Aitana es gasta mig milió d’euros en comprar la casa de Blanca Suárez

Aitana compra el pis de Blanca Suárez a Madrid per quasi mig milió d’euros | CatalunyaDiari.cat

 

Aitana Ocoña ja té residència a la ciutat de Madrid. La cantant ha comprat finalment la casa on portava vivint des del passat mes d’octubre, quan es va mudar de Barcelona a la capital per motius relacionats amb el seu treball. El seu nou habitatge es troba al centre del barri madrileny de Salamanca i consta de dos habitacions.

 

La casa, totalment reformada, era propietat de Blanca Suárez i, segons informa ‘Socialité’, Aitana hauria pagat 450.000 euros per a quedar-se amb aquesta propietat. Patiño també ha informat al seu programa que en realitat el pis tenia un valor molt més alt, però l’amistat entre la cantant i l’actriu va fer que aquesta última li rebaixara el preu.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

rinconcitos @kenayhome

Una publicación compartida de AITANA (@aitanax) el

 

Malú i Rivera no aniran a viure junts: la cantant es compra una casa sola

A principis de la setmana passada es va fer públic, de la mà de Telecinco, que Albert Rivera i Malú estarien buscant una casa per anar-se’n a viure junts i poder consolidar la seua relació. Però la notícia que va desvelar ‘Socialité’ es veu trencada quan, pocs dies després, ‘Lecturas’ s’ha fet ressò a la seua pàgina web que Malú s’ha comprat una casa ella sola.

 

La revista del cor explica que Malú s’ha comprat una mansió de 500 m², en una parcel·la de 3.000 m² a Madrid i que s’hauria gastat uns 1,5 milions d’euros en aquest habitatge, que estarà pagant fins a l’any 2043. Amb aquesta nova adquisició la cantant ja té tres cases a la capital espanyola, una a Majadahonda, una altra a Aravaca i aquesta nova que està situada a Florida, una de les zones més exclusives de la capital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.