Saps la gran quantitat de diners que hi ha guanyant Antonio David amb les exclusives?

El documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, està donant molt de si, sobretot per totes les polèmiques que està generant, molt més ara que l’última entrega es va centrar en la malmesa relació de Rocío Carrasco amb la seua filla Rocío Flores.

Tot el món, que creu a la mare, pensa que el vincle es va veure plenament perjudicat per la manipulació que Rocío Flores va patir des de molt xicoteta per part del seu pare Antonio David i l’explosió es va produir a l’estiu de l’any 2012, després de l’agressió de Rocío a la seua mare.

La gran mentida desmuntada en l’últim capítol ha estat la més repetida per Antonio David en els últims anys. I és que l’excol·laborador de Telecinco ha argumentat davant el jutge «que no té diners ni béns i que és insolvent» per culpa de la seua exdona, a qui ha acusat de fer-li la vida impossible i moure fils per deixar-lo sense feina durant molts anys. Una falsedat que s’ha desmuntat amb una línia de temps que abasta tots els treballs (exclusives i participació en programes de televisió) que l’excol·laborador ha realitzat entre els anys 2011 i 2017.

 

La gran fortuna que ha guanyat Antonio David venent exclusives

Malgrat que en el documental no es recullen totes les seues aparicions públiques, com les seues més recents participacions a ‘GH Vip’ o ‘Sálvame’ (on ha estat l’últim any de col·laborador), sí que apareixen unes quantes exclusives i treballs televisius que serveixen per a fer-nos una idea de la gran fortuna que s’ha embutxacat Antonio David després de canviar l’uniforme de guàrdia civil pels platós i les portades de revista.

El programa ‘Ya es mediodia’ ha quantificat els beneficis econòmics obtinguts per Antonio David al llarg d’estos 26 anys, una dinerada que s’estima en uns tres milions d’euros. Així, segons ha recollit el programa de Sonsoles Ónega, el pare de Rocío Flores hauria guanyat 50.000 euros per les seues primeres entrevistes exclusives en les revistes del cor.

Després de fitxar com a col·laborador de ‘Crónicas marcianas’, l’excol·laborador de Telecinco hauria començat a ingressar un salari fix mensual durant tres anys, obtenint un total de 60.000 euros en tres temporades. Però quan el programa de Xavier Sardà va ser cancel·lat, Antonio David va continuar protagonitzant exclusives i apareixent en programes de diferents cadenes com ‘¿Dónde estás corazón?’ d’Antena 3 o ‘Tómbola’ de Canal 9.

 

Així mateix, tampoc trigaria a tornar a aconseguir estabilitat a Telecinco, on durant tres anys va participar com ‘assessor de l’amor’ a ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ a raó de 800 euros diaris. A més, per no parlar de tots els ‘realities’ en els quals va concursar com, per exemple, a ‘GH Vip’, ‘Acorralados’ i ‘Ven a cenar conmigo’, on hauria ingressat més de 350.000 euros.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.