Amador Mohedano, ingressat d’urgència en un hospital a Jerez

Amador Mohedano

Amador Mohedano |

 

Amador Mohedano està vivint una de les seues etapes més complicades. ‘Ya es mediodía‘ ha revelat aquest divendres que el germà de Rocío Jurado va ser ingressat d’urgència aquesta passada matinada en un hospital de Jerez de la Frontera (Cadis).

 

Segons ha informat el programa de Telecinco, l‘exmarit de Rosa Benito es trobava molt marejat i va cridar als serveis sanitaris cap a les 04.00 de la matinada. Una ambulància es va desplaçar fins al seu domicili i li va traslladar al centre sanitari gadità, on roman ingressat i li estan fent tot tipus de proves mèdiques.

 

Aquesta notícia ha deixat en xoc a Rosa Benito, que visiblement emocionada s’ha pronunciat sobre aquest tema, revelant el possible diagnòstic: «Té problemes perquè no menja molt bé, li ha baixat molt el ferro i es va trobar molt marejat, la matinada… El que va passar ahir, et remou i et porta a un atac d’ansietat enorme… Tot això arriba un moment en el qual et pot”.

 

La brutal discussió d’Amador Mohedano amb María Patiño

Ahir dijous, 26 d’agost, Amador Mohedano va cridar en directe a Sálvame, on va tindre una brutal discussió amb María Patiño. La presentadora de ‘Socialité’ va assegurar que el germà de Rocío Jurado era coneixedor de la mala vida que li donava Ortega Cano a la seua germana. Ell va negar que aquesta informació fora certa i va penjar el telèfon inesperadament prometent que no anava a tornar a participar en cap programa de Mediaset.

 

José Antonio León, un dels reporters del programa es trobava just a casa de Mohedano i li va insistir al fet que tornarà a intervindre en el programa “No parlaré més ni vull saber res d’aqueixa cadena ja. A més, no em trobe bé, tinc com «lumbago», se li va sentir dir a Amador en un àudio enviat al periodista a peu de la finca del gadità.

 

rosa benito

Rosa Benito al plató de ‘Ya es mediodía’ | Telecinco

 

Rosa Benito culpabilitza a ‘Sálvame’

Segons Rosa Benito aquesta situació hauria fet que el seu exmarit acabarà hui a l’hospital. A més, la cunyada de Rocío Jurado ha aprofitat per a denunciar que li sembla lamentable que s’estiga posant a Rocío Jurado com una dona maltractada i que segur que a Mohedano li donaria un atac d’ansietat en escoltar això. “Espere que isca bé, perquè l’única cosa important és la salut, la resta es pot arreglar tot», ha conclòs dient la col·laboradora.

Últimes notícies

Cano reclama una Conferència Sectorial després de la nul·litat del registre únic de lloguer turístic

La consellera Marián Cano demana una Conferència Sectorial de Turisme urgent per a abordar les conseqüències de la sentència del Suprem que anul·la el registre únic d'arrendaments de curta duració i exigix seguretat jurídica per a comunitats, destins i sector.

El prelitoral de València es prepara per a 36 graus en el dia més càlid de l’episodi de calor

El prelitoral de la província de València superarà els 36 graus este divendres en el dia més càlid d'un episodi de calor anòmala que es prolonga ja durant dotze dies i que ha disparat també la temperatura de la mar.

CCOO PV denúncia el bloqueig empresarial que deixa sense conveni a la sanitat privada valenciana

CCOO PV alerta de la greu situació del personal de la sanitat privada en la Comunitat Valenciana pel bloqueig empresarial que impedix renovar un conveni caducat des de fa anys, amb salaris congelats i major precarietat.

La Generalitat obri la cita prèvia per a l’atenció presencial de la renda en la Comunitat Valenciana

L'Agència Tributària Valenciana obri el termini per a demanar cita prèvia i accedir al servici gratuït d'ajuda presencial per a la declaració de l'IRPF, disponible de l'1 al 30 de juny en una àmplia xarxa d'oficines.

La UPV reforça a la Xina la seua aliança tecnològica amb Huawei i Unitree Robotics

La Universitat Politècnica de València segella en Xinesa acords estratègics amb Huawei i Unitree Robotics per a integrar a les dos companyies en l'ecosistema del Beihang València Polytechnic Institute i reforçar la seua connexió amb la indústria tecnològica xinesa.

Thierry Rendall s’acomiada del València després de set anys: ‘El meu cicle ha arribat a la seua fi’

Thierry Rendall confirma que no renovarà amb el València després de set anys en el club. El lateral portugués repassa una etapa marcada per lesions, alts i baixos i la inestabilitat institucional.

Professors correctors de la PAU renuncien per la vaga i titllen d’abusius els servicis mínims

Professors correctors de la PAU en la Comunitat Valenciana estan presentant les seues renúncies en protesta pels servicis mínims del 100% sol·licitats per la Conselleria d'Educació, que consideren abusius i contraris al dret de vaga.

València celebrarà els Premis Rei Jaume I amb un espectacle pirotècnic en la plaça de l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà l'1 de juny un espectacle pirotècnic de cinc minuts en la plaça de l'Ajuntament per a acompanyar la reunió dels jurats dels Premis Rei Jaume I.