Carlos Herrera es casa en secret amb Pepa Gea a Nova York

Els periodistes Carlos Herrera i Pepa Gea s’han casat en secret en una boda íntima a Nova York.

La parella porta tres anys de relació, encara que sense acaparar moltes mirades, ja que tots dos s’han mantingut bastant al marge de la premsa durant aquest temps. Tant és així, que fins i tot aquest estiu, el 2 d’agost de 2022 sense anar més lluny, es van convertir en notícia en pujar una imatge junts a xarxes socials.

La boda va tindre lloc el 5 de desembre, així es desprén d’una foto que ha publicat Carlos Herrera en les seues xarxes socials, “Compartisc gustosament amb vosaltres aquesta instantània. 5 desembre. Nova York. Gràcies pel vostre afecte i interés“, ha escrit el locutor.

Hores després de pujar aquesta imatge, el periodista s’ha pronunciat sobre ella en el seu programa radiofònic, Herrera en COPE. Ha reconegut que el seu enllaç “ha despertat tant d’interés en tants amics i col·legues” que ha decidit compartir-la en les seues xarxes. A més, ha assenyalat que la seua esposa és “una bella dona”.

La parella va pronunciar el ‘sí, vull‘ en un enllaç íntim i molt discret al qual van assistir els dos fills que Herrera va tindre durant el seu matrimoni amb Mariló Montero: Alberto Herrera, que també es dedica a la ràdio, i Rocío Crusset, model establida en la Gran Poma. També van ser presents les dues filles que Pepa Gea té d’una anterior relació, perquè públic una imatge de les tres juntes a Nova York: “Jo sense elles no vaig a cap costat”.


El passat 29 de desembre, Carlos Herrera publicava en les seues xarxes socials una fotografia de l’ermita de la Rosada amb un enigmàtic missatge: “El lloc“. La seua filla, Rocío Crusset, contestava: “El lloc”, afegint l’emoticona d’un cor.


Uns dies després, coincidint amb el comiat de l’any, Carlos Herrera i Pepa Gea celebraven una festa nupcial a la casa que el periodista té en el llogaret de Huelva del Rocío per a brindar pel nou any i pel recentment estrenat matrimoni.

Últimes notícies

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.