Brutal atac d’Alba Carrillo a Antonio David Flores en ‘GH VIP’

Alba Carrillo en 'GH VIP 7'

Alba Carrillo no ha tingut bona relació amb Antonio David en cap moment del concurs | Instagram

Les enemistats dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ estan a flor de pell i res passa desapercebut, convertint xicotets malentesos en grans guerres que dificulten la convivència entre els concursants, causant situacions molt desagradables.

 

L’última s’ha produït durant l’emissió del debat de ‘Gran Hermano VIP’. Tot ha començat quan Mila Ximénez ha reprotxat a les seues companyes no haver-la consolat quan ha estat plorant en el seu llit. Ha sigut en eixe moment quan Alba Carrillo li ha contestat «No estaves sola, estaves amb el teu rei», referint-se a Antonio David Flores.

 

Davant d’esta situació, Antonio David li ha contestat i ha recriminat a la model estar seguint el rol que va tindre en el seu moment Hugo Castejón, posant als altres nerviosos. Alba s’ha encés encara més davant d’esta acusació i li ha deixat anar a Antonio David «Jo no tinc cap denúncia per agressiu». Per la seua banda, l’exguàrdia civil no ha volgut respondre.

 

Rocío Flores defensa a son pare

Una volta ha tornat la connexió a plató, Jordi González ha demanat la seua opinió a Rocío Flores, la filla del concursant. Esta li ha recriminat l’actitud de Carrillo, recordant que la demanda a la que es referix ha quedat desestimada per un jutge i que, per este motiu, s’ha de respectar la resolució.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.