Amor Romeira posa nua en una de les seues últimes publicacions d’Instagram

 

Un ratito más!! #AmorRomeira #BuenosDiasMundo #Pedrajas #Valladolid #CastillaYLeon

Una publicación compartida de Amor Romeira (@amorromeira) el

 

La concursant de ‘GH 9’, Amor Romeira ha tornat a donar de parlar amb una sensual imatge que ha pujat al seu perfil de Instagram. En la instantània es pot veure donant ‘el bon dia’ completament nua i estirada en el seu llit. Tan sol coberta per un llençol, la cantant ha volgut exposar-se una altra vegada davant els seus seguidors. 

  

L'ex gran germana que s'ha sotmés a una operació de canvi de sexe ha demostrat una vegada més la bonica silueta del seu cos. A més, els seus seguidors no han parat de llançar-li molts afalacs i floretes que exposen la gran base de persones que segueix a l'actriu. «deessa total», així es podia llegir en un dels comentaris escrits, a més un altre destacava que la cantant estava «sexy» en eixa pose.

Comentaris de tot tipus

Després de mirar algun dels comentaris, es pot veure les diferents reaccions que ha suscitat la imatge. En aquest sentit, hi ha alguns que han volgut fer broma destacant el «fred» que fa si es dorm així, mentre que uns altres no han dubtat a deixar totalment clares les insinuacions eròtiques que tenien en ment per a la model. 

 

La que va dir que havia estat amb més de 1.500 xics des que es va sotmetre a la reassignació de sexe, no deixa de sorprendre amb noves publicacions en el seu perfil. La imatge en qüestió ja té més de 4.000 ‘M'agrada’ en la plataforma social. Per la seua banda, en altres imatges també hem pogut veure en major detall part dels seus atributs.

Altres sensuals imatges d'Amor 

Per exemple, usant la transparència d'un vestit negre, la cantant mostra la silueta del seu bust davant la mirada atònita dels seus fans. Recordem que recentment es va operar perquè els seus pits semblaren més naturals. 

 

Mentre que en una altra publicació també ens va ensenyar part del seu cul cobert amb unes mitges i només acompanyat d'uns alts talons de color negre. Finalment es va dutxar en directe en una altra imatge del seu perfil.

 

Sembla ser que la cantant està passant pel seu millor moment i ha deixat arrere les polèmiques que envoltaven la seua relació al costat de la filla d'Isabel Pantoja, Chabelita –que recentment ha ensenyat la foto del seu fill en una portada d'una revista.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.