Amador Mohedano, ingressat d’urgència en un hospital a Jerez

Amador Mohedano

Amador Mohedano |

 

Amador Mohedano està vivint una de les seues etapes més complicades. ‘Ya es mediodía‘ ha revelat aquest divendres que el germà de Rocío Jurado va ser ingressat d’urgència aquesta passada matinada en un hospital de Jerez de la Frontera (Cadis).

 

Segons ha informat el programa de Telecinco, l‘exmarit de Rosa Benito es trobava molt marejat i va cridar als serveis sanitaris cap a les 04.00 de la matinada. Una ambulància es va desplaçar fins al seu domicili i li va traslladar al centre sanitari gadità, on roman ingressat i li estan fent tot tipus de proves mèdiques.

 

Aquesta notícia ha deixat en xoc a Rosa Benito, que visiblement emocionada s’ha pronunciat sobre aquest tema, revelant el possible diagnòstic: “Té problemes perquè no menja molt bé, li ha baixat molt el ferro i es va trobar molt marejat, la matinada… El que va passar ahir, et remou i et porta a un atac d’ansietat enorme… Tot això arriba un moment en el qual et pot”.

 

La brutal discussió d’Amador Mohedano amb María Patiño

Ahir dijous, 26 d’agost, Amador Mohedano va cridar en directe a Sálvame, on va tindre una brutal discussió amb María Patiño. La presentadora de ‘Socialité’ va assegurar que el germà de Rocío Jurado era coneixedor de la mala vida que li donava Ortega Cano a la seua germana. Ell va negar que aquesta informació fora certa i va penjar el telèfon inesperadament prometent que no anava a tornar a participar en cap programa de Mediaset.

 

José Antonio León, un dels reporters del programa es trobava just a casa de Mohedano i li va insistir al fet que tornarà a intervindre en el programa “No parlaré més ni vull saber res d’aqueixa cadena ja. A més, no em trobe bé, tinc com “lumbago”, se li va sentir dir a Amador en un àudio enviat al periodista a peu de la finca del gadità.

 

rosa benito

Rosa Benito al plató de ‘Ya es mediodía’ | Telecinco

 

Rosa Benito culpabilitza a ‘Sálvame’

Segons Rosa Benito aquesta situació hauria fet que el seu exmarit acabarà hui a l’hospital. A més, la cunyada de Rocío Jurado ha aprofitat per a denunciar que li sembla lamentable que s’estiga posant a Rocío Jurado com una dona maltractada i que segur que a Mohedano li donaria un atac d’ansietat en escoltar això. “Espere que isca bé, perquè l’única cosa important és la salut, la resta es pot arreglar tot”, ha conclòs dient la col·laboradora.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.