Carlos Herrera es casa en secret amb Pepa Gea a Nova York

Els periodistes Carlos Herrera i Pepa Gea s’han casat en secret en una boda íntima a Nova York.

La parella porta tres anys de relació, encara que sense acaparar moltes mirades, ja que tots dos s’han mantingut bastant al marge de la premsa durant aquest temps. Tant és així, que fins i tot aquest estiu, el 2 d’agost de 2022 sense anar més lluny, es van convertir en notícia en pujar una imatge junts a xarxes socials.

La boda va tindre lloc el 5 de desembre, així es desprén d’una foto que ha publicat Carlos Herrera en les seues xarxes socials, “Compartisc gustosament amb vosaltres aquesta instantània. 5 desembre. Nova York. Gràcies pel vostre afecte i interés“, ha escrit el locutor.

Hores després de pujar aquesta imatge, el periodista s’ha pronunciat sobre ella en el seu programa radiofònic, Herrera en COPE. Ha reconegut que el seu enllaç “ha despertat tant d’interés en tants amics i col·legues” que ha decidit compartir-la en les seues xarxes. A més, ha assenyalat que la seua esposa és “una bella dona”.

La parella va pronunciar el ‘sí, vull‘ en un enllaç íntim i molt discret al qual van assistir els dos fills que Herrera va tindre durant el seu matrimoni amb Mariló Montero: Alberto Herrera, que també es dedica a la ràdio, i Rocío Crusset, model establida en la Gran Poma. També van ser presents les dues filles que Pepa Gea té d’una anterior relació, perquè públic una imatge de les tres juntes a Nova York: “Jo sense elles no vaig a cap costat”.


El passat 29 de desembre, Carlos Herrera publicava en les seues xarxes socials una fotografia de l’ermita de la Rosada amb un enigmàtic missatge: “El lloc“. La seua filla, Rocío Crusset, contestava: “El lloc”, afegint l’emoticona d’un cor.


Uns dies després, coincidint amb el comiat de l’any, Carlos Herrera i Pepa Gea celebraven una festa nupcial a la casa que el periodista té en el llogaret de Huelva del Rocío per a brindar pel nou any i pel recentment estrenat matrimoni.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.