17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Brutal atac d’Alba Carrillo a Antonio David Flores en ‘GH VIP’

Alba Carrillo en 'GH VIP 7'

Alba Carrillo no ha tingut bona relació amb Antonio David en cap moment del concurs | Instagram

Les enemistats dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ estan a flor de pell i res passa desapercebut, convertint xicotets malentesos en grans guerres que dificulten la convivència entre els concursants, causant situacions molt desagradables.

 

L’última s’ha produït durant l’emissió del debat de ‘Gran Hermano VIP’. Tot ha començat quan Mila Ximénez ha reprotxat a les seues companyes no haver-la consolat quan ha estat plorant en el seu llit. Ha sigut en eixe moment quan Alba Carrillo li ha contestat «No estaves sola, estaves amb el teu rei», referint-se a Antonio David Flores.

 

Davant d’esta situació, Antonio David li ha contestat i ha recriminat a la model estar seguint el rol que va tindre en el seu moment Hugo Castejón, posant als altres nerviosos. Alba s’ha encés encara més davant d’esta acusació i li ha deixat anar a Antonio David «Jo no tinc cap denúncia per agressiu». Per la seua banda, l’exguàrdia civil no ha volgut respondre.

 

Rocío Flores defensa a son pare

Una volta ha tornat la connexió a plató, Jordi González ha demanat la seua opinió a Rocío Flores, la filla del concursant. Esta li ha recriminat l’actitud de Carrillo, recordant que la demanda a la que es referix ha quedat desestimada per un jutge i que, per este motiu, s’ha de respectar la resolució.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino desautoritza a Pau Navarro i assumix la derrota justa davant el Getafe

El tècnic del Vila-real es va desmarcar de les crítiques de Pau Navarro i va considerar justa la victòria del Getafe (2-1). Va retraure un penal evitable, va reclamar adaptació al joc rival i va qüestionar l'escàs descompte.

El vent deixa ratxes de fins a 121 km/h a Castelló i 102 a València amb avisos extrems actius

Les ratxes de vent han aconseguit 121 km/h en Fredes i 102 km/h en l'aeroport de València, amb avisos roig i taronja vigents. 112 i bombers han multiplicat les intervencions.

Pau Navarro critica l’arbitratge i el joc del Getafe després del 2-1 al Vila-real

Pau Navarro va carregar contra l'arbitratge de Miguel Sesma Espinosa i va denunciar que al Getafe 'els premien el tirar-se, xisclar i fer faltes'. Així i tot, va assumir fallades pròpies i de l'equip i va demanar centrar-se en guanyar més dols.

La Reial Societat es proclama campiona de la Copa Joma; Fent Camí i Platges Castelló completen el podi

La Reial Societat s'ha proclamat campiona per primera vegada de la Copa Joma a València amb 78.5 punts. Fent Camí va ser segon, Platges Castelló tercer i el Barça va acabar quart.

Corberán: el València es deixarà la vida per a aconseguir els tres punts

Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a guanyar en el Ciutat de València davant un Llevant competitiu. Tindrà baixes en el lateral dret i en atac.

Castre: el derbi és especial per a l’afició i donarem el màxim

El tècnic del Llevant va recalcar que el derbi és especial per a l'afició i que l'equip farà el màxim per guanyar. Va confirmar la baixa de Raghouber, l'onze decidit i va descartar rotacions malgrat el calendari.

Derbi al límit a València: Llevant i València es juguen la permanència

Llevant i València arriben al derbi separats per cinc punts i amb urgències: els granotas són penúltims i els blanc-i-negres no poden fallar per a evitar el descens.

La supervivència del càncer infantil s’eleva al 85,2% en la Comunitat Valenciana

La supervivència a cinc anys del càncer infantil en la Comunitat Valenciana aconseguix el 85,2%, enfront del 80% de la dècada prèvia. La Generalitat impulsa un centre de prototeràpia i reforça el seguiment a llarg termini i la xarxa pediàtrica.