Amor Romeira posa nua en una de les seues últimes publicacions d’Instagram

 

Un ratito más!! #AmorRomeira #BuenosDiasMundo #Pedrajas #Valladolid #CastillaYLeon

Una publicación compartida de Amor Romeira (@amorromeira) el

 

La concursant de ‘GH 9’, Amor Romeira ha tornat a donar de parlar amb una sensual imatge que ha pujat al seu perfil de Instagram. En la instantània es pot veure donant ‘el bon dia’ completament nua i estirada en el seu llit. Tan sol coberta per un llençol, la cantant ha volgut exposar-se una altra vegada davant els seus seguidors. 

  

L'ex gran germana que s'ha sotmés a una operació de canvi de sexe ha demostrat una vegada més la bonica silueta del seu cos. A més, els seus seguidors no han parat de llançar-li molts afalacs i floretes que exposen la gran base de persones que segueix a l'actriu. «deessa total», així es podia llegir en un dels comentaris escrits, a més un altre destacava que la cantant estava «sexy» en eixa pose.

Comentaris de tot tipus

Després de mirar algun dels comentaris, es pot veure les diferents reaccions que ha suscitat la imatge. En aquest sentit, hi ha alguns que han volgut fer broma destacant el «fred» que fa si es dorm així, mentre que uns altres no han dubtat a deixar totalment clares les insinuacions eròtiques que tenien en ment per a la model. 

 

La que va dir que havia estat amb més de 1.500 xics des que es va sotmetre a la reassignació de sexe, no deixa de sorprendre amb noves publicacions en el seu perfil. La imatge en qüestió ja té més de 4.000 ‘M'agrada’ en la plataforma social. Per la seua banda, en altres imatges també hem pogut veure en major detall part dels seus atributs.

Altres sensuals imatges d'Amor 

Per exemple, usant la transparència d'un vestit negre, la cantant mostra la silueta del seu bust davant la mirada atònita dels seus fans. Recordem que recentment es va operar perquè els seus pits semblaren més naturals. 

 

Mentre que en una altra publicació també ens va ensenyar part del seu cul cobert amb unes mitges i només acompanyat d'uns alts talons de color negre. Finalment es va dutxar en directe en una altra imatge del seu perfil.

 

Sembla ser que la cantant està passant pel seu millor moment i ha deixat arrere les polèmiques que envoltaven la seua relació al costat de la filla d'Isabel Pantoja, Chabelita –que recentment ha ensenyat la foto del seu fill en una portada d'una revista.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig