Alessandro Lequio sobre Alejandro Albalá: «És calculador i cruel»

Alessandro Lequio ha volgut donar la seva opinió sobre Albalá

Alessandro Lequio ha volgut donar la seua opinió sobre Albalá | TELECINCO

 

L’actual edició de GH DÚO està donant lloc a multitud de debats a causa dels enfrontaments i retrobaments que ocorren dins la casa de Guadalix de la Sierra. Són molts els col·laboradors dels programes de Telecinco que s’aventuren a donar la seua opinió sobre els concursants del reality, i l’últim personatge en cridar l’atenció ha sigut Alejandro Albalá.

 

Durant la seua participació en El Programa de Ana Rosa, Alessandro Lequio ha arremés contra l’exparella de Sofía Suescun i exmarit d’Isa Pantoja, i no ha tingut cap contemplació en manifestar el rebuig que sent cap a ell.

 

Lequio opina sobre Albalá

El programa presentat per Ana Rosa es disposava a analitzar una discussió produïda entre Juan Miguel i Albalá quan Lequio va voler compartir la seua opinió dels fets. Sembla que Juan Miguel li va retraure al seu company de convivència que la immunitat li estava fent créixer l’ego i que no estava tractant amb prou respecte als altres concursants.

 

Aquesta forta discussió va cridar l’atenció als col·laboradors de l’espai matinal de Telecinco, que es van aventurar a opinar no solament de l’ocorregut, sinó també de la relació que Albalá va tindre amb Isa Pantoja.

 

Qui es va mostrar més efusiu amb les seues crítiques va ser Lequio, qui va començar el seu discurs dient que cada vegada està «més convençut que aquest senyor és qui movia els fils de Chabelita i no al revés». Antonio Rossi no va tardar a respondre: «I ella venia les exclusives». Aleshores Alessandro Lequio va insistir en la seua versió: «El que tu digues, però ell és una persona freda».

 

Debat sobre 'GH DÚO' en el programa d'Ana Rosa Quintana

Debat sobre GH DÚO en el programa d’Ana Rosa Quintana | TELECINCO

 

 

Alessandro sense pèls en la llengua

El debat no va acabar ací, sinó que el periodista va continuar exposant la seua opinió sobre el concursant de GH DÚO, i va comentar que mai havia vist «un comportament tan lleig amb Juan Miguel, però tan lleig… Estan en un joc on uns obeïxen i altres els donen ordres i ell disfruta manant. I sobretot, veient com l’humilia».

 

«Aquest xic sembla així com un poc simple, que li la claven doblada i que és un ingenu o que va d’ingenu per la vida, però res. És una persona freda, calculadora, cruel i no sent ni pateix», insistia el col·laborador. A més a més, va deixar molt reflexius als seus companys de programa afirmant que «quan veus una cosa, ja saps de quin peu coixeja l’altre».

Últimes notícies

Remuntada del Vila-real a Màlaga per estrenar el caseller de victòries

El Vila-real ha remuntat a La Rosaleda un gol inicial de Dotor i ha sumat el primer triomf de la temporada gràcies a un doblet de Pape Gueye i a l’encert d’Alberto Moleiro. El conjunt groguet ha sigut molt superior a un Màlaga superat des del minut 20.

Els vestits de festa d’Isabel Sanchís s’aliaren amb el pantaló en Madrid

La dissenyadora valenciana Isabel Sanchís ha presentat a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid una col·lecció de festa que combina vestits espectaculars amb pantalons, corsés escultòrics i bustiers en 3D sense renunciar a la comoditat ni a la llibertat de moviments.

Xàbia recupera el pasturatge amb cabres al Montgó per a previndre incendis

Xàbia ha reactivat el pasturatge ecològic amb 250 cabres al parc natural del Montgó per reduir vegetació i minimitzar el risc d’incendis prop de les vivendes.

Rescatats 17 migrants subsaharians d’una pastera prop de la costa d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat disset hòmens subsaharians d’una pastera en aigües pròximes a Alacant i els ha desembarcat al port de Xàbia. L’operatiu s’ha coordinat des del Centre de Salvament de València i ha mobilitzat una embarcació i un helicòpter.

Més de mil incidents per les fortes tronades en un dia a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 1.084 incidents per les pluges i tronades en 28 hores, 684 a la ciutat de València. Les precipitacions més intenses s’han registrat en municipis de València i Alacant, amb fins a 48 litres per metre quadrat.

Nou anys de presó per agredir sexualment una menor a qui va deixar embarassada

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a nou anys i un dia de presó un home de 23 anys per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor de 14 anys, amb qui va mantindre una relació i a qui va deixar embarassada. La sentència inclou orde d’allunyament durant 15 anys i huit anys de llibertat vigilada, i és recurrible davant del TSJCV.

La jutgessa del cas Les Naus crida a declarar l’exregidor Toni Gallego com a testimoni el 30 de setembre

La jutgessa que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha citat l’exregidor del PP Toni Gallego perquè declare com a testimoni el 30 de setembre, arran de les seues afirmacions en Les Corts sobre la regidora dimitida Rocío Gómez.

El PSPV acusa Catalá de culpabilitzar migrants i lliurar València a l’especulació

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, acusa l’alcaldessa María José Catalá de no tindre model de ciutat, d’assenyalar les persones migrants pels problemes d’habitatge i turisme i de facilitar l’especulació urbanística.