Christian Gálvez es declara en directe a Patricia Pardo

Fa una setmana que ens va sorprendre la notícia de la nova parella nascuda entre els bastidors de Mediaset. Christian Gálvez i Patricia Pardo havien iniciat una relació. Avui torna a impressionar-nos el presentador madrileny amb un preciós missatge dedicat a la seua nova parella durant el seu programa en Cadena 100.

«I parlant de voler, algú a qui vull i admiro, va dir aquest dilluns, feliç i il·lusionada, que si són roses, floriran. Es diu Patricia. I a tu, Paty, a tu et dic que són roses. Que penso regalar-les i cuidar-les tant, que tindrem el roser més bonic de Galícia, d’Espanya i del món sencer. I si demà es marceixen, junts us recordarem que el que importa és la passió i la perseverança dels jardiners. I plantarem i cuidarem tantes flors com facen falta. Perquè tu, Paty, tu alimentes els meus cinc sentits. I com va dir Gabriel García Márquez, ‘tot es redueix a l’última persona en la qual penses cada nit, aquí és on està el meu cor’. Ara ja sabeu on està el meu», li dedicava aquestes paraules Gálvez a la periodista gallega.

Tots dos són presentadors de Telecinco i en aquests moments es troben solters. Christian va trencar fa uns mesos amb la seua esposa, Almudena Cid, amb la qual portava prop de 15 anys i 11 de matrimoni, mentre que Patricia també va trencar amb Fran Márquez en 2021, amb qui té dues filles.

Últimes notícies

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.