Saps la gran quantitat de diners que hi ha guanyant Antonio David amb les exclusives?

El documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, està donant molt de si, sobretot per totes les polèmiques que està generant, molt més ara que l’última entrega es va centrar en la malmesa relació de Rocío Carrasco amb la seua filla Rocío Flores.

Tot el món, que creu a la mare, pensa que el vincle es va veure plenament perjudicat per la manipulació que Rocío Flores va patir des de molt xicoteta per part del seu pare Antonio David i l’explosió es va produir a l’estiu de l’any 2012, després de l’agressió de Rocío a la seua mare.

La gran mentida desmuntada en l’últim capítol ha estat la més repetida per Antonio David en els últims anys. I és que l’excol·laborador de Telecinco ha argumentat davant el jutge «que no té diners ni béns i que és insolvent» per culpa de la seua exdona, a qui ha acusat de fer-li la vida impossible i moure fils per deixar-lo sense feina durant molts anys. Una falsedat que s’ha desmuntat amb una línia de temps que abasta tots els treballs (exclusives i participació en programes de televisió) que l’excol·laborador ha realitzat entre els anys 2011 i 2017.

 

La gran fortuna que ha guanyat Antonio David venent exclusives

Malgrat que en el documental no es recullen totes les seues aparicions públiques, com les seues més recents participacions a ‘GH Vip’ o ‘Sálvame’ (on ha estat l’últim any de col·laborador), sí que apareixen unes quantes exclusives i treballs televisius que serveixen per a fer-nos una idea de la gran fortuna que s’ha embutxacat Antonio David després de canviar l’uniforme de guàrdia civil pels platós i les portades de revista.

El programa ‘Ya es mediodia’ ha quantificat els beneficis econòmics obtinguts per Antonio David al llarg d’estos 26 anys, una dinerada que s’estima en uns tres milions d’euros. Així, segons ha recollit el programa de Sonsoles Ónega, el pare de Rocío Flores hauria guanyat 50.000 euros per les seues primeres entrevistes exclusives en les revistes del cor.

Després de fitxar com a col·laborador de ‘Crónicas marcianas’, l’excol·laborador de Telecinco hauria començat a ingressar un salari fix mensual durant tres anys, obtenint un total de 60.000 euros en tres temporades. Però quan el programa de Xavier Sardà va ser cancel·lat, Antonio David va continuar protagonitzant exclusives i apareixent en programes de diferents cadenes com ‘¿Dónde estás corazón?’ d’Antena 3 o ‘Tómbola’ de Canal 9.

 

Així mateix, tampoc trigaria a tornar a aconseguir estabilitat a Telecinco, on durant tres anys va participar com ‘assessor de l’amor’ a ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ a raó de 800 euros diaris. A més, per no parlar de tots els ‘realities’ en els quals va concursar com, per exemple, a ‘GH Vip’, ‘Acorralados’ i ‘Ven a cenar conmigo’, on hauria ingressat més de 350.000 euros.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.