Aitana es gasta mig milió d’euros en comprar la casa de Blanca Suárez

Aitana compra el pis de Blanca Suárez a Madrid per quasi mig milió d’euros | CatalunyaDiari.cat

 

Aitana Ocoña ja té residència a la ciutat de Madrid. La cantant ha comprat finalment la casa on portava vivint des del passat mes d’octubre, quan es va mudar de Barcelona a la capital per motius relacionats amb el seu treball. El seu nou habitatge es troba al centre del barri madrileny de Salamanca i consta de dos habitacions.

 

La casa, totalment reformada, era propietat de Blanca Suárez i, segons informa ‘Socialité’, Aitana hauria pagat 450.000 euros per a quedar-se amb aquesta propietat. Patiño també ha informat al seu programa que en realitat el pis tenia un valor molt més alt, però l’amistat entre la cantant i l’actriu va fer que aquesta última li rebaixara el preu.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

rinconcitos @kenayhome

Una publicación compartida de AITANA (@aitanax) el

 

Malú i Rivera no aniran a viure junts: la cantant es compra una casa sola

A principis de la setmana passada es va fer públic, de la mà de Telecinco, que Albert Rivera i Malú estarien buscant una casa per anar-se’n a viure junts i poder consolidar la seua relació. Però la notícia que va desvelar ‘Socialité’ es veu trencada quan, pocs dies després, ‘Lecturas’ s’ha fet ressò a la seua pàgina web que Malú s’ha comprat una casa ella sola.

 

La revista del cor explica que Malú s’ha comprat una mansió de 500 m², en una parcel·la de 3.000 m² a Madrid i que s’hauria gastat uns 1,5 milions d’euros en aquest habitatge, que estarà pagant fins a l’any 2043. Amb aquesta nova adquisició la cantant ja té tres cases a la capital espanyola, una a Majadahonda, una altra a Aravaca i aquesta nova que està situada a Florida, una de les zones més exclusives de la capital.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.