Antonio David i Olga Moreno ja fan vides separades

 

La bretxa entre Antonio David i Olga Moreno és ja més que evident. Després de la confirmació de la ruptura de la qual ‘Lecturas’ va informar en exclusiva, el matrimoni ja no amaga el seu distanciament. Tant l’un com l’altre s’eviten i fan vides separades.

El passat cap de setmana, Olga Moreno es va desplaçar a Sevilla per a refugiar-se en la seua família mentre Antonio David es quedava a Màlaga amb la filla de 8 anys que tenen en comú i els seus fills majors, Rocío i David.

“Se m’ha adjudicat el qualificatiu d’infidel, han fet aquest últim any amb mi i amb la meua família una destrossa […] M’han fet tant de mal que vaig ser absolutament sincer en dir que tot això havia passat factura en el meu matrimoni […] Si tenien com a objectiu destruir el meu matrimoni, l’han aconseguit”, va confessar l’ex col·laborador de ‘Sálvame’.

 

Molt distanciats

 

La família Flores ha sigut molt perseguida des de llavors. Les primeres informacions revelaven que la parella continuava en el seu domicili familiar. No obstant això, una exclusiva de ‘Lecturas’ i una altra de ‘Diez Minutos’ confirma que el seu distanciament és més fort que mai.

 

Pena de presó

 

Tot això ocorre en el moment en el qual Antonio David Flores podria enfrontar-se a una pena d’un a quatre anys de presó per estafa, desviament de capitals i alçament de béns. Pel que sembla, l’ex col·laborador va cobrar el sou del programa ‘Enemigos íntimos’ a través d’unes societats a noms de tercers: Olga Moreno i el seu representant.

Una pràctica que ell mateix hauria reconegut davant el jutge, en 2017, i que es va dur a terme per a acreditar la seua insolvència i així no enviar els diners per la pensió dels seus fills a Rocío Carrasco.

Per tot això, el jutge va condemnar a pagar 60.000 euros en concepte de fiança a la filla de la més gran per l’impagament continuat de la pensió alimentària dels seus fills en comú.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.