Antonio David i Olga Moreno ja fan vides separades

 

La bretxa entre Antonio David i Olga Moreno és ja més que evident. Després de la confirmació de la ruptura de la qual ‘Lecturas’ va informar en exclusiva, el matrimoni ja no amaga el seu distanciament. Tant l’un com l’altre s’eviten i fan vides separades.

El passat cap de setmana, Olga Moreno es va desplaçar a Sevilla per a refugiar-se en la seua família mentre Antonio David es quedava a Màlaga amb la filla de 8 anys que tenen en comú i els seus fills majors, Rocío i David.

«Se m’ha adjudicat el qualificatiu d’infidel, han fet aquest últim any amb mi i amb la meua família una destrossa […] M’han fet tant de mal que vaig ser absolutament sincer en dir que tot això havia passat factura en el meu matrimoni […] Si tenien com a objectiu destruir el meu matrimoni, l’han aconseguit», va confessar l’ex col·laborador de ‘Sálvame’.

 

Molt distanciats

 

La família Flores ha sigut molt perseguida des de llavors. Les primeres informacions revelaven que la parella continuava en el seu domicili familiar. No obstant això, una exclusiva de ‘Lecturas’ i una altra de ‘Diez Minutos’ confirma que el seu distanciament és més fort que mai.

 

Pena de presó

 

Tot això ocorre en el moment en el qual Antonio David Flores podria enfrontar-se a una pena d’un a quatre anys de presó per estafa, desviament de capitals i alçament de béns. Pel que sembla, l’ex col·laborador va cobrar el sou del programa ‘Enemigos íntimos’ a través d’unes societats a noms de tercers: Olga Moreno i el seu representant.

Una pràctica que ell mateix hauria reconegut davant el jutge, en 2017, i que es va dur a terme per a acreditar la seua insolvència i així no enviar els diners per la pensió dels seus fills a Rocío Carrasco.

Per tot això, el jutge va condemnar a pagar 60.000 euros en concepte de fiança a la filla de la més gran per l’impagament continuat de la pensió alimentària dels seus fills en comú.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.