15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Brutal atac d’Alba Carrillo a Antonio David Flores en ‘GH VIP’

Alba Carrillo en 'GH VIP 7'

Alba Carrillo no ha tingut bona relació amb Antonio David en cap moment del concurs | Instagram

Les enemistats dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’ estan a flor de pell i res passa desapercebut, convertint xicotets malentesos en grans guerres que dificulten la convivència entre els concursants, causant situacions molt desagradables.

 

L’última s’ha produït durant l’emissió del debat de ‘Gran Hermano VIP’. Tot ha començat quan Mila Ximénez ha reprotxat a les seues companyes no haver-la consolat quan ha estat plorant en el seu llit. Ha sigut en eixe moment quan Alba Carrillo li ha contestat «No estaves sola, estaves amb el teu rei», referint-se a Antonio David Flores.

 

Davant d’esta situació, Antonio David li ha contestat i ha recriminat a la model estar seguint el rol que va tindre en el seu moment Hugo Castejón, posant als altres nerviosos. Alba s’ha encés encara més davant d’esta acusació i li ha deixat anar a Antonio David «Jo no tinc cap denúncia per agressiu». Per la seua banda, l’exguàrdia civil no ha volgut respondre.

 

Rocío Flores defensa a son pare

Una volta ha tornat la connexió a plató, Jordi González ha demanat la seua opinió a Rocío Flores, la filla del concursant. Esta li ha recriminat l’actitud de Carrillo, recordant que la demanda a la que es referix ha quedat desestimada per un jutge i que, per este motiu, s’ha de respectar la resolució.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.

El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius

Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.