Christian Gálvez es declara en directe a Patricia Pardo

Fa una setmana que ens va sorprendre la notícia de la nova parella nascuda entre els bastidors de Mediaset. Christian Gálvez i Patricia Pardo havien iniciat una relació. Avui torna a impressionar-nos el presentador madrileny amb un preciós missatge dedicat a la seua nova parella durant el seu programa en Cadena 100.

«I parlant de voler, algú a qui vull i admiro, va dir aquest dilluns, feliç i il·lusionada, que si són roses, floriran. Es diu Patricia. I a tu, Paty, a tu et dic que són roses. Que penso regalar-les i cuidar-les tant, que tindrem el roser més bonic de Galícia, d’Espanya i del món sencer. I si demà es marceixen, junts us recordarem que el que importa és la passió i la perseverança dels jardiners. I plantarem i cuidarem tantes flors com facen falta. Perquè tu, Paty, tu alimentes els meus cinc sentits. I com va dir Gabriel García Márquez, ‘tot es redueix a l’última persona en la qual penses cada nit, aquí és on està el meu cor’. Ara ja sabeu on està el meu», li dedicava aquestes paraules Gálvez a la periodista gallega.

Tots dos són presentadors de Telecinco i en aquests moments es troben solters. Christian va trencar fa uns mesos amb la seua esposa, Almudena Cid, amb la qual portava prop de 15 anys i 11 de matrimoni, mentre que Patricia també va trencar amb Fran Márquez en 2021, amb qui té dues filles.

Últimes notícies

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.