Carlos Herrera es casa en secret amb Pepa Gea a Nova York

Els periodistes Carlos Herrera i Pepa Gea s’han casat en secret en una boda íntima a Nova York.

La parella porta tres anys de relació, encara que sense acaparar moltes mirades, ja que tots dos s’han mantingut bastant al marge de la premsa durant aquest temps. Tant és així, que fins i tot aquest estiu, el 2 d’agost de 2022 sense anar més lluny, es van convertir en notícia en pujar una imatge junts a xarxes socials.

La boda va tindre lloc el 5 de desembre, així es desprén d’una foto que ha publicat Carlos Herrera en les seues xarxes socials, «Compartisc gustosament amb vosaltres aquesta instantània. 5 desembre. Nova York. Gràcies pel vostre afecte i interés«, ha escrit el locutor.

Hores després de pujar aquesta imatge, el periodista s’ha pronunciat sobre ella en el seu programa radiofònic, Herrera en COPE. Ha reconegut que el seu enllaç «ha despertat tant d’interés en tants amics i col·legues» que ha decidit compartir-la en les seues xarxes. A més, ha assenyalat que la seua esposa és «una bella dona».

La parella va pronunciar el ‘sí, vull‘ en un enllaç íntim i molt discret al qual van assistir els dos fills que Herrera va tindre durant el seu matrimoni amb Mariló Montero: Alberto Herrera, que també es dedica a la ràdio, i Rocío Crusset, model establida en la Gran Poma. També van ser presents les dues filles que Pepa Gea té d’una anterior relació, perquè públic una imatge de les tres juntes a Nova York: «Jo sense elles no vaig a cap costat».


El passat 29 de desembre, Carlos Herrera publicava en les seues xarxes socials una fotografia de l’ermita de la Rosada amb un enigmàtic missatge: «El lloc«. La seua filla, Rocío Crusset, contestava: «El lloc», afegint l’emoticona d’un cor.


Uns dies després, coincidint amb el comiat de l’any, Carlos Herrera i Pepa Gea celebraven una festa nupcial a la casa que el periodista té en el llogaret de Huelva del Rocío per a brindar pel nou any i pel recentment estrenat matrimoni.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.