Antonio David i Olga Moreno ja fan vides separades

 

La bretxa entre Antonio David i Olga Moreno és ja més que evident. Després de la confirmació de la ruptura de la qual ‘Lecturas’ va informar en exclusiva, el matrimoni ja no amaga el seu distanciament. Tant l’un com l’altre s’eviten i fan vides separades.

El passat cap de setmana, Olga Moreno es va desplaçar a Sevilla per a refugiar-se en la seua família mentre Antonio David es quedava a Màlaga amb la filla de 8 anys que tenen en comú i els seus fills majors, Rocío i David.

«Se m’ha adjudicat el qualificatiu d’infidel, han fet aquest últim any amb mi i amb la meua família una destrossa […] M’han fet tant de mal que vaig ser absolutament sincer en dir que tot això havia passat factura en el meu matrimoni […] Si tenien com a objectiu destruir el meu matrimoni, l’han aconseguit», va confessar l’ex col·laborador de ‘Sálvame’.

 

Molt distanciats

 

La família Flores ha sigut molt perseguida des de llavors. Les primeres informacions revelaven que la parella continuava en el seu domicili familiar. No obstant això, una exclusiva de ‘Lecturas’ i una altra de ‘Diez Minutos’ confirma que el seu distanciament és més fort que mai.

 

Pena de presó

 

Tot això ocorre en el moment en el qual Antonio David Flores podria enfrontar-se a una pena d’un a quatre anys de presó per estafa, desviament de capitals i alçament de béns. Pel que sembla, l’ex col·laborador va cobrar el sou del programa ‘Enemigos íntimos’ a través d’unes societats a noms de tercers: Olga Moreno i el seu representant.

Una pràctica que ell mateix hauria reconegut davant el jutge, en 2017, i que es va dur a terme per a acreditar la seua insolvència i així no enviar els diners per la pensió dels seus fills a Rocío Carrasco.

Per tot això, el jutge va condemnar a pagar 60.000 euros en concepte de fiança a la filla de la més gran per l’impagament continuat de la pensió alimentària dels seus fills en comú.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.