No tot són males notícies: El servei que és un 47% més barat en plena pandèmia

El preu dels bitllets d’avió ha caigut fins a gairebé la meitat en comparació amb l’estiu prepandèmia del 2019, segons un estudi de l’agència de viatges online eDreams. El preu mitjà dels vols este estiu ronda els 150 euros, un 47% més barats que a l’estiu del 2019 (280 euros).

Les Illes Balears i les Canàries, les destinacions preferides

En el rànquing dels destins més demandats per les vacances de juny, juliol i agost, les Illes Balears es posicionen com la destinació preferida, seguida de les Illes Canàries. 

 

Per ordre de nombre de reserves, el ‘top ten‘ de la llista està format per Menorca, Eivissa, Palma, Tenerife, Gran Canària, Lanzarote, Màlaga, Sevilla, Fuerteventura i Santiago de Compostel·la. 

 

A diferència d’altres estius, el 100% de destinacions són de l’Estat i no hi ha ciutats europees.

 

Els viatgers espanyols prioritzaran l’escapada de proximitat, segons eDreams

Segons eDreams, els viatgers espanyols prioritzaran aquest any l’escapada propera davant dels viatges de llarg recorregut, tant en els mesos de juliol i agost (93%) com de setembre i octubre (87%). Respecte al nombre de viatgers per reserva, la xifra es manté pràcticament igual que els últims dos anys, tant en els mesos de juliol i agost com en l’estiu tardà: dues persones per viatge. 

 

L’única excepció es va donar l’any passat al juliol i agost, en els quals la xifra pujava a tres persones per reserva. La tendència a la baixa del preu dels bitllets d’avió s’hauria de mantenir els mesos de setembre i octubre, en els quals la despesa per bitllet se situa en 155 euros (uns 5 euros més), mentre que el 2020 i 2019 pujava a 181 i 208 euros, respectivament.

 

De cara a final de temporada (mesos de setembre i octubre), ja hi ha algunes ciutats europees entre els destins més desitjats, com per exemple Roma i París. Tot i això, els principals llocs del llistat encara els segueixen ocupant ciutats espanyoles.

 

Les aerolínies demanen al govern que prioritze les vacunacions a les tripulacions dels avions

D’altra banda, l’Associació de Línies Aèries (ALA) ha fet una petició al govern espanyol: li demana prioritzar la vacunació a les tripulacions dels avions per ser considerat un «sector estratègic». L’ALA agrupa el 85% de les companyies del sector del trànsit aeri. A més, també reclamen que es permeta a les companyies dur a terme este procés de «forma ordenada» mitjançant els seus serveis mèdics i mútues.

L’associació ha advertit que, de no ser així, molts pilots i tripulants no podrien volar i molts avions quedarien a terra a les portes de l’estiu, en un moment que consideren «especialment decisiu per a la recuperació del turisme».

 

 

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.