12.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Amador Mohedano, ingressat d’urgència en un hospital a Jerez

Amador Mohedano

Amador Mohedano |

 

Amador Mohedano està vivint una de les seues etapes més complicades. ‘Ya es mediodía‘ ha revelat aquest divendres que el germà de Rocío Jurado va ser ingressat d’urgència aquesta passada matinada en un hospital de Jerez de la Frontera (Cadis).

 

Segons ha informat el programa de Telecinco, l‘exmarit de Rosa Benito es trobava molt marejat i va cridar als serveis sanitaris cap a les 04.00 de la matinada. Una ambulància es va desplaçar fins al seu domicili i li va traslladar al centre sanitari gadità, on roman ingressat i li estan fent tot tipus de proves mèdiques.

 

Aquesta notícia ha deixat en xoc a Rosa Benito, que visiblement emocionada s’ha pronunciat sobre aquest tema, revelant el possible diagnòstic: “Té problemes perquè no menja molt bé, li ha baixat molt el ferro i es va trobar molt marejat, la matinada… El que va passar ahir, et remou i et porta a un atac d’ansietat enorme… Tot això arriba un moment en el qual et pot”.

 

La brutal discussió d’Amador Mohedano amb María Patiño

Ahir dijous, 26 d’agost, Amador Mohedano va cridar en directe a Sálvame, on va tindre una brutal discussió amb María Patiño. La presentadora de ‘Socialité’ va assegurar que el germà de Rocío Jurado era coneixedor de la mala vida que li donava Ortega Cano a la seua germana. Ell va negar que aquesta informació fora certa i va penjar el telèfon inesperadament prometent que no anava a tornar a participar en cap programa de Mediaset.

 

José Antonio León, un dels reporters del programa es trobava just a casa de Mohedano i li va insistir al fet que tornarà a intervindre en el programa “No parlaré més ni vull saber res d’aqueixa cadena ja. A més, no em trobe bé, tinc com “lumbago”, se li va sentir dir a Amador en un àudio enviat al periodista a peu de la finca del gadità.

 

rosa benito

Rosa Benito al plató de ‘Ya es mediodía’ | Telecinco

 

Rosa Benito culpabilitza a ‘Sálvame’

Segons Rosa Benito aquesta situació hauria fet que el seu exmarit acabarà hui a l’hospital. A més, la cunyada de Rocío Jurado ha aprofitat per a denunciar que li sembla lamentable que s’estiga posant a Rocío Jurado com una dona maltractada i que segur que a Mohedano li donaria un atac d’ansietat en escoltar això. “Espere que isca bé, perquè l’única cosa important és la salut, la resta es pot arreglar tot”, ha conclòs dient la col·laboradora.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.