Alba Carrillo, decebuda amb la seua millor amiga dins de la casa de ‘GH VIP’

Alba Carrillo acaba llorando tras discutir con Antonio David

Alba Carrillo perd adeptes dins del concurs | Telecinco

Els concursants que queden dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ van voler donar a entendre que una volta Hugo Castejón se n’anara, la convivència seria pràcticament un camí al cel, però, lògicament, res té a vore amb la realitat. El xicotet grup que queda dins de la casa es torna a fraccionar i es dividix d’una manera molt curiosa.

 

Alba Carrillo seguix amb la seua guerra diària amb Antonio David Flores, però en esta ocasió se li suma un fet que ella no esperava. Noemi Salazar, la seua millor amiga dins del concurs, no la va anar a animar quan es va afonar després d’una discussió amb Antonio David i Alba no l’ha sabut perdonar. Després, Noemi va anar fins a l’habitació i es van reconciliar, no abans sense deixar-li les coses molt clares. En aquell moment, Noemi va revalidar la confiança i la fidelitat que li processa a Carrillo.

 

Dos equips molt dividits

La casa està governada per dos líders, Antonio David Flores i Alba Carrillo, que, com bé sabeu, estan enfrontats per temes no relacionats amb el concurs. Este fet, que podria haver quedat aïllat, és totalment decisiu per a entendre la nova realitat de la casa.

 

Antonio David rep el suport de Mila Ximénez i, per tant, d’Adara. En la banda oposada, trobem a Alba Carrillo, seguida per les seues inseparables Noemi Salazar i Estela Grande. No deixa de ser curiosa l’amistat que ha unit a Carrillo i Mila durant tot el concurs i que ara tinguen una relació tant crispant i distant.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.