12.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Amador Mohedano, ingressat d’urgència en un hospital a Jerez

Amador Mohedano

Amador Mohedano |

 

Amador Mohedano està vivint una de les seues etapes més complicades. ‘Ya es mediodía‘ ha revelat aquest divendres que el germà de Rocío Jurado va ser ingressat d’urgència aquesta passada matinada en un hospital de Jerez de la Frontera (Cadis).

 

Segons ha informat el programa de Telecinco, l‘exmarit de Rosa Benito es trobava molt marejat i va cridar als serveis sanitaris cap a les 04.00 de la matinada. Una ambulància es va desplaçar fins al seu domicili i li va traslladar al centre sanitari gadità, on roman ingressat i li estan fent tot tipus de proves mèdiques.

 

Aquesta notícia ha deixat en xoc a Rosa Benito, que visiblement emocionada s’ha pronunciat sobre aquest tema, revelant el possible diagnòstic: “Té problemes perquè no menja molt bé, li ha baixat molt el ferro i es va trobar molt marejat, la matinada… El que va passar ahir, et remou i et porta a un atac d’ansietat enorme… Tot això arriba un moment en el qual et pot”.

 

La brutal discussió d’Amador Mohedano amb María Patiño

Ahir dijous, 26 d’agost, Amador Mohedano va cridar en directe a Sálvame, on va tindre una brutal discussió amb María Patiño. La presentadora de ‘Socialité’ va assegurar que el germà de Rocío Jurado era coneixedor de la mala vida que li donava Ortega Cano a la seua germana. Ell va negar que aquesta informació fora certa i va penjar el telèfon inesperadament prometent que no anava a tornar a participar en cap programa de Mediaset.

 

José Antonio León, un dels reporters del programa es trobava just a casa de Mohedano i li va insistir al fet que tornarà a intervindre en el programa “No parlaré més ni vull saber res d’aqueixa cadena ja. A més, no em trobe bé, tinc com “lumbago”, se li va sentir dir a Amador en un àudio enviat al periodista a peu de la finca del gadità.

 

rosa benito

Rosa Benito al plató de ‘Ya es mediodía’ | Telecinco

 

Rosa Benito culpabilitza a ‘Sálvame’

Segons Rosa Benito aquesta situació hauria fet que el seu exmarit acabarà hui a l’hospital. A més, la cunyada de Rocío Jurado ha aprofitat per a denunciar que li sembla lamentable que s’estiga posant a Rocío Jurado com una dona maltractada i que segur que a Mohedano li donaria un atac d’ansietat en escoltar això. “Espere que isca bé, perquè l’única cosa important és la salut, la resta es pot arreglar tot”, ha conclòs dient la col·laboradora.

Últimes notícies

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.

Defensa exigix disculpes a Feijóo i Mazón per faltar a la veritat sobre l’UME en la dana

Defensa ha demanat a Feijóo i a Mazón disculpes públiques per faltar a la veritat sobre el desplegament de la UME durant la dana. Missatges entre els dos han acreditat que la unitat va estar disponible des de l'inici, mentres un jutjat investiga els fets.

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.