10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Aitana es gasta mig milió d’euros en comprar la casa de Blanca Suárez

Aitana compra el pis de Blanca Suárez a Madrid per quasi mig milió d’euros | CatalunyaDiari.cat

 

Aitana Ocoña ja té residència a la ciutat de Madrid. La cantant ha comprat finalment la casa on portava vivint des del passat mes d’octubre, quan es va mudar de Barcelona a la capital per motius relacionats amb el seu treball. El seu nou habitatge es troba al centre del barri madrileny de Salamanca i consta de dos habitacions.

 

La casa, totalment reformada, era propietat de Blanca Suárez i, segons informa ‘Socialité’, Aitana hauria pagat 450.000 euros per a quedar-se amb aquesta propietat. Patiño també ha informat al seu programa que en realitat el pis tenia un valor molt més alt, però l’amistat entre la cantant i l’actriu va fer que aquesta última li rebaixara el preu.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

rinconcitos @kenayhome

Una publicación compartida de AITANA (@aitanax) el

 

Malú i Rivera no aniran a viure junts: la cantant es compra una casa sola

A principis de la setmana passada es va fer públic, de la mà de Telecinco, que Albert Rivera i Malú estarien buscant una casa per anar-se’n a viure junts i poder consolidar la seua relació. Però la notícia que va desvelar ‘Socialité’ es veu trencada quan, pocs dies després, ‘Lecturas’ s’ha fet ressò a la seua pàgina web que Malú s’ha comprat una casa ella sola.

 

La revista del cor explica que Malú s’ha comprat una mansió de 500 m², en una parcel·la de 3.000 m² a Madrid i que s’hauria gastat uns 1,5 milions d’euros en aquest habitatge, que estarà pagant fins a l’any 2043. Amb aquesta nova adquisició la cantant ja té tres cases a la capital espanyola, una a Majadahonda, una altra a Aravaca i aquesta nova que està situada a Florida, una de les zones més exclusives de la capital.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.