Aitana es gasta mig milió d’euros en comprar la casa de Blanca Suárez

Aitana compra el pis de Blanca Suárez a Madrid per quasi mig milió d’euros | CatalunyaDiari.cat

 

Aitana Ocoña ja té residència a la ciutat de Madrid. La cantant ha comprat finalment la casa on portava vivint des del passat mes d’octubre, quan es va mudar de Barcelona a la capital per motius relacionats amb el seu treball. El seu nou habitatge es troba al centre del barri madrileny de Salamanca i consta de dos habitacions.

 

La casa, totalment reformada, era propietat de Blanca Suárez i, segons informa ‘Socialité’, Aitana hauria pagat 450.000 euros per a quedar-se amb aquesta propietat. Patiño també ha informat al seu programa que en realitat el pis tenia un valor molt més alt, però l’amistat entre la cantant i l’actriu va fer que aquesta última li rebaixara el preu.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

rinconcitos @kenayhome

Una publicación compartida de AITANA (@aitanax) el

 

Malú i Rivera no aniran a viure junts: la cantant es compra una casa sola

A principis de la setmana passada es va fer públic, de la mà de Telecinco, que Albert Rivera i Malú estarien buscant una casa per anar-se’n a viure junts i poder consolidar la seua relació. Però la notícia que va desvelar ‘Socialité’ es veu trencada quan, pocs dies després, ‘Lecturas’ s’ha fet ressò a la seua pàgina web que Malú s’ha comprat una casa ella sola.

 

La revista del cor explica que Malú s’ha comprat una mansió de 500 m², en una parcel·la de 3.000 m² a Madrid i que s’hauria gastat uns 1,5 milions d’euros en aquest habitatge, que estarà pagant fins a l’any 2043. Amb aquesta nova adquisició la cantant ja té tres cases a la capital espanyola, una a Majadahonda, una altra a Aravaca i aquesta nova que està situada a Florida, una de les zones més exclusives de la capital.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.