14.9 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Alba Carrillo, decebuda amb la seua millor amiga dins de la casa de ‘GH VIP’

Alba Carrillo acaba llorando tras discutir con Antonio David

Alba Carrillo perd adeptes dins del concurs | Telecinco

Els concursants que queden dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ van voler donar a entendre que una volta Hugo Castejón se n’anara, la convivència seria pràcticament un camí al cel, però, lògicament, res té a vore amb la realitat. El xicotet grup que queda dins de la casa es torna a fraccionar i es dividix d’una manera molt curiosa.

 

Alba Carrillo seguix amb la seua guerra diària amb Antonio David Flores, però en esta ocasió se li suma un fet que ella no esperava. Noemi Salazar, la seua millor amiga dins del concurs, no la va anar a animar quan es va afonar després d’una discussió amb Antonio David i Alba no l’ha sabut perdonar. Després, Noemi va anar fins a l’habitació i es van reconciliar, no abans sense deixar-li les coses molt clares. En aquell moment, Noemi va revalidar la confiança i la fidelitat que li processa a Carrillo.

 

Dos equips molt dividits

La casa està governada per dos líders, Antonio David Flores i Alba Carrillo, que, com bé sabeu, estan enfrontats per temes no relacionats amb el concurs. Este fet, que podria haver quedat aïllat, és totalment decisiu per a entendre la nova realitat de la casa.

 

Antonio David rep el suport de Mila Ximénez i, per tant, d’Adara. En la banda oposada, trobem a Alba Carrillo, seguida per les seues inseparables Noemi Salazar i Estela Grande. No deixa de ser curiosa l’amistat que ha unit a Carrillo i Mila durant tot el concurs i que ara tinguen una relació tant crispant i distant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.