Saps la gran quantitat de diners que hi ha guanyant Antonio David amb les exclusives?

El documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, està donant molt de si, sobretot per totes les polèmiques que està generant, molt més ara que l’última entrega es va centrar en la malmesa relació de Rocío Carrasco amb la seua filla Rocío Flores.

Tot el món, que creu a la mare, pensa que el vincle es va veure plenament perjudicat per la manipulació que Rocío Flores va patir des de molt xicoteta per part del seu pare Antonio David i l’explosió es va produir a l’estiu de l’any 2012, després de l’agressió de Rocío a la seua mare.

La gran mentida desmuntada en l’últim capítol ha estat la més repetida per Antonio David en els últims anys. I és que l’excol·laborador de Telecinco ha argumentat davant el jutge «que no té diners ni béns i que és insolvent» per culpa de la seua exdona, a qui ha acusat de fer-li la vida impossible i moure fils per deixar-lo sense feina durant molts anys. Una falsedat que s’ha desmuntat amb una línia de temps que abasta tots els treballs (exclusives i participació en programes de televisió) que l’excol·laborador ha realitzat entre els anys 2011 i 2017.

 

La gran fortuna que ha guanyat Antonio David venent exclusives

Malgrat que en el documental no es recullen totes les seues aparicions públiques, com les seues més recents participacions a ‘GH Vip’ o ‘Sálvame’ (on ha estat l’últim any de col·laborador), sí que apareixen unes quantes exclusives i treballs televisius que serveixen per a fer-nos una idea de la gran fortuna que s’ha embutxacat Antonio David després de canviar l’uniforme de guàrdia civil pels platós i les portades de revista.

El programa ‘Ya es mediodia’ ha quantificat els beneficis econòmics obtinguts per Antonio David al llarg d’estos 26 anys, una dinerada que s’estima en uns tres milions d’euros. Així, segons ha recollit el programa de Sonsoles Ónega, el pare de Rocío Flores hauria guanyat 50.000 euros per les seues primeres entrevistes exclusives en les revistes del cor.

Després de fitxar com a col·laborador de ‘Crónicas marcianas’, l’excol·laborador de Telecinco hauria començat a ingressar un salari fix mensual durant tres anys, obtenint un total de 60.000 euros en tres temporades. Però quan el programa de Xavier Sardà va ser cancel·lat, Antonio David va continuar protagonitzant exclusives i apareixent en programes de diferents cadenes com ‘¿Dónde estás corazón?’ d’Antena 3 o ‘Tómbola’ de Canal 9.

 

Així mateix, tampoc trigaria a tornar a aconseguir estabilitat a Telecinco, on durant tres anys va participar com ‘assessor de l’amor’ a ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ a raó de 800 euros diaris. A més, per no parlar de tots els ‘realities’ en els quals va concursar com, per exemple, a ‘GH Vip’, ‘Acorralados’ i ‘Ven a cenar conmigo’, on hauria ingressat més de 350.000 euros.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.