Amor Romeira posa nua en una de les seues últimes publicacions d’Instagram

 

Un ratito más!! #AmorRomeira #BuenosDiasMundo #Pedrajas #Valladolid #CastillaYLeon

Una publicación compartida de Amor Romeira (@amorromeira) el

 

La concursant de ‘GH 9’, Amor Romeira ha tornat a donar de parlar amb una sensual imatge que ha pujat al seu perfil de Instagram. En la instantània es pot veure donant ‘el bon dia’ completament nua i estirada en el seu llit. Tan sol coberta per un llençol, la cantant ha volgut exposar-se una altra vegada davant els seus seguidors. 

  

L'ex gran germana que s'ha sotmés a una operació de canvi de sexe ha demostrat una vegada més la bonica silueta del seu cos. A més, els seus seguidors no han parat de llançar-li molts afalacs i floretes que exposen la gran base de persones que segueix a l'actriu. «deessa total», així es podia llegir en un dels comentaris escrits, a més un altre destacava que la cantant estava «sexy» en eixa pose.

Comentaris de tot tipus

Després de mirar algun dels comentaris, es pot veure les diferents reaccions que ha suscitat la imatge. En aquest sentit, hi ha alguns que han volgut fer broma destacant el «fred» que fa si es dorm així, mentre que uns altres no han dubtat a deixar totalment clares les insinuacions eròtiques que tenien en ment per a la model. 

 

La que va dir que havia estat amb més de 1.500 xics des que es va sotmetre a la reassignació de sexe, no deixa de sorprendre amb noves publicacions en el seu perfil. La imatge en qüestió ja té més de 4.000 ‘M'agrada’ en la plataforma social. Per la seua banda, en altres imatges també hem pogut veure en major detall part dels seus atributs.

Altres sensuals imatges d'Amor 

Per exemple, usant la transparència d'un vestit negre, la cantant mostra la silueta del seu bust davant la mirada atònita dels seus fans. Recordem que recentment es va operar perquè els seus pits semblaren més naturals. 

 

Mentre que en una altra publicació també ens va ensenyar part del seu cul cobert amb unes mitges i només acompanyat d'uns alts talons de color negre. Finalment es va dutxar en directe en una altra imatge del seu perfil.

 

Sembla ser que la cantant està passant pel seu millor moment i ha deixat arrere les polèmiques que envoltaven la seua relació al costat de la filla d'Isabel Pantoja, Chabelita –que recentment ha ensenyat la foto del seu fill en una portada d'una revista.

Últimes notícies

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.

Mor un home de 76 anys després d’una parada cardiorespiratòria a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella

Un home de 76 anys ha mort a primera hora del matí a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella després de patir una parada cardiorespiratòria, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari.