Amador Mohedano, ingressat d’urgència en un hospital a Jerez

Amador Mohedano

Amador Mohedano |

 

Amador Mohedano està vivint una de les seues etapes més complicades. ‘Ya es mediodía‘ ha revelat aquest divendres que el germà de Rocío Jurado va ser ingressat d’urgència aquesta passada matinada en un hospital de Jerez de la Frontera (Cadis).

 

Segons ha informat el programa de Telecinco, l‘exmarit de Rosa Benito es trobava molt marejat i va cridar als serveis sanitaris cap a les 04.00 de la matinada. Una ambulància es va desplaçar fins al seu domicili i li va traslladar al centre sanitari gadità, on roman ingressat i li estan fent tot tipus de proves mèdiques.

 

Aquesta notícia ha deixat en xoc a Rosa Benito, que visiblement emocionada s’ha pronunciat sobre aquest tema, revelant el possible diagnòstic: «Té problemes perquè no menja molt bé, li ha baixat molt el ferro i es va trobar molt marejat, la matinada… El que va passar ahir, et remou i et porta a un atac d’ansietat enorme… Tot això arriba un moment en el qual et pot”.

 

La brutal discussió d’Amador Mohedano amb María Patiño

Ahir dijous, 26 d’agost, Amador Mohedano va cridar en directe a Sálvame, on va tindre una brutal discussió amb María Patiño. La presentadora de ‘Socialité’ va assegurar que el germà de Rocío Jurado era coneixedor de la mala vida que li donava Ortega Cano a la seua germana. Ell va negar que aquesta informació fora certa i va penjar el telèfon inesperadament prometent que no anava a tornar a participar en cap programa de Mediaset.

 

José Antonio León, un dels reporters del programa es trobava just a casa de Mohedano i li va insistir al fet que tornarà a intervindre en el programa “No parlaré més ni vull saber res d’aqueixa cadena ja. A més, no em trobe bé, tinc com «lumbago», se li va sentir dir a Amador en un àudio enviat al periodista a peu de la finca del gadità.

 

rosa benito

Rosa Benito al plató de ‘Ya es mediodía’ | Telecinco

 

Rosa Benito culpabilitza a ‘Sálvame’

Segons Rosa Benito aquesta situació hauria fet que el seu exmarit acabarà hui a l’hospital. A més, la cunyada de Rocío Jurado ha aprofitat per a denunciar que li sembla lamentable que s’estiga posant a Rocío Jurado com una dona maltractada i que segur que a Mohedano li donaria un atac d’ansietat en escoltar això. “Espere que isca bé, perquè l’única cosa important és la salut, la resta es pot arreglar tot», ha conclòs dient la col·laboradora.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.