaga, Sevilla, Fuerteventura i Santiago de Compostel·la. 

 

A diferència d’altres estius, el 100% de destinacions són de l’Estat i no hi ha ciutats europees.

 

Els viatgers espanyols prioritzaran l’escapada de proximitat, segons eDreams

Segons eDreams, els viatgers espanyols prioritzaran aquest any l’escapada propera davant dels viatges de llarg recorregut, tant en els mesos de juliol i agost (93%) com de setembre i octubre (87%). Respecte al nombre de viatgers per reserva, la xifra es manté pràcticament igual que els últims dos anys, tant en els mesos de juliol i agost com en l’estiu tardà: dues persones per viatge. 

 

L’única excepció es va donar l’any passat al juliol i agost, en els quals la xifra pujava a tres persones per reserva. La tendència a la baixa del preu dels bitllets d’avió s’hauria de mantenir els mesos de setembre i octubre, en els quals la despesa per bitllet se situa en 155 euros (uns 5 euros més), mentre que el 2020 i 2019 pujava a 181 i 208 euros, respectivament.

 

De cara a final de temporada (mesos de setembre i octubre), ja hi ha algunes ciutats europees entre els destins més desitjats, com per exemple Roma i París. Tot i això, els principals llocs del llistat encara els segueixen ocupant ciutats espanyoles.

 

Les aerolínies demanen al govern que prioritze les vacunacions a les tripulacions dels avions

D’altra banda, l’Associació de Línies Aèries (ALA) ha fet una petició al govern espanyol: li demana prioritzar la vacunació a les tripulacions dels avions per ser considerat un «sector estratègic». L’ALA agrupa el 85% de les companyies del sector del trànsit aeri. A més, també reclamen que es permeta a les companyies dur a terme este procés de «forma ordenada» mitjançant els seus serveis mèdics i mútues.

L’associació ha advertit que, de no ser així, molts pilots i tripulants no podrien volar i molts avions quedarien a terra a les portes de l’estiu, en un moment que consideren «especialment decisiu per a la recuperació del turisme».

 

 

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.