No tot són males notícies: El servei que és un 47% més barat en plena pandèmia

El preu dels bitllets d’avió ha caigut fins a gairebé la meitat en comparació amb l’estiu prepandèmia del 2019, segons un estudi de l’agència de viatges online eDreams. El preu mitjà dels vols este estiu ronda els 150 euros, un 47% més barats que a l’estiu del 2019 (280 euros).

Les Illes Balears i les Canàries, les destinacions preferides

En el rànquing dels destins més demandats per les vacances de juny, juliol i agost, les Illes Balears es posicionen com la destinació preferida, seguida de les Illes Canàries. 

 

Per ordre de nombre de reserves, el ‘top ten‘ de la llista està format per Menorca, Eivissa, Palma, Tenerife, Gran Canària, Lanzarote, Màlaga, Sevilla, Fuerteventura i Santiago de Compostel·la. 

 

A diferència d’altres estius, el 100% de destinacions són de l’Estat i no hi ha ciutats europees.

 

Els viatgers espanyols prioritzaran l’escapada de proximitat, segons eDreams

Segons eDreams, els viatgers espanyols prioritzaran aquest any l’escapada propera davant dels viatges de llarg recorregut, tant en els mesos de juliol i agost (93%) com de setembre i octubre (87%). Respecte al nombre de viatgers per reserva, la xifra es manté pràcticament igual que els últims dos anys, tant en els mesos de juliol i agost com en l’estiu tardà: dues persones per viatge. 

 

L’única excepció es va donar l’any passat al juliol i agost, en els quals la xifra pujava a tres persones per reserva. La tendència a la baixa del preu dels bitllets d’avió s’hauria de mantenir els mesos de setembre i octubre, en els quals la despesa per bitllet se situa en 155 euros (uns 5 euros més), mentre que el 2020 i 2019 pujava a 181 i 208 euros, respectivament.

 

De cara a final de temporada (mesos de setembre i octubre), ja hi ha algunes ciutats europees entre els destins més desitjats, com per exemple Roma i París. Tot i això, els principals llocs del llistat encara els segueixen ocupant ciutats espanyoles.

 

Les aerolínies demanen al govern que prioritze les vacunacions a les tripulacions dels avions

D’altra banda, l’Associació de Línies Aèries (ALA) ha fet una petició al govern espanyol: li demana prioritzar la vacunació a les tripulacions dels avions per ser considerat un «sector estratègic». L’ALA agrupa el 85% de les companyies del sector del trànsit aeri. A més, també reclamen que es permeta a les companyies dur a terme este procés de «forma ordenada» mitjançant els seus serveis mèdics i mútues.

L’associació ha advertit que, de no ser així, molts pilots i tripulants no podrien volar i molts avions quedarien a terra a les portes de l’estiu, en un moment que consideren «especialment decisiu per a la recuperació del turisme».

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.