Alessandro Lequio sobre Alejandro Albalá: “És calculador i cruel”

Alessandro Lequio ha volgut donar la seva opinió sobre Albalá

Alessandro Lequio ha volgut donar la seua opinió sobre Albalá | TELECINCO

 

L’actual edició de GH DÚO està donant lloc a multitud de debats a causa dels enfrontaments i retrobaments que ocorren dins la casa de Guadalix de la Sierra. Són molts els col·laboradors dels programes de Telecinco que s’aventuren a donar la seua opinió sobre els concursants del reality, i l’últim personatge en cridar l’atenció ha sigut Alejandro Albalá.

 

Durant la seua participació en El Programa de Ana Rosa, Alessandro Lequio ha arremés contra l’exparella de Sofía Suescun i exmarit d’Isa Pantoja, i no ha tingut cap contemplació en manifestar el rebuig que sent cap a ell.

 

Lequio opina sobre Albalá

El programa presentat per Ana Rosa es disposava a analitzar una discussió produïda entre Juan Miguel i Albalá quan Lequio va voler compartir la seua opinió dels fets. Sembla que Juan Miguel li va retraure al seu company de convivència que la immunitat li estava fent créixer l’ego i que no estava tractant amb prou respecte als altres concursants.

 

Aquesta forta discussió va cridar l’atenció als col·laboradors de l’espai matinal de Telecinco, que es van aventurar a opinar no solament de l’ocorregut, sinó també de la relació que Albalá va tindre amb Isa Pantoja.

 

Qui es va mostrar més efusiu amb les seues crítiques va ser Lequio, qui va començar el seu discurs dient que cada vegada està “més convençut que aquest senyor és qui movia els fils de Chabelita i no al revés”. Antonio Rossi no va tardar a respondre: “I ella venia les exclusives”. Aleshores Alessandro Lequio va insistir en la seua versió: “El que tu digues, però ell és una persona freda”.

 

Debat sobre 'GH DÚO' en el programa d'Ana Rosa Quintana

Debat sobre GH DÚO en el programa d’Ana Rosa Quintana | TELECINCO

 

 

Alessandro sense pèls en la llengua

El debat no va acabar ací, sinó que el periodista va continuar exposant la seua opinió sobre el concursant de GH DÚO, i va comentar que mai havia vist “un comportament tan lleig amb Juan Miguel, però tan lleig… Estan en un joc on uns obeïxen i altres els donen ordres i ell disfruta manant. I sobretot, veient com l’humilia”.

 

“Aquest xic sembla així com un poc simple, que li la claven doblada i que és un ingenu o que va d’ingenu per la vida, però res. És una persona freda, calculadora, cruel i no sent ni pateix”, insistia el col·laborador. A més a més, va deixar molt reflexius als seus companys de programa afirmant que “quan veus una cosa, ja saps de quin peu coixeja l’altre”.

Últimes notícies

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.