Antonio David i Olga Moreno ja fan vides separades

 

La bretxa entre Antonio David i Olga Moreno és ja més que evident. Després de la confirmació de la ruptura de la qual ‘Lecturas’ va informar en exclusiva, el matrimoni ja no amaga el seu distanciament. Tant l’un com l’altre s’eviten i fan vides separades.

El passat cap de setmana, Olga Moreno es va desplaçar a Sevilla per a refugiar-se en la seua família mentre Antonio David es quedava a Màlaga amb la filla de 8 anys que tenen en comú i els seus fills majors, Rocío i David.

«Se m’ha adjudicat el qualificatiu d’infidel, han fet aquest últim any amb mi i amb la meua família una destrossa […] M’han fet tant de mal que vaig ser absolutament sincer en dir que tot això havia passat factura en el meu matrimoni […] Si tenien com a objectiu destruir el meu matrimoni, l’han aconseguit», va confessar l’ex col·laborador de ‘Sálvame’.

 

Molt distanciats

 

La família Flores ha sigut molt perseguida des de llavors. Les primeres informacions revelaven que la parella continuava en el seu domicili familiar. No obstant això, una exclusiva de ‘Lecturas’ i una altra de ‘Diez Minutos’ confirma que el seu distanciament és més fort que mai.

 

Pena de presó

 

Tot això ocorre en el moment en el qual Antonio David Flores podria enfrontar-se a una pena d’un a quatre anys de presó per estafa, desviament de capitals i alçament de béns. Pel que sembla, l’ex col·laborador va cobrar el sou del programa ‘Enemigos íntimos’ a través d’unes societats a noms de tercers: Olga Moreno i el seu representant.

Una pràctica que ell mateix hauria reconegut davant el jutge, en 2017, i que es va dur a terme per a acreditar la seua insolvència i així no enviar els diners per la pensió dels seus fills a Rocío Carrasco.

Per tot això, el jutge va condemnar a pagar 60.000 euros en concepte de fiança a la filla de la més gran per l’impagament continuat de la pensió alimentària dels seus fills en comú.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.