Christian Gálvez es declara en directe a Patricia Pardo

Fa una setmana que ens va sorprendre la notícia de la nova parella nascuda entre els bastidors de Mediaset. Christian Gálvez i Patricia Pardo havien iniciat una relació. Avui torna a impressionar-nos el presentador madrileny amb un preciós missatge dedicat a la seua nova parella durant el seu programa en Cadena 100.

«I parlant de voler, algú a qui vull i admiro, va dir aquest dilluns, feliç i il·lusionada, que si són roses, floriran. Es diu Patricia. I a tu, Paty, a tu et dic que són roses. Que penso regalar-les i cuidar-les tant, que tindrem el roser més bonic de Galícia, d’Espanya i del món sencer. I si demà es marceixen, junts us recordarem que el que importa és la passió i la perseverança dels jardiners. I plantarem i cuidarem tantes flors com facen falta. Perquè tu, Paty, tu alimentes els meus cinc sentits. I com va dir Gabriel García Márquez, ‘tot es redueix a l’última persona en la qual penses cada nit, aquí és on està el meu cor’. Ara ja sabeu on està el meu», li dedicava aquestes paraules Gálvez a la periodista gallega.

Tots dos són presentadors de Telecinco i en aquests moments es troben solters. Christian va trencar fa uns mesos amb la seua esposa, Almudena Cid, amb la qual portava prop de 15 anys i 11 de matrimoni, mentre que Patricia també va trencar amb Fran Márquez en 2021, amb qui té dues filles.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.