19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Alessandro Lequio sobre Alejandro Albalá: “És calculador i cruel”

Alessandro Lequio ha volgut donar la seva opinió sobre Albalá

Alessandro Lequio ha volgut donar la seua opinió sobre Albalá | TELECINCO

 

L’actual edició de GH DÚO està donant lloc a multitud de debats a causa dels enfrontaments i retrobaments que ocorren dins la casa de Guadalix de la Sierra. Són molts els col·laboradors dels programes de Telecinco que s’aventuren a donar la seua opinió sobre els concursants del reality, i l’últim personatge en cridar l’atenció ha sigut Alejandro Albalá.

 

Durant la seua participació en El Programa de Ana Rosa, Alessandro Lequio ha arremés contra l’exparella de Sofía Suescun i exmarit d’Isa Pantoja, i no ha tingut cap contemplació en manifestar el rebuig que sent cap a ell.

 

Lequio opina sobre Albalá

El programa presentat per Ana Rosa es disposava a analitzar una discussió produïda entre Juan Miguel i Albalá quan Lequio va voler compartir la seua opinió dels fets. Sembla que Juan Miguel li va retraure al seu company de convivència que la immunitat li estava fent créixer l’ego i que no estava tractant amb prou respecte als altres concursants.

 

Aquesta forta discussió va cridar l’atenció als col·laboradors de l’espai matinal de Telecinco, que es van aventurar a opinar no solament de l’ocorregut, sinó també de la relació que Albalá va tindre amb Isa Pantoja.

 

Qui es va mostrar més efusiu amb les seues crítiques va ser Lequio, qui va començar el seu discurs dient que cada vegada està “més convençut que aquest senyor és qui movia els fils de Chabelita i no al revés”. Antonio Rossi no va tardar a respondre: “I ella venia les exclusives”. Aleshores Alessandro Lequio va insistir en la seua versió: “El que tu digues, però ell és una persona freda”.

 

Debat sobre 'GH DÚO' en el programa d'Ana Rosa Quintana

Debat sobre GH DÚO en el programa d’Ana Rosa Quintana | TELECINCO

 

 

Alessandro sense pèls en la llengua

El debat no va acabar ací, sinó que el periodista va continuar exposant la seua opinió sobre el concursant de GH DÚO, i va comentar que mai havia vist “un comportament tan lleig amb Juan Miguel, però tan lleig… Estan en un joc on uns obeïxen i altres els donen ordres i ell disfruta manant. I sobretot, veient com l’humilia”.

 

“Aquest xic sembla així com un poc simple, que li la claven doblada i que és un ingenu o que va d’ingenu per la vida, però res. És una persona freda, calculadora, cruel i no sent ni pateix”, insistia el col·laborador. A més a més, va deixar molt reflexius als seus companys de programa afirmant que “quan veus una cosa, ja saps de quin peu coixeja l’altre”.

Últimes notícies

L’esquerra porta al ple la reprovació de Barcala per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han registrat una declaració institucional per a reprovar a Luis Barcala per la polèmica adjudicació de VPP. El debat se celebrarà el 26 de febrer.

Gener deixa en la Comunitat Valenciana un mes càlid i humit, amb pluges un 22% per damunt de la mitjana

Gener de 2026 ha sigut càlid i humit en la Comunitat Valenciana: 8,6 °C de mitjana, 0,5 °C sobre la referència, i 53,3 l/m², un 22% més de pluja. Dos temporals van concentrar els majors acumulats i va haver-hi menys hores de sol.

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.

Detingut un home pel robatori de desenes de bicicletes i patinets a Torrevieja i el seu entorn

Un home de 45 anys ha sigut detingut pel suposat robatori de desenes de bicicletes i patinets d'alta gamma a Torrevieja i localitats pròximes. En la seua vivenda es van trobar 35 bicicletes, 18 patinets i diversos carregadors; ha quedat en llibertat a l'espera de citació i s'ha demanat col·laboració per a identificar-los.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

Tres persones van ser ateses per inhalació de fum després de l'incendi en l'última planta d'un edifici de Vila-real. El foc es va extingir a mitjanit.

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.