Christian Gálvez es declara en directe a Patricia Pardo

Fa una setmana que ens va sorprendre la notícia de la nova parella nascuda entre els bastidors de Mediaset. Christian Gálvez i Patricia Pardo havien iniciat una relació. Avui torna a impressionar-nos el presentador madrileny amb un preciós missatge dedicat a la seua nova parella durant el seu programa en Cadena 100.

«I parlant de voler, algú a qui vull i admiro, va dir aquest dilluns, feliç i il·lusionada, que si són roses, floriran. Es diu Patricia. I a tu, Paty, a tu et dic que són roses. Que penso regalar-les i cuidar-les tant, que tindrem el roser més bonic de Galícia, d’Espanya i del món sencer. I si demà es marceixen, junts us recordarem que el que importa és la passió i la perseverança dels jardiners. I plantarem i cuidarem tantes flors com facen falta. Perquè tu, Paty, tu alimentes els meus cinc sentits. I com va dir Gabriel García Márquez, ‘tot es redueix a l’última persona en la qual penses cada nit, aquí és on està el meu cor’. Ara ja sabeu on està el meu», li dedicava aquestes paraules Gálvez a la periodista gallega.

Tots dos són presentadors de Telecinco i en aquests moments es troben solters. Christian va trencar fa uns mesos amb la seua esposa, Almudena Cid, amb la qual portava prop de 15 anys i 11 de matrimoni, mentre que Patricia també va trencar amb Fran Márquez en 2021, amb qui té dues filles.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.