Consum ofereix més de 3.000 ocupacions per a la campanya d’estiu

La cooperativa de supermercats Consum ofereix més 3.000 llocs de treball en els seus més de 480 supermercats per a reforçar la seua plantilla durant la campanya d’estiu i substitucions de vacances per als pròxims mesos.

Les ofertes de treball, que ja estan disponibles al web de Consum, són fonamentalment per a cobrir tasques operatives als seus supermercats, centres logístics i seu. La temporada de contractació s’estén des de principis d’abril fins a finals del mes de setembre, segons ha detallat en un comunicat.

Superat aquest període de temps, el personal contractat pot tindre continuïtat en funció de l’acompliment. De fet, segons les dades de la cooperativa, el 42% del personal contractat en la temporada d’estiu del 2023 segueix treballant amb contracte fix actualment en Consum.

«Pionera» en l’aplicació de la setmana laboral de cinc dies en el sector de la distribució, la cooperativa ofereix jornades completes i parcials, amb una retribució d’accés de més de 1.300 euros bruts al mes, subjecta a increment en funció del lloc. Una vegada que la persona contractada pansa a ser sòcia, aquesta base s’incrementa fins als 1.500 euros bruts.

A més del salari, els socis perceben anualment el retorn cooperativa que els correspon dels resultats, a més dels interessos per les seues aportacions obligatòries al capital social.

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència propera on s’ofereix el lloc. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació per part de Consum.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.