Alba Carrillo vol que facen fora del treball a un company seu

Alba Carrillo sortint del seu cotxe

Alba Carrillo ha arribat a la final de ‘Gran Hermano VIP’  | GTRES

Alba Carrillo i Miguel Frigenti han viscut un acalorat cara a cara en el debat de ‘GH VIP’. El tertulià entrava en connexió en la casa per a fer una pregunta a la concursant, però la mala relació que tenen entre ells ha acabat generant una forta discussió que ha acabat amb la model plorant i el periodista més exaltat del compte.

 

Mentres s’emetia la gala, els espectadors del canal 24 hores han pogut vore com Alba Carrillo parlava amb les seues companyes i era en eixe moment quan feia un ultimàtum a ‘Ya es mediodia’, el programa a on treballa actualment.

 

Miguel Frigenti el gran damnificat

Alba Carrillo ha sigut molt clara i ha volgut fer un ultimàtum a la direcció de ‘Ya es mediodia’, el programa a on treballa i a on també hi col·labora Miguel Frigenti. La model ha dit que si, quan isca, Frigenti seguix sent col·laborador del programa ella ja no tornarà i que, per tant, en aquell moment es despatxarà del format que presenta Sonsoles Ónega. Per la seua banda, Miguel Frigenti s’ha mostrat contrariat amb les paraules de la model i ha dit que no és just que vulga jugar amb el treball dels altres.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.