Brutal atac d’Alba Carrillo a Antonio David Flores en ‘GH VIP’

Alba Carrillo en 'GH VIP 7'

Alba Carrillo no ha tingut bona relació amb Antonio David en cap moment del concurs | Instagram

Les enemistats dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ estan a flor de pell i res passa desapercebut, convertint xicotets malentesos en grans guerres que dificulten la convivència entre els concursants, causant situacions molt desagradables.

 

L’última s’ha produït durant l’emissió del debat de ‘Gran Hermano VIP’. Tot ha començat quan Mila Ximénez ha reprotxat a les seues companyes no haver-la consolat quan ha estat plorant en el seu llit. Ha sigut en eixe moment quan Alba Carrillo li ha contestat «No estaves sola, estaves amb el teu rei», referint-se a Antonio David Flores.

 

Davant d’esta situació, Antonio David li ha contestat i ha recriminat a la model estar seguint el rol que va tindre en el seu moment Hugo Castejón, posant als altres nerviosos. Alba s’ha encés encara més davant d’esta acusació i li ha deixat anar a Antonio David «Jo no tinc cap denúncia per agressiu». Per la seua banda, l’exguàrdia civil no ha volgut respondre.

 

Rocío Flores defensa a son pare

Una volta ha tornat la connexió a plató, Jordi González ha demanat la seua opinió a Rocío Flores, la filla del concursant. Esta li ha recriminat l’actitud de Carrillo, recordant que la demanda a la que es referix ha quedat desestimada per un jutge i que, per este motiu, s’ha de respectar la resolució.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La protesta mensual per la DANA ix de València i arribarà a Alacant el 26 de setembre

La mobilització mensual per la gestió de la DANA de 2024 i contra l’expresident Carlos Mazón se celebrarà el 26 de setembre a Alacant, la primera vegada fora de la província de València. Les entitats reclamen que l’exdirigent deixe l’escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.