Brutal atac d’Alba Carrillo a Antonio David Flores en ‘GH VIP’

Alba Carrillo en 'GH VIP 7'

Alba Carrillo no ha tingut bona relació amb Antonio David en cap moment del concurs | Instagram

Les enemistats dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ estan a flor de pell i res passa desapercebut, convertint xicotets malentesos en grans guerres que dificulten la convivència entre els concursants, causant situacions molt desagradables.

 

L’última s’ha produït durant l’emissió del debat de ‘Gran Hermano VIP’. Tot ha començat quan Mila Ximénez ha reprotxat a les seues companyes no haver-la consolat quan ha estat plorant en el seu llit. Ha sigut en eixe moment quan Alba Carrillo li ha contestat «No estaves sola, estaves amb el teu rei», referint-se a Antonio David Flores.

 

Davant d’esta situació, Antonio David li ha contestat i ha recriminat a la model estar seguint el rol que va tindre en el seu moment Hugo Castejón, posant als altres nerviosos. Alba s’ha encés encara més davant d’esta acusació i li ha deixat anar a Antonio David «Jo no tinc cap denúncia per agressiu». Per la seua banda, l’exguàrdia civil no ha volgut respondre.

 

Rocío Flores defensa a son pare

Una volta ha tornat la connexió a plató, Jordi González ha demanat la seua opinió a Rocío Flores, la filla del concursant. Esta li ha recriminat l’actitud de Carrillo, recordant que la demanda a la que es referix ha quedat desestimada per un jutge i que, per este motiu, s’ha de respectar la resolució.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.