9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Un veí de Castelló s’endú més d’1,7 milions d’euros en la Primitiva

L’amo d’un bitllet de la Primitiva validat en Castelló de la Plana cobrarà més d’1,7 milions d’euros com a únic encertant de Primera Categoria (sis encerts) en el sorteig celebrat este dijous. El bitllet ha sigut validat en el Despatx Receptor número 23.085, situat en el carrer de Ribelles Comín de Castelló, segons ha informat Loteries i Apostes de l’Estat.

 

La combinació guanyadora del sorteig de la Primitiva celebrat este dijous, 9 de gener, ha estat formada pels números 3, 19, 34, 36, 44 i 48. El complementari ha sigut el 4 i el reintegrament, el 3.

 

El pot se situa en 20,5 milions d’euros

En este sorteig, no hi ha hagut bitllets encertants de Categoria Especial (sis encerts i reintegrament), pel que el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig de la Primitiva, i que només es podrà endur un únic encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial, se situa en 20,5 milions d’euros.

 

Com que no hi ha hagut bitllets encertants de Segona Categoria (cinc encerts i complementari), l’import destinat a esta Categoria passa a incrementar el de la immediata inferior, és a dir, la Tercera Categoria (cinc encerts i complementari), premiada amb 4.160 euros, que ha tingut 198 encertants.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.