Antonio David i Olga Moreno ja fan vides separades

 

La bretxa entre Antonio David i Olga Moreno és ja més que evident. Després de la confirmació de la ruptura de la qual ‘Lecturas’ va informar en exclusiva, el matrimoni ja no amaga el seu distanciament. Tant l’un com l’altre s’eviten i fan vides separades.

El passat cap de setmana, Olga Moreno es va desplaçar a Sevilla per a refugiar-se en la seua família mentre Antonio David es quedava a Màlaga amb la filla de 8 anys que tenen en comú i els seus fills majors, Rocío i David.

«Se m’ha adjudicat el qualificatiu d’infidel, han fet aquest últim any amb mi i amb la meua família una destrossa […] M’han fet tant de mal que vaig ser absolutament sincer en dir que tot això havia passat factura en el meu matrimoni […] Si tenien com a objectiu destruir el meu matrimoni, l’han aconseguit», va confessar l’ex col·laborador de ‘Sálvame’.

 

Molt distanciats

 

La família Flores ha sigut molt perseguida des de llavors. Les primeres informacions revelaven que la parella continuava en el seu domicili familiar. No obstant això, una exclusiva de ‘Lecturas’ i una altra de ‘Diez Minutos’ confirma que el seu distanciament és més fort que mai.

 

Pena de presó

 

Tot això ocorre en el moment en el qual Antonio David Flores podria enfrontar-se a una pena d’un a quatre anys de presó per estafa, desviament de capitals i alçament de béns. Pel que sembla, l’ex col·laborador va cobrar el sou del programa ‘Enemigos íntimos’ a través d’unes societats a noms de tercers: Olga Moreno i el seu representant.

Una pràctica que ell mateix hauria reconegut davant el jutge, en 2017, i que es va dur a terme per a acreditar la seua insolvència i així no enviar els diners per la pensió dels seus fills a Rocío Carrasco.

Per tot això, el jutge va condemnar a pagar 60.000 euros en concepte de fiança a la filla de la més gran per l’impagament continuat de la pensió alimentària dels seus fills en comú.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.