10.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Carlos Herrera es casa en secret amb Pepa Gea a Nova York

Els periodistes Carlos Herrera i Pepa Gea s’han casat en secret en una boda íntima a Nova York.

La parella porta tres anys de relació, encara que sense acaparar moltes mirades, ja que tots dos s’han mantingut bastant al marge de la premsa durant aquest temps. Tant és així, que fins i tot aquest estiu, el 2 d’agost de 2022 sense anar més lluny, es van convertir en notícia en pujar una imatge junts a xarxes socials.

La boda va tindre lloc el 5 de desembre, així es desprén d’una foto que ha publicat Carlos Herrera en les seues xarxes socials, “Compartisc gustosament amb vosaltres aquesta instantània. 5 desembre. Nova York. Gràcies pel vostre afecte i interés“, ha escrit el locutor.

Hores després de pujar aquesta imatge, el periodista s’ha pronunciat sobre ella en el seu programa radiofònic, Herrera en COPE. Ha reconegut que el seu enllaç “ha despertat tant d’interés en tants amics i col·legues” que ha decidit compartir-la en les seues xarxes. A més, ha assenyalat que la seua esposa és “una bella dona”.

La parella va pronunciar el ‘sí, vull‘ en un enllaç íntim i molt discret al qual van assistir els dos fills que Herrera va tindre durant el seu matrimoni amb Mariló Montero: Alberto Herrera, que també es dedica a la ràdio, i Rocío Crusset, model establida en la Gran Poma. També van ser presents les dues filles que Pepa Gea té d’una anterior relació, perquè públic una imatge de les tres juntes a Nova York: “Jo sense elles no vaig a cap costat”.


El passat 29 de desembre, Carlos Herrera publicava en les seues xarxes socials una fotografia de l’ermita de la Rosada amb un enigmàtic missatge: “El lloc“. La seua filla, Rocío Crusset, contestava: “El lloc”, afegint l’emoticona d’un cor.


Uns dies després, coincidint amb el comiat de l’any, Carlos Herrera i Pepa Gea celebraven una festa nupcial a la casa que el periodista té en el llogaret de Huelva del Rocío per a brindar pel nou any i pel recentment estrenat matrimoni.

Últimes notícies

Pablo Martínez, Morals, Ryan, Dela i Pampín finalitzen contracte amb el Llevant al juny de 2026

Cinc jugadors del Llevant acaben el seu contracte al juny de 2026 i, des de l'1 de gener, queden lliures per a negociar el seu futur. El club afronta mesos clau per a definir renovacions i opcions.

Sis jugadors de l’Elx acaben contracte al juny i des de gener podran negociar el seu futur

Sis futbolistes de l'Elx acaben contracte el 30 de juny i, des de l'1 de gener, podran negociar el seu destí. El club afronta setmanes clau per a definir renovacions i opcions de compra.

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.

València Basket tanca 2025 en la zona alta de l’Eurolliga i amb la Supercopa

L'equip va convertir ensopegades en impuls: va arrancar l'any amb derrotes assumibles, va conquistar la Supercopa i el va tancar en la part alta de l'Eurolliga.

Decomissen a València 73.000 llandes de refrescos i 3.000 xocolatines sense etiqueta en espanyol

La Policia Local ha decomissat en un majorista del districte marítim 72.852 begudes i 2.539 xocolatines per no tindre informació alimentària en espanyol. Els productes queden immobilitzats fins que Consum ho determine.

La Generalitat declara dotze Municipis Turístics en la Comunitat Valenciana en 2025

La Generalitat ha tramitat dotze reconeixements de Municipi Turístic en 2025 en la Comunitat Valenciana. La distinció facilita finançament addicional i reflectix millores en destins.

Sanitat administra un 14% més de dosi de la vacuna de la grip en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha administrat un 14% més de dosi de la vacuna de la grip que en la campanya anterior: 1.153.296 enfront d'1.012.609. L'augment es replica en totes les províncies i es reforça amb mesures d'impuls i vacunació enfront de la COVID-19.