Alessandro Lequio sobre Alejandro Albalá: «És calculador i cruel»

Alessandro Lequio ha volgut donar la seva opinió sobre Albalá

Alessandro Lequio ha volgut donar la seua opinió sobre Albalá | TELECINCO

 

L’actual edició de GH DÚO està donant lloc a multitud de debats a causa dels enfrontaments i retrobaments que ocorren dins la casa de Guadalix de la Sierra. Són molts els col·laboradors dels programes de Telecinco que s’aventuren a donar la seua opinió sobre els concursants del reality, i l’últim personatge en cridar l’atenció ha sigut Alejandro Albalá.

 

Durant la seua participació en El Programa de Ana Rosa, Alessandro Lequio ha arremés contra l’exparella de Sofía Suescun i exmarit d’Isa Pantoja, i no ha tingut cap contemplació en manifestar el rebuig que sent cap a ell.

 

Lequio opina sobre Albalá

El programa presentat per Ana Rosa es disposava a analitzar una discussió produïda entre Juan Miguel i Albalá quan Lequio va voler compartir la seua opinió dels fets. Sembla que Juan Miguel li va retraure al seu company de convivència que la immunitat li estava fent créixer l’ego i que no estava tractant amb prou respecte als altres concursants.

 

Aquesta forta discussió va cridar l’atenció als col·laboradors de l’espai matinal de Telecinco, que es van aventurar a opinar no solament de l’ocorregut, sinó també de la relació que Albalá va tindre amb Isa Pantoja.

 

Qui es va mostrar més efusiu amb les seues crítiques va ser Lequio, qui va començar el seu discurs dient que cada vegada està «més convençut que aquest senyor és qui movia els fils de Chabelita i no al revés». Antonio Rossi no va tardar a respondre: «I ella venia les exclusives». Aleshores Alessandro Lequio va insistir en la seua versió: «El que tu digues, però ell és una persona freda».

 

Debat sobre 'GH DÚO' en el programa d'Ana Rosa Quintana

Debat sobre GH DÚO en el programa d’Ana Rosa Quintana | TELECINCO

 

 

Alessandro sense pèls en la llengua

El debat no va acabar ací, sinó que el periodista va continuar exposant la seua opinió sobre el concursant de GH DÚO, i va comentar que mai havia vist «un comportament tan lleig amb Juan Miguel, però tan lleig… Estan en un joc on uns obeïxen i altres els donen ordres i ell disfruta manant. I sobretot, veient com l’humilia».

 

«Aquest xic sembla així com un poc simple, que li la claven doblada i que és un ingenu o que va d’ingenu per la vida, però res. És una persona freda, calculadora, cruel i no sent ni pateix», insistia el col·laborador. A més a més, va deixar molt reflexius als seus companys de programa afirmant que «quan veus una cosa, ja saps de quin peu coixeja l’altre».

Últimes notícies

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.