Saps la gran quantitat de diners que hi ha guanyant Antonio David amb les exclusives?

El documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, està donant molt de si, sobretot per totes les polèmiques que està generant, molt més ara que l’última entrega es va centrar en la malmesa relació de Rocío Carrasco amb la seua filla Rocío Flores.

Tot el món, que creu a la mare, pensa que el vincle es va veure plenament perjudicat per la manipulació que Rocío Flores va patir des de molt xicoteta per part del seu pare Antonio David i l’explosió es va produir a l’estiu de l’any 2012, després de l’agressió de Rocío a la seua mare.

La gran mentida desmuntada en l’últim capítol ha estat la més repetida per Antonio David en els últims anys. I és que l’excol·laborador de Telecinco ha argumentat davant el jutge «que no té diners ni béns i que és insolvent» per culpa de la seua exdona, a qui ha acusat de fer-li la vida impossible i moure fils per deixar-lo sense feina durant molts anys. Una falsedat que s’ha desmuntat amb una línia de temps que abasta tots els treballs (exclusives i participació en programes de televisió) que l’excol·laborador ha realitzat entre els anys 2011 i 2017.

 

La gran fortuna que ha guanyat Antonio David venent exclusives

Malgrat que en el documental no es recullen totes les seues aparicions públiques, com les seues més recents participacions a ‘GH Vip’ o ‘Sálvame’ (on ha estat l’últim any de col·laborador), sí que apareixen unes quantes exclusives i treballs televisius que serveixen per a fer-nos una idea de la gran fortuna que s’ha embutxacat Antonio David després de canviar l’uniforme de guàrdia civil pels platós i les portades de revista.

El programa ‘Ya es mediodia’ ha quantificat els beneficis econòmics obtinguts per Antonio David al llarg d’estos 26 anys, una dinerada que s’estima en uns tres milions d’euros. Així, segons ha recollit el programa de Sonsoles Ónega, el pare de Rocío Flores hauria guanyat 50.000 euros per les seues primeres entrevistes exclusives en les revistes del cor.

Després de fitxar com a col·laborador de ‘Crónicas marcianas’, l’excol·laborador de Telecinco hauria començat a ingressar un salari fix mensual durant tres anys, obtenint un total de 60.000 euros en tres temporades. Però quan el programa de Xavier Sardà va ser cancel·lat, Antonio David va continuar protagonitzant exclusives i apareixent en programes de diferents cadenes com ‘¿Dónde estás corazón?’ d’Antena 3 o ‘Tómbola’ de Canal 9.

 

Així mateix, tampoc trigaria a tornar a aconseguir estabilitat a Telecinco, on durant tres anys va participar com ‘assessor de l’amor’ a ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ a raó de 800 euros diaris. A més, per no parlar de tots els ‘realities’ en els quals va concursar com, per exemple, a ‘GH Vip’, ‘Acorralados’ i ‘Ven a cenar conmigo’, on hauria ingressat més de 350.000 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.