Alba Carrillo, decebuda amb la seua millor amiga dins de la casa de ‘GH VIP’

Alba Carrillo acaba llorando tras discutir con Antonio David

Alba Carrillo perd adeptes dins del concurs | Telecinco

Els concursants que queden dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ van voler donar a entendre que una volta Hugo Castejón se n’anara, la convivència seria pràcticament un camí al cel, però, lògicament, res té a vore amb la realitat. El xicotet grup que queda dins de la casa es torna a fraccionar i es dividix d’una manera molt curiosa.

 

Alba Carrillo seguix amb la seua guerra diària amb Antonio David Flores, però en esta ocasió se li suma un fet que ella no esperava. Noemi Salazar, la seua millor amiga dins del concurs, no la va anar a animar quan es va afonar després d’una discussió amb Antonio David i Alba no l’ha sabut perdonar. Després, Noemi va anar fins a l’habitació i es van reconciliar, no abans sense deixar-li les coses molt clares. En aquell moment, Noemi va revalidar la confiança i la fidelitat que li processa a Carrillo.

 

Dos equips molt dividits

La casa està governada per dos líders, Antonio David Flores i Alba Carrillo, que, com bé sabeu, estan enfrontats per temes no relacionats amb el concurs. Este fet, que podria haver quedat aïllat, és totalment decisiu per a entendre la nova realitat de la casa.

 

Antonio David rep el suport de Mila Ximénez i, per tant, d’Adara. En la banda oposada, trobem a Alba Carrillo, seguida per les seues inseparables Noemi Salazar i Estela Grande. No deixa de ser curiosa l’amistat que ha unit a Carrillo i Mila durant tot el concurs i que ara tinguen una relació tant crispant i distant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.