16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Consum ofereix més de 3.000 ocupacions per a la campanya d’estiu

La cooperativa de supermercats Consum ofereix més 3.000 llocs de treball en els seus més de 480 supermercats per a reforçar la seua plantilla durant la campanya d’estiu i substitucions de vacances per als pròxims mesos.

Les ofertes de treball, que ja estan disponibles al web de Consum, són fonamentalment per a cobrir tasques operatives als seus supermercats, centres logístics i seu. La temporada de contractació s’estén des de principis d’abril fins a finals del mes de setembre, segons ha detallat en un comunicat.

Superat aquest període de temps, el personal contractat pot tindre continuïtat en funció de l’acompliment. De fet, segons les dades de la cooperativa, el 42% del personal contractat en la temporada d’estiu del 2023 segueix treballant amb contracte fix actualment en Consum.

“Pionera” en l’aplicació de la setmana laboral de cinc dies en el sector de la distribució, la cooperativa ofereix jornades completes i parcials, amb una retribució d’accés de més de 1.300 euros bruts al mes, subjecta a increment en funció del lloc. Una vegada que la persona contractada pansa a ser sòcia, aquesta base s’incrementa fins als 1.500 euros bruts.

A més del salari, els socis perceben anualment el retorn cooperativa que els correspon dels resultats, a més dels interessos per les seues aportacions obligatòries al capital social.

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència propera on s’ofereix el lloc. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació per part de Consum.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.