Alba Carrillo, decebuda amb la seua millor amiga dins de la casa de ‘GH VIP’

Alba Carrillo acaba llorando tras discutir con Antonio David

Alba Carrillo perd adeptes dins del concurs | Telecinco

Els concursants que queden dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ van voler donar a entendre que una volta Hugo Castejón se n’anara, la convivència seria pràcticament un camí al cel, però, lògicament, res té a vore amb la realitat. El xicotet grup que queda dins de la casa es torna a fraccionar i es dividix d’una manera molt curiosa.

 

Alba Carrillo seguix amb la seua guerra diària amb Antonio David Flores, però en esta ocasió se li suma un fet que ella no esperava. Noemi Salazar, la seua millor amiga dins del concurs, no la va anar a animar quan es va afonar després d’una discussió amb Antonio David i Alba no l’ha sabut perdonar. Després, Noemi va anar fins a l’habitació i es van reconciliar, no abans sense deixar-li les coses molt clares. En aquell moment, Noemi va revalidar la confiança i la fidelitat que li processa a Carrillo.

 

Dos equips molt dividits

La casa està governada per dos líders, Antonio David Flores i Alba Carrillo, que, com bé sabeu, estan enfrontats per temes no relacionats amb el concurs. Este fet, que podria haver quedat aïllat, és totalment decisiu per a entendre la nova realitat de la casa.

 

Antonio David rep el suport de Mila Ximénez i, per tant, d’Adara. En la banda oposada, trobem a Alba Carrillo, seguida per les seues inseparables Noemi Salazar i Estela Grande. No deixa de ser curiosa l’amistat que ha unit a Carrillo i Mila durant tot el concurs i que ara tinguen una relació tant crispant i distant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.