19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Saps la gran quantitat de diners que hi ha guanyant Antonio David amb les exclusives?

El documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, està donant molt de si, sobretot per totes les polèmiques que està generant, molt més ara que l’última entrega es va centrar en la malmesa relació de Rocío Carrasco amb la seua filla Rocío Flores.

Tot el món, que creu a la mare, pensa que el vincle es va veure plenament perjudicat per la manipulació que Rocío Flores va patir des de molt xicoteta per part del seu pare Antonio David i l’explosió es va produir a l’estiu de l’any 2012, després de l’agressió de Rocío a la seua mare.

La gran mentida desmuntada en l’últim capítol ha estat la més repetida per Antonio David en els últims anys. I és que l’excol·laborador de Telecinco ha argumentat davant el jutge «que no té diners ni béns i que és insolvent» per culpa de la seua exdona, a qui ha acusat de fer-li la vida impossible i moure fils per deixar-lo sense feina durant molts anys. Una falsedat que s’ha desmuntat amb una línia de temps que abasta tots els treballs (exclusives i participació en programes de televisió) que l’excol·laborador ha realitzat entre els anys 2011 i 2017.

 

La gran fortuna que ha guanyat Antonio David venent exclusives

Malgrat que en el documental no es recullen totes les seues aparicions públiques, com les seues més recents participacions a ‘GH Vip’ o ‘Sálvame’ (on ha estat l’últim any de col·laborador), sí que apareixen unes quantes exclusives i treballs televisius que serveixen per a fer-nos una idea de la gran fortuna que s’ha embutxacat Antonio David després de canviar l’uniforme de guàrdia civil pels platós i les portades de revista.

El programa ‘Ya es mediodia’ ha quantificat els beneficis econòmics obtinguts per Antonio David al llarg d’estos 26 anys, una dinerada que s’estima en uns tres milions d’euros. Així, segons ha recollit el programa de Sonsoles Ónega, el pare de Rocío Flores hauria guanyat 50.000 euros per les seues primeres entrevistes exclusives en les revistes del cor.

Després de fitxar com a col·laborador de ‘Crónicas marcianas’, l’excol·laborador de Telecinco hauria començat a ingressar un salari fix mensual durant tres anys, obtenint un total de 60.000 euros en tres temporades. Però quan el programa de Xavier Sardà va ser cancel·lat, Antonio David va continuar protagonitzant exclusives i apareixent en programes de diferents cadenes com ‘¿Dónde estás corazón?’ d’Antena 3 o ‘Tómbola’ de Canal 9.

 

Així mateix, tampoc trigaria a tornar a aconseguir estabilitat a Telecinco, on durant tres anys va participar com ‘assessor de l’amor’ a ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ a raó de 800 euros diaris. A més, per no parlar de tots els ‘realities’ en els quals va concursar com, per exemple, a ‘GH Vip’, ‘Acorralados’ i ‘Ven a cenar conmigo’, on hauria ingressat més de 350.000 euros.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.