Consum ofereix més de 3.000 ocupacions per a la campanya d’estiu

La cooperativa de supermercats Consum ofereix més 3.000 llocs de treball en els seus més de 480 supermercats per a reforçar la seua plantilla durant la campanya d’estiu i substitucions de vacances per als pròxims mesos.

Les ofertes de treball, que ja estan disponibles al web de Consum, són fonamentalment per a cobrir tasques operatives als seus supermercats, centres logístics i seu. La temporada de contractació s’estén des de principis d’abril fins a finals del mes de setembre, segons ha detallat en un comunicat.

Superat aquest període de temps, el personal contractat pot tindre continuïtat en funció de l’acompliment. De fet, segons les dades de la cooperativa, el 42% del personal contractat en la temporada d’estiu del 2023 segueix treballant amb contracte fix actualment en Consum.

«Pionera» en l’aplicació de la setmana laboral de cinc dies en el sector de la distribució, la cooperativa ofereix jornades completes i parcials, amb una retribució d’accés de més de 1.300 euros bruts al mes, subjecta a increment en funció del lloc. Una vegada que la persona contractada pansa a ser sòcia, aquesta base s’incrementa fins als 1.500 euros bruts.

A més del salari, els socis perceben anualment el retorn cooperativa que els correspon dels resultats, a més dels interessos per les seues aportacions obligatòries al capital social.

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència propera on s’ofereix el lloc. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació per part de Consum.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.