Alba Carrillo, decebuda amb la seua millor amiga dins de la casa de ‘GH VIP’

Alba Carrillo acaba llorando tras discutir con Antonio David

Alba Carrillo perd adeptes dins del concurs | Telecinco

Els concursants que queden dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ van voler donar a entendre que una volta Hugo Castejón se n’anara, la convivència seria pràcticament un camí al cel, però, lògicament, res té a vore amb la realitat. El xicotet grup que queda dins de la casa es torna a fraccionar i es dividix d’una manera molt curiosa.

 

Alba Carrillo seguix amb la seua guerra diària amb Antonio David Flores, però en esta ocasió se li suma un fet que ella no esperava. Noemi Salazar, la seua millor amiga dins del concurs, no la va anar a animar quan es va afonar després d’una discussió amb Antonio David i Alba no l’ha sabut perdonar. Després, Noemi va anar fins a l’habitació i es van reconciliar, no abans sense deixar-li les coses molt clares. En aquell moment, Noemi va revalidar la confiança i la fidelitat que li processa a Carrillo.

 

Dos equips molt dividits

La casa està governada per dos líders, Antonio David Flores i Alba Carrillo, que, com bé sabeu, estan enfrontats per temes no relacionats amb el concurs. Este fet, que podria haver quedat aïllat, és totalment decisiu per a entendre la nova realitat de la casa.

 

Antonio David rep el suport de Mila Ximénez i, per tant, d’Adara. En la banda oposada, trobem a Alba Carrillo, seguida per les seues inseparables Noemi Salazar i Estela Grande. No deixa de ser curiosa l’amistat que ha unit a Carrillo i Mila durant tot el concurs i que ara tinguen una relació tant crispant i distant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.

El Llevant de Luís Castro frega la salvació després d’un ressorgir inesperat

El Llevant ha passat de cuer desnonat a barallar per la permanència gràcies a l'impacte de Luís Castro, els seus números d'Europa i l'aposta per la fe i la meritocràcia.

Educació oferix un preacord sense recuperar el salari del professorat en vaga

La Conselleria d'Educació planteja un preacord amb rebaixa de ràtios, mesures d'inclusió i simplificació burocràtica, però sense recuperació del poder adquisitiu ni millores clares de plantilles.