Consum ofereix més de 3.000 ocupacions per a la campanya d’estiu

La cooperativa de supermercats Consum ofereix més 3.000 llocs de treball en els seus més de 480 supermercats per a reforçar la seua plantilla durant la campanya d’estiu i substitucions de vacances per als pròxims mesos.

Les ofertes de treball, que ja estan disponibles al web de Consum, són fonamentalment per a cobrir tasques operatives als seus supermercats, centres logístics i seu. La temporada de contractació s’estén des de principis d’abril fins a finals del mes de setembre, segons ha detallat en un comunicat.

Superat aquest període de temps, el personal contractat pot tindre continuïtat en funció de l’acompliment. De fet, segons les dades de la cooperativa, el 42% del personal contractat en la temporada d’estiu del 2023 segueix treballant amb contracte fix actualment en Consum.

«Pionera» en l’aplicació de la setmana laboral de cinc dies en el sector de la distribució, la cooperativa ofereix jornades completes i parcials, amb una retribució d’accés de més de 1.300 euros bruts al mes, subjecta a increment en funció del lloc. Una vegada que la persona contractada pansa a ser sòcia, aquesta base s’incrementa fins als 1.500 euros bruts.

A més del salari, els socis perceben anualment el retorn cooperativa que els correspon dels resultats, a més dels interessos per les seues aportacions obligatòries al capital social.

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència propera on s’ofereix el lloc. No és necessària experiència prèvia, ja que es facilitarà formació per part de Consum.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.