Carlos Herrera es casa en secret amb Pepa Gea a Nova York

Els periodistes Carlos Herrera i Pepa Gea s’han casat en secret en una boda íntima a Nova York.

La parella porta tres anys de relació, encara que sense acaparar moltes mirades, ja que tots dos s’han mantingut bastant al marge de la premsa durant aquest temps. Tant és així, que fins i tot aquest estiu, el 2 d’agost de 2022 sense anar més lluny, es van convertir en notícia en pujar una imatge junts a xarxes socials.

La boda va tindre lloc el 5 de desembre, així es desprén d’una foto que ha publicat Carlos Herrera en les seues xarxes socials, «Compartisc gustosament amb vosaltres aquesta instantània. 5 desembre. Nova York. Gràcies pel vostre afecte i interés«, ha escrit el locutor.

Hores després de pujar aquesta imatge, el periodista s’ha pronunciat sobre ella en el seu programa radiofònic, Herrera en COPE. Ha reconegut que el seu enllaç «ha despertat tant d’interés en tants amics i col·legues» que ha decidit compartir-la en les seues xarxes. A més, ha assenyalat que la seua esposa és «una bella dona».

La parella va pronunciar el ‘sí, vull‘ en un enllaç íntim i molt discret al qual van assistir els dos fills que Herrera va tindre durant el seu matrimoni amb Mariló Montero: Alberto Herrera, que també es dedica a la ràdio, i Rocío Crusset, model establida en la Gran Poma. També van ser presents les dues filles que Pepa Gea té d’una anterior relació, perquè públic una imatge de les tres juntes a Nova York: «Jo sense elles no vaig a cap costat».


El passat 29 de desembre, Carlos Herrera publicava en les seues xarxes socials una fotografia de l’ermita de la Rosada amb un enigmàtic missatge: «El lloc«. La seua filla, Rocío Crusset, contestava: «El lloc», afegint l’emoticona d’un cor.


Uns dies després, coincidint amb el comiat de l’any, Carlos Herrera i Pepa Gea celebraven una festa nupcial a la casa que el periodista té en el llogaret de Huelva del Rocío per a brindar pel nou any i pel recentment estrenat matrimoni.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.