Aitana es gasta mig milió d’euros en comprar la casa de Blanca Suárez

Aitana compra el pis de Blanca Suárez a Madrid per quasi mig milió d’euros | CatalunyaDiari.cat

 

Aitana Ocoña ja té residència a la ciutat de Madrid. La cantant ha comprat finalment la casa on portava vivint des del passat mes d’octubre, quan es va mudar de Barcelona a la capital per motius relacionats amb el seu treball. El seu nou habitatge es troba al centre del barri madrileny de Salamanca i consta de dos habitacions.

 

La casa, totalment reformada, era propietat de Blanca Suárez i, segons informa ‘Socialité’, Aitana hauria pagat 450.000 euros per a quedar-se amb aquesta propietat. Patiño també ha informat al seu programa que en realitat el pis tenia un valor molt més alt, però l’amistat entre la cantant i l’actriu va fer que aquesta última li rebaixara el preu.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

rinconcitos @kenayhome

Una publicación compartida de AITANA (@aitanax) el

 

Malú i Rivera no aniran a viure junts: la cantant es compra una casa sola

A principis de la setmana passada es va fer públic, de la mà de Telecinco, que Albert Rivera i Malú estarien buscant una casa per anar-se’n a viure junts i poder consolidar la seua relació. Però la notícia que va desvelar ‘Socialité’ es veu trencada quan, pocs dies després, ‘Lecturas’ s’ha fet ressò a la seua pàgina web que Malú s’ha comprat una casa ella sola.

 

La revista del cor explica que Malú s’ha comprat una mansió de 500 m², en una parcel·la de 3.000 m² a Madrid i que s’hauria gastat uns 1,5 milions d’euros en aquest habitatge, que estarà pagant fins a l’any 2043. Amb aquesta nova adquisició la cantant ja té tres cases a la capital espanyola, una a Majadahonda, una altra a Aravaca i aquesta nova que està situada a Florida, una de les zones més exclusives de la capital.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.