11.9 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Consum ofereix més de 3.000 ocupacions per a la campanya d’estiu

La cooperativa de supermercats Consum ofereix més 3.000 llocs de treball en els seus més de 480 supermercats per a reforçar la seua plantilla durant la campanya d’estiu i substitucions de vacances per als pròxims mesos.

Les ofertes de treball, que ja estan disponibles al web de Consum, són fonamentalment per a cobrir tasques operatives als seus supermercats, centres logístics i seu. La temporada de contractació s’estén des de principis d’abril fins a finals del mes de setembre, segons ha detallat en un comunicat.

Superat aquest període de temps, el personal contractat pot tindre continuïtat en funció de l’acompliment. De fet, segons les dades de la cooperativa, el 42% del personal contractat en la temporada d’estiu del 2023 segueix treballant amb contracte fix actualment en Consum.

“Pionera” en l’aplicació de la setmana laboral de cinc dies en el sector de la distribució, la cooperativa ofereix jornades completes i parcials, amb una retribució d’accés de més de 1.300 euros bruts al mes, subjecta a increment en funció del lloc. Una vegada que la persona contractada pansa a ser sòcia, aquesta base s’incrementa fins als 1.500 euros bruts.

A més del salari, els socis perceben anualment el retorn cooperativa que els correspon dels resultats, a més dels interessos per les seues aportacions obligatòries al capital social.

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència propera on s’ofereix el lloc. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació per part de Consum.

Últimes notícies

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.

El xiquet rescatat de l’aigua a Oliva roman ingressat en La Fe amb pronòstic reservat

El menor de 10 anys va ser trobat de nit a 400 metres del port d'Oliva, inconscient en l'aigua, i va aconseguir ser reanimat. Continua en La Fe amb pronòstic reservat.

Els CIPS van notificar 440 nous casos de VIH en la Comunitat Valenciana en 2024

Els centres d'informació i prevenció de la sida van atendre prop de 18.000 consultes i més de 8.000 proves en 2024, amb 440 casos autòctons i 156 importats. El perfil predominant va ser d'hòmens de 25 a 29 anys i la transmissió es va concentrar en pràctiques sexuals sense preservatiu.